Ik vind het budget dit jaar juist erg weinig. Er zijn alleen al 16 klassementsrenners met een prijs van 3 miljoen of meer. Als je 8 goede klassementsmannen mee zou willen nemen zit je waarschijnlijk ver boven de 30 miljoen. En de categorie onder de 3 miljoen is in een normaal deelnemersveld misschien goed maar in deze Tour gaan ze toch niet veel punten scoren. Het wordt makkelijker om te snijden in de sprintequipe dan in het klassementsequipe.
Laat staan dat je een renner als Alaphilipe nog zou moeten meenemen..
YES, we mogen weer! Zin in!!!
Ten eerste, veel sterkte zadelpen!
Team JV lijkt er al klaar voor, maar zijn ze niet al te snel in vorm. Ik verwacht er zelf veel van. Wat een team joh en Roglic is echt een baas.
Froome lijkt er dan nog niet klaar voor maar misschien zit ie de boel te foppen? Ik neem hem iig niet.
Het budget is ruim maar toch kom ik geld tekort. Te veel goede dure mannen.. Grrr
Succes!
Aangezien Landa na dag 2 ws op een minuut of 3 staat zou je nog wel eens gelijk kunnen krijgen Arjen :)
Ik had nog lichte twijfel over Sagan maar zag hem gisteren weer eens 'ouderwets' als een patron over het peloton kijken en na de uitspraak: “Mijn seizoen start pas echt in de Tour. Ik lig dan ook op schema”, weet ik het zeker: KLIK
Als hij niet op schema zou liggen zou ie dat ook zeggen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.