Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 112 ... 191 192
ivo001

Ik heb voor vandaag de volgende selectie:

Sagan (C)
Matthews
Ulissi
Demare
Gaviria
Vendrame
Swift

Almeida voor paars/wit punten

En voor de 9e plek twijfel ik heel erg. Heb Barbier (twijfel of hij de klim over komt). Restrepo (twijfel aan vorm en snelheid), of Masnada voor eventueel 11 teampunten. Echter de kans dat Barbier of Restrepo top 15 rijd is zeker reeël in dit deelnemersveld.

De Coltrui

Tsja Ivo je neemt Restrepo in jouw team op en vervolgens twijfel je of je hem opstelt. Wat is er in 3 dagen verandert? Ik zou voor vandaag de sprinters kiezen die je in jouw team hebt, anders had je beter andere renners kunnen selecteren.

Tsja en alle discussies over hoeveel klimmers je had moeten nemen. Ik heb nu ook de 3, en als Yates en Thomas niet verbeteren is dat ook een enorme tegenvaller. Maar wat heb je aan 11 of 12 klimmers waarvan je vaak net de verkeerde weer niet selecteert? Daar heb ik in het verleden al zo vaak van zitten balen. Ik heb nu 8 sprinters die ik hoop ik vaak nodig ga hebben en die mijn ploeg behoeden voor een al te grote vrije val.

Donderdag maar weer op de Vuelta concentreren. Wordt bijna een dagtaak.

De Coltrui

Heeft iemand enig idee van de risico's in deze tijd van het jaar dat bergetappes in de laatste weken door sneeuw niet door gaan of ingekort gaan worden? Dat heeft bij mijn selectie van renners ook steeds door het hoofd gespeelt, hoeveel bergetappes gaan er werkelijk gereden worden?

marconeuvel

Vooral twijfel over mijn kopman van vandaag. Ik verwacht dat Gaviria in principe de snelste is, maar dan moet hij er nog wel bij zitten. Daar ga ik wel vanuit, maar met hem als captain is er toch wel enig risico op een nulpunter. Matthews is wat dat betreft een heel stuk veiliger voor in ieder geval een topvijfnotering.

De Coltrui

'@ Marcel, ik heb exact dezelfde overweging gemaakt, en kies nu maar voor zekerheid. Maar dat dacht ik gisteren met Yates ook, dus misschien moet je mijn keuze dan maar niet volgen.

ivo001

Tsja Ivo je neemt Restrepo in jouw team op en vervolgens twijfel je of je hem opstelt. Wat is er in 3 dagen verandert? Ik zou voor vandaag de sprinters kiezen die je in jouw team hebt, anders had je beter andere renners kunnen selecteren.

Wat er veranderd is, is dat Almeida de roze en witte trui heeft, en daardoor ploeggenoten daarvan (Masnada) daardoor ook zeker zijn van punten.

Verder is dit wel een serieuze klim, dus twijfel echt wie er nog bij gaat zitten. Restrepo geef ik meer kans in etappe 6, 10, 11, 13 en 19 om er bij te zitten dan vandaag.

Maar ik denk dat ik Restrepo als 9e man kies vandaag. Denk dat bij ISN Cimolai vandaag de voorkeur krijgt boven Barbier, en het is misschien wel erg vroeg in de ronde om potentiele punten te laten lopen voor zekere punten.

Laatst gewijzigd
De Coltrui

Ok, ik snap de keuze voor teampunten. Ik twijfel ook of al mijn sprinters er bij zitten, maar zo ja dan scoren ze zomaar meer dan 20 punten, dus ik duim maar. Ik denk dat ISN zowel op Cimolai en Barbier gokt. Ze goed afzetten en dan beide het wiel van de topsprinters proberen te pakken. En dan tussen plek 5 en 10 eindigen, maar daar ben ik tevreden mee.

ditisdavid

Etappe 10 is makkelijker dan deze? Ik dacht dat het zand strooien meestal voorbij was na de start van de ronde...

zomaareens

Maar zit Barbier er nog bij?

wielerfan80

Iemand al wat Thomas gehoord? Stapt hij vandaag nog op? Niet dat ik hem vandaag opstel, maar met een ander Girospel kan ik hem nog wisselen..

Guido73

Aanval van Nibali in de afdaling vandaag is wel de quote van de dag, wie doet beter?!
Meintjes wint de Giro, hopla!

laupie

Vind het toch wel opvallend hoe de meningen over de kapper zijn omgeslagen, bij mij staat hij er iig gewoon in. heeft duidelijk laten zien de vorm van een top 10 plek te beschikken. In combinatie met het verhaal dat een Bora en Sunweb wss niet de manschappen hebben om tempo te maken, een gavi en demare hem ook (nog) niet als bedreiging zien, hij er gewoon bij gaat zitten. Ik heb nog een Battaglin in mijn team, dat vind ik een echt twijfel geval. Een Restrepo en Barbier als uitgesproken sprinters zouden er bij mij gewoon instaan, anders moet je ze niet kiezen.

S. Dauert

Ik zie plek 1-10 vandaag toch echt naar een vluchter gaan, wie gaan dit kort houden?!

Landeirovic

Bjerg en Denz

zomaareens

waaiers

laupie

'@S.dauert FDJ UAE ICA Cofidis komen hier allemaal om een sprint te rijden met weinig andere doelen. Die willen het echt wel controleren vandaag.

JapieJapo

Eens met Dauert, als Bora en Sunweb geen gas gaan geven om sprinters eraf te rijden dan gaan ze ook niet vol achter een kopgroep aanrijden. Een kopgroep met goede klimmers heeft echt wel een flinke voorsprong op de top zeker op de sprinters. Dan nog kan het verstandig zijn om al je sprinters op te stellen en de snelste kopman te maken.

Guido73

'@S. Dauert Ploegen genoeg.

Laatst gewijzigd
Westland95

Thomas out.

Morfin11

Geraint Thomas gaat inderdaad niet meer van start in vierde etappe volgens de Gazette dello Sport

Fietsbel

Een gebroken heup, volgens het AD.

Ludi

Yikes, einde seizoen

Florian

Het wordt vandaag sprinten, basta.

marconeuvel

'@Fietsbel gebroken bekken is nu de update. Bron is deze keer Team Ineos, dus dit zal de kwetsuur zijn. Bij de eerste scans was dit nog niet aan het licht gekomen.

Aanklampen

Even nog een gedachte.. Als Demare en Gaviria niet sprinten vandaag, dan zijn ze al bijna kansloos geworden voor de punten trui, ervan uitgaande dat Sagan, Ballerini en Matthews voor de eerste drie plaatsen gaan

1 2 ... 112 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.