Kijk eens aan, een echte winnaar :)
Week 1 Roglic kopman en week 2 Carapaz, die hebben bakken met punten gehaald. De rest van de selecties scoort eigenlijk maar matig (30-50 punten op een week). Elke etappe veel klassement punten met je kopman pakken lijkt wel het beste te werken.
Morning, de eerste statistieken pagina is er:
https://www.tourzomer.com/nl/vuelta-2020/statistieken
Hier vind je per etappe, per week en het totaal aantal punten dat een renner bij elkaar heeft gefietst.
@pirazzi, je kunt gewoon op de kolom klikken en dan sorteert hij daarop, ik zou default wel voor team kunnen kiezen.
@jappe666, na 3 edities alsnog vergeten? geheugensteuntje had moeten zijn rustdag = ploeg samenstellen
'@ivo001, scherp! er zat een klein schoonheidsfoutje in de code op ma 29 okt waarbij deelnemers teams moesten samenstellen voor de Vuelta en de Giro en dat ging niet goed voor bepaalde tijd (< 1 uur), de fout heb ik handmatig moeten herstellen voor ong. 10 deelnemers, maar kennelijk heb ik 1 deelnemer niet goed hersteld.. ik zal degene even contacten.. daarnaast heb ik direct alles gecontroleerd en verder staat alles goed
Maar goed genoeg om de tweede plek in het jaarklassement te houden SvenDVB!
Ik ben met de Vuelta weer derde geworden en dus eerste in het jaarklassement. Levert geen prijs op helaas, maar het is al mooi dat er uberhaupt prijzen zijn in een gratis spel.
In ieder geval een leuke aanvulling op het wielerspellenaanbod!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.