Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 149 ... 191 192
kevinraar

Denken juliie echt dat ik eerste kan worden?

Dan win ik een fiets computer?

Tweede wint niks?

Yskoud

'@kevin, tuurlijk kan het nog! Ik sta 60 punten achter je en jij hebt Sagan/Kruiswijk/Pozzo tegenover mijn Nibali/McNulty/Hindley. Ik denk dat redelijk vergelijkbaar is hoe je er voor staat in de rest van de top.

Dus als Sagan zijn best blijft doen de komende dagen pak je flink punten. Met een beetje geluk wordt de derde week flink afgezwakt door sneeuw en dan sta je er goed voor. Vooral geen domme dingen doen in de dagopstelling.

Eeuwige roem is trouwens meer waard dan een fietscomputer of B-garnituur-fiets.

kevinraar

Ok eint alleen de eerste een prijs of zijn er meer prijzen te winnen voor bijvoorbeeld 2 3 4 en 5 plek?

Ab Normaal

Tuurlijk kan dat Kevin. Beetje geluk hebben.
Veel mensen hebben Vlasov, Thomas en Nibali. Die heb jij niet en dat is nu een voordeel.

Harderijder

Ik sta op 87,5%. Het is vooral het ontbreken van Sagan (en hebben van Gaviria) en de last minute wissel van Cimolai voor Ballerini die me opbreekt. Als ik de top 3 van Scorito Giro bekijk hebben die allemaal Thomas, Vlasov, Yates en Barbier/Affini. Dus tot op heden lijkt daar het verschil niet mee gemaakt te worden.

Benzardi

Sinds de nieuwe föhn van mijn vriendin , voelen De Duracelli's een klam windje in de rug.
Want een stijging van 0,2% naar 53,5%,kan je geen tegen wind noemen.

Morgen gelukkig een rustdag, die hebben we hard nodig na al de wijn tips op de site ;o)

PS.
@De Condor

Leuk om te lezen dat je het waardeert.

De Tourminator

Kevin begint het al te hebben over prijzen van de top 5. Zover is het nog niet. Eerst zorgen voor het Gouden Bekertje Kevin en wie weet dan wel meer, maar ga vooral zo door en wie weet wordt dit wel jouw Giro.

Vandaag zelf Majka als (C), beter Wilco kunnen nemen, maar we zakken niet zoveel. Morgenavond maar de etappes doornemen die gaan komen.

kevinraar

Ik weet dat het echt nog niet zo ver is ben gewoon benieuwd hoeveel er een prijs winnen

nasibal

Kevin, laat je niet gek maken jongen! Je bent hartstikke goed bezig! Terecht ook dat je naar de prijzen vraagt, zou ik ook benieuwd naar zijn :)

La Primavera

Wel mooi om te zien waar je vandaan komt kevin. Van altijd vragen om hulp bij je teams en opstellingen naar compleet zelfstandig een top team creëren die mee doet om de knikkers. Succes de komende dagen!

Ludi

Vergeet niet dat Kevin Dennis en Ganna voor de tijdritten en geen affini/B Thomas, Swift heeft en geen barbier en dat hij en 4x DQS heeft waaronder ballerini!

rev

Mooi man Kevin👍🏽 Ik gun jou die 🏆 en met een beetje geluk fiets je dalijk op een nieuwe fiets naar school/werk.

kevinraar

Ik zie maar 1 prijs dat is een fiets computer vóór de winnaar

Boris Galibier

Eeuwige roem! Dat is de hoofdprijs. Dat past bij de heroïek van een grote ronde.
Als de weergoden ons (heel) gunstig gezind zijn, gaan we de heroïek beleven in de Dolomieten en de Alpen.

kevinraar

boven op pagina 1 staat hoofdprijs een fiets computer

Jeffrey81

Ik ben benieuwd of de meelezende stagiair nog ergens een speciale vermelding voor Kevin maakt in één van de koersverslagen of iets dergelijks 😁👍🏻

Hier enkele zeer goede dagen achter de rug. Vandaag met Guerreiro in de prijzen en de afgelopen dagen steeds behoorlijk optimale dagopstellingen en captainkeuzes neergezet. Daar zit uiteraard altijd geluk bij, maar daarom niet minder prettig.

De stijgende lijn zit er nog altijd in. Inmiddels al 91,2%!

Treenert

Kevin kerel, ik vind dat als jij de Giro op je naam schrijft Wielerflits op zijn minst een interviewtje met jou moet plaatsen.
Al deze aandacht, al deze complimenten, je bent nu al een winnaar!!

Pieter_Pannenkoek

Team staat momenteel erg goed, top 100 namelijk. Toch een paar verkeerde keuzes gemaakt met Haig en Oomen. Had hier graag Hamilton en Hindley voor gehad. Het sprintteam is echter dik in orde; vendrame, ballerini en zelfs swift pakken leuk uit. Op naar volgende week!

Kpenty

Kevin, wat een ontwikkeling maak je door

raymankapeens

Ik denk dat als Kevin wint we eigenlijk allemaal een beetje winnaar zijn!

steefje9

Blij dat ik last minute hindley erin heb geklikt.

Maar... Gaat ie nog veel punten pakken mocht kelderman de roze trui pakken? Teampunten. Ja! Eigen uitslagen? Weet niet wie de laatste man zal worden voor kelderman...

Bode80

Hindley staat nu 9e met een paar mannen boven hem die nog wel gaan zakken dus ik geloof niet dat ze die snel gaan opofferen. De laatste man is Oomen...

Boasson en Hagen

Wel een mooie prijs, een fietscomputer. Kun je onderweg naar het werk nog je Scorito-opstelling aanpassen of het Wielerflits forum lezen.

Jeffrey81

Leuk inderdaad! Matrixprinter op je bagagedrager erbij.... helemaal top! :)

Starlynk

1e rustdag is altijd een mooie dag om de balans op te maken.. De afgelopen 9 dagen hebben we hard op kop moeten rijden voor onze kopman kevinraar, die er uitstekend voorstaat in het algemene klassement. In zijn kielzog zijn we zelf inmiddels ook opgeklommen naar een prachtige 93.6%. Tsja, als je Almeida niet hebt dan moet je daar maar extreem blij mee zijn ;) Eergisteren nog een totale offday voor de ploeg omdat kopman Sagan geen zin had om te sprinten, maar vandaag maakte Guerreiro dat weer helemaal goed vanuit de vlucht.

Al met al was het natuurlijk een epische blunder om Almeida niet mee te nemen, maar zoals iemand op de vorige pagina ook al schreef: die pakt nu wel zo'n beetje het maximaal aantal haalbare punten dat je voor hem had in kunnen calculeren en dat met name op basis van een tijdrit die vrijwel niemand verwacht had.

De volgende mannen van 2m+ heb ik in mijn ploeg:

- Thomas (tsja)
- Yates (tsja)
- Vlasov (tsja)
- Sagan (na Almeida de meeste punten)
- Demare (na Almeida en Sagan de meeste punten)
- Matthews (ook top 5 bij behaalde punten)
- Fuglsang, Kelderman, Nibali (zoals het er nu naar uitziet, de 3 met het meeste kans op het podium)

En dan in de 1,5m categorie nog: Ganna, Bilbao, Konrad en Masnada die allemaal hun punten goed binnenharken.

Almeida in mijn team krijgen was dus sowieso ten koste gegaan van minimaal een van bovenstaande heren die ook allemaal naar behoren presteren en wie ik er dan uit had moeten halen, zou ik zo ook niet weten, want Thomas, Yates en Vlasov waren vooraf toch behoorlijke must-haves, waarvan ik enkel Yates kortstondig heb overwogen om niet mee te nemen (en er toen snel weer ingeklikt heb).

Ach, soms lopen de zaken zo en dat moeten we dan maar accepteren :) Hopelijk wordt Almeida snel uit het roze gereden en zakt ie er zo door dat ie ook het wit niet wint en dan kan het nog best een prima score worden!

Succes Kevin!

1 2 ... 149 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.