Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 148 ... 191 192
Jori

Oeps, dat zag niemand!

user26790

'@ Condor: Bij onze omzwervingen door heel Italië de afgelopen 15 jaar natuurlijk heel veel meegemaakt. Nog wat aanvullingen: Op Sicilië heb je heerlijke droge witte Grillo wijn. De betere (DOCG) Chianti wijnen herken je aan het haantje rond de afsluiting. Bij AH voor € 7,99. In de aanbieding gaan deze weg voor rond € 5.

La Primavera

Bjerg begint ook erg vervelend te worden.... gaat drie dagen op rij goede punten scoren.. fijn als je hem niet opstelt en dan mag hij dit in de tijdrit, als je hem wel opstelt, het weer gaan bekopen al deze inspanningen.

danusz1986

Jaar Guerreiro! Wat een verjaardagscadeau al heb ik hem niet als captain. Dan was het pas echt een feest. I'll take it!

Westland95

Hamilton gaat mijn poule redden.

ditisdavid

Kelderman op beide bergaankomsten de sterkste klassementsrenner :p

Daan Brakenhoff

Nibali C ipv Kelderman doet weer pijn zeg. Pluspuntje voor McNulty die vandaag een goeie indruk maakt zeg

Nul verstand

Nou, eindelijk een lichtpuntje deze Giro. Slecht 5 renners van nummer 8 t/m 20 in de daguitslag niet in m'n team.

Guido73

Mcveelpunty is weer van de partij!

Raimondas Roomsaus

Hart niet opgesteld helaas. Twijfelde tussen hem en Ganna voor m'n laatste plek vandaag..

nasibal

Niet in mijn selectie, maar uiteraard toch juichen voor Guerreiro!

cholo

Omslaan..

kevinraar

176 punten gehaald brn weer gestegen van plek 60 naar plek 49

Rawolf

McNulty vandaag niet opgesteld, lekker dan.

Jack Haig valt me echt tegen

Yskoud

Kelderman kan gewoon de Giro winnen! Hopen dat de derde week ook echt doorgaat.

Kelderman c vandaag, dat is een no brainer. 99,2%..

Yskoud

Oh ja en nog belangrijker, Almeida nog zeker tot volgend weekend in het roze normaliter. Toch weer zeker 16 punten per dag gratis en 11 per DQSer..

Ludi

Hindley is toch wel hét lichtpuntje van mn selectie, naast bilbao dan. De rest zit toch in bijna alle teams.

Papa Bart

En dus heb je Castroviejo en Ganna voor de tijdrit en teampunten, en dan vliegen ze in een bergetappe wanneer je ze natuurlijk niet opstelt. Uiteraard Nibali en niet Kelderman kopman gemaakt. Deze Giro is speciaal ontworpen om mij een scorito-minderwaardigheidscomplex aan te smeren. En toch.. ik stijg weer een beetje, hetgeen aangeeft dat er nog veel meer keuze ellende heerst.

Vwb de Almeida keuze: in de Giro is scorito technisch het hebben van de witte trui (denk aan bv Jungels) belangrijk zo niet doorslaggevend. En dat geldt In bijna elke grote ronde ook voor het hebben van een stevig Quick step gehalte, in deze net als in 2016 een combinatie kans.

Het is niet dat Almeida, zeker na het uitvallen van Remco, niet genoemd werd. Al met al een meer dan goed te beredeneren keuze.

rev

180punten gescoord vandaag, Kelderman captain, ik twijfelde ook tussen Ganna en Hart en had voor de eerste gekozen dus daar heb ik wat punten laten liggen. Vandaag ook me 5e uitvaller te pakken. Al met al weer gestegen 1.1%.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Heb nog 8 klassementsrenners in m'n team, dus hopen dat het vanaf nu zo vaak mogelijk tussen de klassementsrenners gaat.

Zadelpen

Oh man toch.... deze ronde gaat echt tergend lang duren. Een giraffe met een korte nek, meer is het niet. Vanaf morgen zoek ik gewoon het wiel van Kevin op. Zal die wel gaan beweren dat ik liever wil dat hij niet wint, dan wij zelf winnen.

Maar dat zou niet terecht zijn. Iedereen weet dat team Zadelpen louter strijdt voor de winst.

oborobo

Kunt niet altijd op safe spelen.
Af en toe is een gokje wagen,vandaag helaas(Kopman Haig)verkeerd uitgepakt.

Ludi

Als je weet dat Kevin geen nibali heeft, dan maak je hem vandaag toch geen kopman ;)

Goed bezig jongen, lekker, top50!

Edd1e

De enige reden dat Almeida zoveel punten pakt is door zijn tijdrit en dat had niemand verwacht.
Almeida was vooraf gewoon prijzig en renners zoals Konrad zijn vergelijkbaar en goedkoper.
Hij pakt nu de bovengrens van zijn puntenaantal maar dat had zomaar een stuk minder kunnen zijn zonder de truien.
Ik moet nog maar zien of Almeida top 10 gaat rijden bij de andere tijdritten.

La Primavera

Ook de geennibalikeuze lijkt de goede kant op te vallen voor Kevin. Pole position voor de winst.

1 2 ... 148 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.