Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 3 4 ... 289 290
Florian

Het is nog zó lastig om nu al een team samen te stellen.
We wachten nog de resultaten af, deze aankomende koersdagen. Maar het puzzelen op zijn tijd blijft leuk.

RemcovanderMaas

'@ canard de toilet, Mohoric niet maar Madouas uiteraard wel ;-)

Benzardi

test

arjenzvob

Nou Canard, ben blij dat je er weer bent nep WcEendt (ja, vertaal Canard de toilet maar eens mensjes). En wat betreft Zeeland.... Ik kom er zo nu en dan maar wonen, nee... Helaas. Nog even speuren!

Zadelpen

Ga zelf rustig aan doen. Ben mijn dierbaarste bezit verloren, en helemaal kapot er van. Geen zin om dan lollig te doen. Dat voelt niet goed.

Verder wel fijn dat het begint, beetje afleiding kan geen kwaad. Wens iedereen veel succes en plezier.

-

De discussies in ik geloof de grand tour, hoe ver moet je gaan als je rekening houdt met bonuspunten. Ik ging daarin te ver, een brug of 10. Aldus de consensus.

Daarom richt ik nu mijn team in zonder enkel aanzien des bonuspunts. Mocht dit nu helemaal in de soep lopen, weet ik jullie te vinden :-).

Ludi

'@Zadelpen wat jouw bijdrage ook gaat zijn, ik kijk uit naar de mooie teksten. Succes!

GlennTour

Ik neem aan dat de selecties van de Dauphiné toch vaak ook de selecties zijn voor de Tour met uitzondering van enkele namen. Dus het zal afwachten zijn wie daar presteert en eventueel nog Lombardije.

Vooral rond de sprinters lijkt me veel onzekerheid.

04398

'@glenn, er is juist weinig onzekerheid rond de sprinters het is alleen de vraag wie kies je en hoeveel kies je er

Ludi

Er zijn zoveel lekkere 500-750k namen dat namedroppen dit keer weinig zal uitmaken.

nasibal

Ai, dat is vervelend nieuws Zadelpen, sterkte!

.. en veel succes met het spelletje :)

Treenert

Dat leest droevig Zadelpen, ik zal je scherpe teksten missen. Hou je taai!!

Brillenpoetser

Sterkte zadelpen

Treenert

Wie zit er hoger in de pikorde Gaudu vs Madouas?

JimKro

Sterkte Zadelpen! En uiteraard succes met de nieuwe strategie :)

Sjonge Jonge

Sterkte Zadelpen!

@ Treenert: ik verwacht dat Gaudu puur in de ondersteuning zal rijden voor Pinot en Madouas af en toe kansen krijgt in overgangs- / heuvelritten

04398

Ik schat Gaudu toch hoger in de Madouas al zullen ze beide in dienst rijden van Pinot en dus allebei proberen zolang mogelijk bij Pinot te blijven

danusz1986

Ben benieuwd hoeveel mensen gaan voor Berna, Roglic en Thomas.

SurPlace

Dumoulin heeft me gisteren toch wel positief verrast. Benieuwd hoe Jumbo vandaag gaat!

En heel fijn dat we weer kunnen puzzelen en niet zijn overgeleefd aan het lot. Alhoewel ik me uitstekend heb vermaakt met de Grand Tour

RemcovanderMaas

Daan Dijkema, ik denk vrij veel mensen.
Al biedt een team zonder bv Bernal wel veel andere mooie mogelijkheden ....

danusz1986

Ja daarom of zonder Thomas.

arjenzvob

Zadelpen: hou je taai! Ik geniet altijd van je bijdrage hier!

Brillenpoetser

Nou Thomas valt tegen in l'ain en froome nergens te bekennen.

Brillenpoetser

Ik ga denk ik mijn trui maar eens uitdoen begint toch wel een beetje warm te worden hoe is het daar?

Warmebakker

Karten Kroon zegt op TV dat Thomas pech had. We zullen het morgen zien.

Benzardi

Teambaas Benzardi heeft dit jaar weer een mooi contract kunnen teken bij Team De Duracelli's.
Er kunnen weer 20 nieuwe renners gekozen worden, wat weer een hoop kopzorgen gaat bezorgen, zei de teambaas.

Er zijn geruchten dat Bernal, Pinot. Rolic en Pogacar bij "De Duracelli's" gaan rijden.
Over de sprinters en aanvallers zegt de teambaas weinig, al heeft de teambaas een zwak voor Bennet en Pedersen.

Bij de weg .....................Zadelpen...............heel veel sterkte.

1 2 3 4 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.