Nieuw: Het wielerspel van Tourzomer.com

1 2 ... 7 8 9 10
Rawolf

Wel grappig trouwens, achteraf was in week 1 alleen Roglic opstellen als kopman nog wel een goede keuze geweest. Dan had je voor week 2 en 3 iedereen die goed blijkt op kunnen stellen. Tactiek om te overwegen komende rondes.

ivo001

Kijk eens aan, een echte winnaar :)

Week 1 Roglic kopman en week 2 Carapaz, die hebben bakken met punten gehaald. De rest van de selecties scoort eigenlijk maar matig (30-50 punten op een week). Elke etappe veel klassement punten met je kopman pakken lijkt wel het beste te werken.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@dirk Is het mogelijk om na afloop een optimaal team te publiceren?

Dirk

Hi allen,

Ja, dat zou zeker kunnen, alleen kost dat wel even wat tijd om te implementeren (weet niet hoe lang dit zou duren). Wat zouden overigens nog meer leuke statistieken zijn?

- optimaal team per week
- dagwinnaar stats
- hall of fame
- ...

Nog meer ideeën?

Poeksel

Optimaal team per week zou ik beste renners per week noemen, dan hoef je die ook niet tot 8 te beperken.

pirazzi

Bij het selecteren van renners is er gekozen voor een lijst met nummers maar je zou ook een lijst kunnen maken met de ploegen op alfabetische volgorde, dat zoekt makkelijker.

jappe666

Lap, ploeg voor derde week vergeten ingeven :(

ivo001

Zonde Jappe :(

Daarom bij de start van het spel alvast een voorlopige selectie voor alle weken invullen.

Ik zie in de top een aantal teams met Robert Stannard, daar had ik zelf niet aan gedacht!

Laatst gewijzigd
John Berger

Week 3 in met een vrijbuiters ploeg voor de heuvels en als captain H Carthy, kijken of ik nog iets kan goedmaken.
Verder in de ploeg Aranburu, Vlasov, D Martin, LL Sanchez, Costa, Stannard en Fraile.
Het is mooi dat Madrid gehaald gaat worden. Suc6 iedereen met zijn/haar ploeg

jappe666

Ik dacht dat ik dat gedaan had, maar blijkbaar niet.
En nachtraaf als ik ben check ik die dingen altijd pas na middernacht.

Dirk, kan die limiet mss iets later gezet worden? Ergens tot 12u ofzo?

pirazzi

Lap! Dat zegt Lambik vaak in de Suske en Wiske boeken.
Voor mijn nachtrust is het beter als de deadline op 23:59 uur blijft.

Dirk

Morning, de eerste statistieken pagina is er:
https://www.tourzomer.com/nl/vuelta-2020/statistieken

Hier vind je per etappe, per week en het totaal aantal punten dat een renner bij elkaar heeft gefietst.

@pirazzi, je kunt gewoon op de kolom klikken en dan sorteert hij daarop, ik zou default wel voor team kunnen kiezen.
@jappe666, na 3 edities alsnog vergeten? geheugensteuntje had moeten zijn rustdag = ploeg samenstellen

ivo001

Ik zat een beetje achter in de uitslag te kijken, en zie dat er een team is die in de 3e week allemaal Giro renners heeft opgesteld :o

https://www.tourzomer.com/nl/vuelta-2020/team/idzerdaboys

Laatst gewijzigd
zeewolde

Vorige week hoorde ik een eurosport commentator ook al de mist in gaan.... het kan de beste overkomen.

pirazzi

Dat zou niet mogelijk moeten zijn, renners van de Giro opstellen in de Vuelta. Het team dat echt laatste staat heeft alleen voor de eerste week een team gemaakt.

Dirk

'@ivo001, scherp! er zat een klein schoonheidsfoutje in de code op ma 29 okt waarbij deelnemers teams moesten samenstellen voor de Vuelta en de Giro en dat ging niet goed voor bepaalde tijd (< 1 uur), de fout heb ik handmatig moeten herstellen voor ong. 10 deelnemers, maar kennelijk heb ik 1 deelnemer niet goed hersteld.. ik zal degene even contacten.. daarnaast heb ik direct alles gecontroleerd en verder staat alles goed

Poeksel

Wat zouden overigens nog meer leuke statistieken zijn?

Hoe vaak een renner gekozen is (per week).

pirazzi

Een hall of fame is ook wel leuk, te vergelijken met de prijzenkast of badges bijvoorbeeld bij Sportpools.

Dirk

Hi allen,

De statistiek van hoe vaak een renner is gekozen staat er inmiddels ook bij.

Gr, Dirk

Laatst gewijzigd
pirazzi

Eigenlijk wordt de uitslag van de etappe te snel verwerkt. Rui Costa haalt geen 30 punten vandaag.

Dirk

'@pirazzi, dit is inmiddels hersteld, de data leverancier wacht niet op een jury, dus het spel werkt bij tot er iets veranderd..

@allen, er is inmiddels ook een hall of fame: https://www.tourzomer.com/nl/hall-of-fame

Poeksel

Die Hall of Fame mag ik graag zien :)

Als er geen gekke dingen gebeuren hou ik SvenVDB achter me.

ivo001

Kopman Bagioli voor week 3 was een hele slechte keuze.

SvenVDB

'@Poeksel: no worries, mijn ploeg is voor de laatste twee ritten zeer zwak :)

Poeksel

Maar goed genoeg om de tweede plek in het jaarklassement te houden SvenDVB!

Ik ben met de Vuelta weer derde geworden en dus eerste in het jaarklassement. Levert geen prijs op helaas, maar het is al mooi dat er uberhaupt prijzen zijn in een gratis spel.

In ieder geval een leuke aanvulling op het wielerspellenaanbod!

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.