Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 12 ... 191 192
Jori

'@Nasibal: We krijgen toch wel per woord betaald? in dat gevoel zit ik wel goed :p

@Kj: Uiterst dubieus!

Serry kan je natuurlijk niet echt nemen, die gaat in perfecte positie onderuit, hoe gaat hij dan ooit in de massasprint overeind blijven?

Daan Brakenhoff

Denken jullie echt dat Serry gaat sprinten of wordt er een beetje getrooid? Ballerini lijkt mij toch de DQS sprinter..

Chef83

Serry toch lekker bezig lijkt de grand tour wel 😄😃😆

romanoww

'@Daan bij deze berichten begint bij mij de tune van Darude - Sandstorm langzaam op te laaien. Ballerini is naast Italiaans ook nog eens de sprinter die in diverse aankomsten hoog kan scoren. Wat mij betreft de sprinter bij DQS.

Jori

'@Romanoww: Ballerini geen eens gezien op het BK!

romanoww

Hij begon te ver van achteren, die moest helemaal uit de buurt van Como komen.

Il Percorso

Ballerini, echte baller dat. Heeft cojones. Gaat lekker meesprinten op het vlakke en op de lastigere aankomsten. Zie het maar als een Matthews maar dan jong en met een team dat hem wel mag. Kortom, meenemen.

Nul verstand

Dan kun je net zo goed Cimolai nemen. Die klimt nog beter.

romanoww

Die kan je er ook naast nemen ja, beter zou ik niet zeggen.

Threeohthree

Of Mareczko.

Jori

Welke sprinter wint er nou een bergtrui?
https://www.procyclingstats.com/race/tirreno-adriatico/2017/kom

user27311

Lastige van de Giro vind ik wie de Stuyvens zijn. Renners die vaak hoog eindigen en die je veel kunt opstellen naast de gebruikelijke sprintnamen.

romanoww

Of dan toch maar Serry.

Il Percorso

'@Nul verstand, mag je uiteraard vinden, Maar Ballerini is volgens mij echt wel sneller dan Cimolai hoor. Davide is meer iemand die gewoon heel constant is en daardoor soms een uitschieter naar boven heeft omdat er dan 2 of 3 sprinters niet op de afspraak zijn.

@Martijn, de Stuyven van deze giro is nog niet bekend, weet je pas na afloop.

laupie

Je kan zeggen wat je wilt over Ballerini, maar telkens als de computer algoritmes draaien dan komt Serry toch beter uit de bus

Il Percorso

Je hebt me overtuigd, Pieter gaat mee.

romanoww

Benieuwd met welk algoritme jij je computer voedt @laupie, klinkt als verouderde bende.

Nul verstand

Sagan gaat bij mij mee. Een renner als hij heeft deze Giro ruim 2x meer kansen dan bijvoorbeeld Viviani. Ik zie weinig pure massasprints.

Ludi

Ik denk dat een random forest model best eens serry als optimale pick kan geven :)

Rawolf

Tja Ballerini komt van een ploeg waar zijn potentieel niet gezien werd/er niet uitkwam. Pas bij DQS is hij aan het sprinten gegaan, dat blijkt hij best aardig te kunnen.

nasibal

@Martijn, de Stuyven van deze giro is nog niet bekend, weet je pas na afloop

Dat is grappig, ik heb hem al gevonden namelijk

user27311

'@ Nasibal owjah? Wie dan? :P

Rawolf

'@Martijn, in Nederland zou hij een vrouwennaam hebben. Hij rijdt een thuiswedstrijd.

laupie

'@Martijn Pieter "moneyball" Serry natuurlijk

vevie

Op voorhand voor het AK, de top 10

- Yates: ik denk de favoriet als het bergop gaat. Goede punch in de benen waardoor hij de sprintjes in de kopgroep vaak gaat winnen. Helaas voor hem zijn er drie tijdritten. Kan ook goede tt’s rijden, maar dan is Thomas toch een stuk beter tegen de klok
- Thomas: met 3 tt’s dus de favoriet. Is aan de betere hand en stond er wel in de Tirreno. Zal bergop bij de beteren horen en ten opzichte van Yates moeten consolideren in de bergen en verschil maken in de tijdritten
- Nibali: matig in de voorbereiding, tijdens de Giro staat hij er altijd. Ik weet al jaren niet hoe hij het doet, maar hij doet het. Ik zou hem nu op plekje 3 inschalen op het podium
- Fuglsang: zou podium moeten kunnen rijden, maar of hij op zijn fiets blijft zitten? Je zou toch denken dat hij net als Porte in de Tour nu eens van ongeluk bespaard blijft. Zelfde soort renners die door velen op de Scorito blacklist zijn gezet. Toch zal het eens moeten lukken. Dat kan deze Giro zijn.
- Kruijswijk: mits hersteld, dan zeker top 5 hier. 5 millie is echter wel fors voor dat risico. Zou wel mooi zijn als Kruijs hier kan winnen of podium rijden. Heeft alleen niet de versnelling die Yates en Thomas wel hebben.
- Majka: gaat gegarandeerd plek 5-7 rijden. Die gaat bij de meesten wel mee, zo constant is hij.
- Kelderman: als hij niks tegenkomt, dan lijkt dit wel een parcours waar Kelderman top 5 kan rijden. De tt’s zullen zeker in zijn voordeel zijn.
- Konrad: reed vorig jaar top tien, gaat dit jaar weer top 10 rijden. Goede en onderschatte renner. Is ook wel rap en kan aankomen.
- Vlasov: potentiële topper, maar staat hij er drie weken? Ik denk het wel, trouwens. Je kunt echter niet iedereen meenemen. Zeker interessant voor het jongerenklassement. Vraag is alleen of hij niet moet rijden voor Fugl.
- Almeida: zelfde verhaal als Vlasov. Heeft de potentie. Nu nog drie weken lang laten zien.
- Sosa: Ineos kennende gaat deze jongen gewoon vol knechten. Dat wordt alle ballen op Geraint. Ik geloof zelf niet dat hij als schaduwkopman wordt uitgespeeld.
- Oomen: zou in het kielzog van Wilco een top 10 kunnen rijden. Interessant voor de prijs. Heeft genoeg tijd gehad om klaar te zijn voor de Giro. Sunweb zou weleens heel sterk voor de dag kunnen komen in de Giro net als ze deden in de Tour.
De
- Hagen: kan net als de Vuelta geruisloos naar een top 10 plek rijden.
- Haig: uitstekende renner en die zou aan de zijde van Yates toch ver moeten komen. Ben benieuwd wat hij gaat doen. Ook interessant voor de prijs.
- Knox: vorig jaar 11e en is toch best een goede renner. Ook een leuke renner. Ook aardig wat punten.
- Masnada: denk toch dat hij rittenkapen interessanter vindt dan het Ak

Laatst gewijzigd
1 2 ... 12 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.