Scorito Tour de France 2020 Pool

1 2 ... 5 ... 289 290
Ludi

Test

Chef83

Zadelpen heel veel sterkte .

El Mel

Wat te doen met V Aert.. Hij moet knechten maar het zou mij niets verbazen als hij er in de overgangsritten gewoon bij zit in een gereduceerde sprint. En veel spelers die het minder volgen zullen hem kiezen.

RemcovanderMaas

El Mel, van Aert is een grote gok denk ik.
Als hij in bepaalde etappes mag springen kan hij goud waard zijn, maar als hij inderdaad vooral moet knechten zijn er betere opties denk ik.

Stijn Lemmens

D. Teuns, wat moeten we hier mee?

Gaat die zijn eigen kans mogen gaan of gaat die volledig in dienst moeten rijden. Zit hier ook wat mee gewrongen.

Grtz

Stijn Lemmens

Zal natuurlijk afhangen van Landa zijn start maar twijfel toch

El Mel

'@Remco Er zijn idd zat opties met meer zekerheid qua eigen kansen!

Florian

'@StijnLemmers Teuns krijgt een beschermde rol in de Tour.

Lassayd

Heel veel sterkte Zadelpen!

Froome valt wel tegen zeg. Ik zag hem als alternatief voor dure Bernal maar dan moet ie wel op niveau zijn. Kan alsnog dat er ie er gewoon staat in de tour maar hij laat nog niet veel zien.

Kannibaal van Schepdaal

De eerste vier renners voor 21 miljoen zijn natuurlijk no-brainers. De rest zal de komende week nog wel vaak veranderen.

arjenzvob

'@Stijn: Teuns klik ik er persoonlijk blind in. Voor die prijs en zo veel potentieel!
Overigens kun je je reactie later bewerken Stijn. Dan hoef je geen twee berichten onder elkaar te zetten. Tipje :)

La Primavera

Ik vind het budget dit jaar juist erg weinig. Er zijn alleen al 16 klassementsrenners met een prijs van 3 miljoen of meer. Als je 8 goede klassementsmannen mee zou willen nemen zit je waarschijnlijk ver boven de 30 miljoen. En de categorie onder de 3 miljoen is in een normaal deelnemersveld misschien goed maar in deze Tour gaan ze toch niet veel punten scoren. Het wordt makkelijker om te snijden in de sprintequipe dan in het klassementsequipe.

Laat staan dat je een renner als Alaphilipe nog zou moeten meenemen..

Laatst gewijzigd
Treenert

'@ El Mel: En veel spelers die het allemaal volgen zullen hem kiezen.

@Lassyad: die gaat geen Tour rijden. Wel jammer als we het toch over niet volgers hebben.

@ Arjen: waar verwacht je hem?

@ Kannibaal: 21 mln??

Laatst gewijzigd
Casey

"Laat staan dat je een renner als Alaphilipe nog zou moeten meenemen"

Een must have zou ik zeggen...

Ludi

Eens. Er zijn ook veel sprinters die eerder vaak 2-2.5 zijn nu ineens 3 en die normaal 1-1.5 zijn ineens 2m. Dat is ook wel lastig.

Flip is we een renner in een bijzondere positie, een paar van de beste etappes voor hem, 1 en 2, gaan denk ik lastig voor hem worden na vorig jaar.

Ludi

'@kannibaal: eens over de eerste 17m.

Stijn Lemmens

Wat te denken van de verhoudingen bij Bora?
Schachmann knecht van Buchmann of gaat die de vrijheid krijgen?

Sjonge Jonge

Heb een interview gelezen waarin Schachmann aangeeft zelf te kijken hoe ver hij in het klassement kan komen.
Dus verwacht hem niet als knecht, maar of hij interessant is als hij voor AK gaat.....

Stijn Lemmens

Het is ook omdat ik op de site in de leiderstrui een paar weken geleden gelezen heb. Dat ze deze tour alles op Landa zetten. Dus moet Teuns waarschijnlijk meer gaan knechten.

Poeksel

Zie hier https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan-teuns-knecht-in-tour-misschien-hier-en-daar-wat-vrijheid/

Stijn Lemmens

Juist ik had het ergens gelezen

arjenzvob

Ah, dank! Ik had Teuns verwacht als vluchter zo nu en dan of bij punchy aankomsten. Kan alsnog... Wellicht toch nog eens verder shoppen ;)

steefje9

YES, we mogen weer! Zin in!!!

Ten eerste, veel sterkte zadelpen!

Team JV lijkt er al klaar voor, maar zijn ze niet al te snel in vorm. Ik verwacht er zelf veel van. Wat een team joh en Roglic is echt een baas.

Froome lijkt er dan nog niet klaar voor maar misschien zit ie de boel te foppen? Ik neem hem iig niet.

Het budget is ruim maar toch kom ik geld tekort. Te veel goede dure mannen.. Grrr

Succes!

Treenert

Aangezien Landa na dag 2 ws op een minuut of 3 staat zou je nog wel eens gelijk kunnen krijgen Arjen :)

Ik had nog lichte twijfel over Sagan maar zag hem gisteren weer eens 'ouderwets' als een patron over het peloton kijken en na de uitspraak: “Mijn seizoen start pas echt in de Tour. Ik lig dan ook op schema”, weet ik het zeker: KLIK
Als hij niet op schema zou liggen zou ie dat ook zeggen.

Laatst gewijzigd
Lassayd

'@Treenert: noem je mij nou een niet volger omdat jij denkt dat hij geen tour gaat rijden? Triest. Je kunt mijn naam niet eens fatsoelijk spellen.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 5 ... 289 290

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.