Hi allen, iedereen al klaar voor de Vuelta?
Voor de spelregels heb ik 2 aanpassingen gedaan:
1. Je kunt alleen mee in de pool ranking als jou pool 3 of meer deelnemers heeft, en daarnaast doen alleen de top 3 van de pool mee in de berekening van het gemiddelde.
2. De punten toekenning van de uitslag van elke etappe heb ik iets dichter bij elkaar gezet, waardoor de verschillen niet te groot worden.
Succes!
Statistieken zoals een jaaroverzicht,, hall of fame, best presenteerde renner, hoogste dagscore, etc komen inderdaad nog,. Dat is best veel werk en qua prio nu minder belangrijk, even geduld nog :-)
@Rawolf, vind t heel lastig, de laagste 2 eruit zegt ook weer niets t.o.v. de grootte van de groep, ik zou wel deelnemers kunnen uitsluiten indien ze geen 8 x 3 renners hebben geselecteerd.. Hmm, weet ook weer niet wat haalbaar is voor morgen
@zeewolde, lekker bezig!
In de Giro bij de ploegen: https://www.tourzomer.com/nl/giro-2020/ploegen staat Giulio Ciccone niet doorgestreept, vandaar misschien dat 1 van de subleague leden hem in de derde week heeft opgesteld.
Hi allen,
Klopt, ik had meegelezen en SvenVDB alvast toegevoegd na 1ste etappe :) Je kunt je namelijk niet meer inschrijven na de race gestart is, want anders moeten alle pool gemiddelden opnieuw uitgerekend worden..
@ivo001, goed punt, de puntentelling heb ik inderdaad niet laten doorlopen, heb de optie 11-20 nog open voor de volgende editie; ik had misschien 10 punten eraf moeten halen..
Vanmiddag de Stelvio gents, heb deze in 2017 beide kanten op één dag gedaan, erg mooi!! Wie heeft deze ook gefietst?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.