Ik krijg Sagan er voorlopig gewoon niet in, gelukkig moeten alle teams nog hun definitieve selectie bekend maken. Zag bij UAE nog McNulty staan...die reed aan het begin van het seizoen echt netjes maar sinds de herstart geen deuk in een pakje boter...Zou hij als jongeling mee kunnen in zijn eerste grote Ronde
Een aantal ingrediënten hebben ervoor gezorgd dat ik, sneller dan verwacht, terug ben!
1: De hartverwarmende reacties van een aantal van jullie. Dank nogmaals!
2: Het adequate reageren van Wielerflits door bans uit te delen.
3: De Giro staat voor de deur en samen ouwehoeren over dat wat komen gaat is gewoon te leuk!
Ik heb al erg moeten lachen om de verhalen rond Serry. Wat zo'n Grand tour allemaal teweeg brengt haha!
@Martijn: Stuyven heeft nu dezelfde voornaam als Borcelli
Ik hoop het plezier weer terug te vinden hier. Het heeft me wel degelijk aan het denken gezet, en ik ga ook echt wel proberen al die negativiteit niet te ontlokken. Of het lukt, dat zullen we zien!
'@Daan Dijkema
Ik denk dat je dat een beetje in perspectief moet plaatsen. Etappe 3 was echt een typische Woods etappe en in dergelijke giro-etappes gaat hij ook echt wel punten pakken. Zelfde geldt voor 4. De vraag is alleen of er niet voldoende goedkopere alternatieven beschikbaar zijn.
In week 3 ga je Woods (scorito-technisch) niet meer zien. Kijk voor de lol eens wie hem er in etappe 5 (eerste echte aankomst bergop) afrijden en met welk verschil.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.