Nieuw: Het wielerspel van Tourzomer.com

1 2 ... 7 8 9 10
ivo001

Zwaarste wat ik heb gefiets is het viaduct over de autoweg ;)

Poeksel

Als hij (Vlasov) plaats 16 ook met 61,9% verbetert komt hij op plaats 6 uit.

Bijna goed!

Laatst gewijzigd
pirazzi

Bijna goed!
Afrondingsverschil. :)

BlingSagan

Ik heb hem vorig jaar gefietst.
Vanaf Prato en vanaf Zwitserland.
Erg mooi !
En ja, ook erg zwaar (MTB-fiets😅)

SvenVDB

Rawolf weer mooi eerste in de poule, maar hij valt wellicht terug in ronde 2 en 3 zoals bij de vorige rondes ;-)

Hier dankzij kopman Roglic toch nog vrij hoog aan het meedraaien, hoewel ik echt al een aantal miskopen heb gedaan met Pinot, Martinez, Formolo en Woods

Rawolf

Onbegrijpelijk, voor de 3e keer op rij in het begin 1e in de Wielerflits pool haha. Hopelijk nu zonder weg te zakken.

pirazzi

Bij de Giro klopt de uitslag niet wat betreft de klassementen, die zijn nog hetzelfde als na etappe 19.

Dirk

Ja, dat kan ff duren, de data provider wil eerst altijd de etappe uitslag publiceren en daarna de klassementen, binnen 1 uur moet alles goed staan, klopt dat?

pirazzi

Ja nu klopt het.

SvenVDB

De eindstand van de Giro voor team Wielerflits:

1 En Danseuse 991
2 Jappe666 945
3 Moser Cycling (SvenVDB) 942
4 Max 919
5 Girotober 911
6 Rawolf 850
7 pirazzi 825
8 zeewolde 812
9 RIMENNO 677
10 Ivo001 663

Jammer, had graag Jappe nog ingehaald. 3 puntjes te weinig. Met Nibali, Majka, Visconti en McNulty toch veel tegenvallers in de laatste week.

Rawolf

Kiezen jullie voor een klimmer/klassementsrenner als kopman 2e week Vuelta?

pirazzi

Ja.

John Berger

Niet ontevreden met mijn 4e plaats in de pool van wielerflits. Blijft een leuk concept door voor elke week een ander team te kiezen.
@Rawolf: ik twijfel tussen een sprinter of een klassement als kopman voor week 2. Op dit moment een kleine voorkeur voor een sprinter, maar kan zo anders worden.

Laatst gewijzigd
jappe666

Achteraf bekeken enorm zuur dat ik uitvaller Thomas als kapitein had in WK 1 en niet de ook geselecteerde Demare.
Zou ik meteen mee naar plaats 2 wippen. Verder een enorm dubbel gevoel bij de 2de week. Kapitein Almeida was natuurlijk absoluut geweldig, en bergtrui Guerreiro leverde ook nog wel aardig wat punten op (ondanks zwakke rituitslagen), maar de overige 6 gezamenlijk slechts 14 puntjes verzamelt...

Is beetje de constante van mijn uitslagen, 2-4 renners per week die (erg) goed scoren, en de rest quasi niets.

ivo001

Week 1 Vuelta ging kopman Primoz prima.
Verder wat punten gesprokkeld met D Martin, G Martin, Woods en Valverde.
Mohoric, Martinez en pinot dikke vette 0.

Week 2 vangen we aan met:
Carapaz (C)
Mas
Soler
Carthy
Poels
gaudu
Grosschartner
Chaves

John Berger

Week 2 gaan we van start met de volgende renners:
S Bennett (c)
J Philipsen
I Izagirre
W Poels
G Martin
T Wellens
I Schelling
D Formolo

Een mix voor de verschillende etappes, ben benieuwd of de weg naar boven mogelijk is.

zeewolde

het lijkt wel of deze Vuelta alle wegen omhoog lopen, dus dat komt vast goed John

Zelf heb ik mijn kruit verschoten de eerste week door Roglic en Carapaz al te gebruiken. Hopen op twee massasprintjes met S. Bennett (c) en Ackermann, verder de tweede rij klassementsmannen Mas, D. Martin, Vlasov, Soler en Carthy aangevuld met vluchter Wellens

ivo001

De nummer 1 van de stand heeft Mohoric opgesteld haha

John Berger

Voor week 3 heb ik bewust wat klassementsrenner achter de hand gehouden zoals D.Martin en Carthy, daarnaast kan ik ook Aranburu en Aberasturi opstellen. Maar kijken wie er na week 2 nog rijden, wie er in vorm zijn en wie er hoog staan in het klassement. Week 2 is mijn verwachting dat er 2x gesprint wordt, dat er veel ontsnappingetappes zijn en dat de klassementsmannen zich rustig houden. Ik ben benieuwd wat vandaag gaat brengen. Zag dat de nummer 6 (vueltachamps) helemaal geen team voor week 2 heeft.

Laatst gewijzigd
ivo001

Die 2e sprint vind ik toch dubieus. 1.5km aan 5,9% finish. Sam Bennet kan het misschien aan, en van der Sande ook en wellicht Smith, afgaande op etappe 19 van vorig jaar. Denk eerder iets voor aranburu en bagioli en misschien moschetti

ivo001

Mosschetti OTL, die zag ik niet aankomen vandaag.

pirazzi

Spelers met Sam Bennett als captain houden voorlopig nog hun 80 punten. :)

pirazzi

Is aangepast inmiddels. Vandaag een goede score van 203 met Roglic als kopman, tweede in de daguitslag met evenveel punten als de nummer 1 (alfabetische volgorde wsl).

John Berger

2e week bedroevend slecht gescoord. Herkansing in week 3?

Rawolf

Kopman Carthy is wel lekker vandaag. Maar degene die Carapaz bewaart hadden voor WK2 zijn de echte winnaars.

1 2 ... 7 8 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.