Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 61 ... 191 192
jsprunk

Trek is meestal niet de ploeg van de strenge teamorders, maar ik denk dat Ciccone iets minder vrijheid heeft dan vorig jaar. Daarnaast is het afwachten hoe hij zijn Corona-afwezigheid heeft doorstaan. Kan een fantastische gok zijn, maar ik durf hem niet aan voor 2M.

de klimgeiten

Vindt daarom de opzet van het Klassieker spel veel leuker, dat elke renner punten pakt
Dan komt het aan op een beetje kennis van de wielersport, nu is het een hele grote gok.

Ludi

Klassiekerspel heeft 3x een kopmanfactor tot x3. Dat is pas een gok

04398

'@jsprunk, strenge teamorders? Trek was toch de ploeg van het Chiro kamp in de Tour?

jsprunk

Een paar bankzitters voor 50% zoals bij Topcoach zou soms nog wel een uitkomst zijn. Maar het is hetzelfde spel voor iedereen en niemand maakt 21 perfecte opstellingen.

lautje

haha hoor ik @primavoormij nu meintjes zeggen? Sarcastisch neem ik aan dan

S. Dauert

'@DeColtrui Dan heb ik er nog eentje voor je; moet je maar eens kijken naar de uitslag van die ene sprinter die jij bedoelt in de Tirreno en dan zien wie er nét na hem eindigde...

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@lautje scherp!

de Tour

'@jsprunk Ik durf het wel aan met Giulio. Stuyven negeerde ook vaak teamordes;)
Iemand die Mosca overweegt?

bart1e

Heb nu kelderman en vlasov in mijn team als klassement mannen, twijfel echter of ik kelderman niet moet upgraden naar een fuglsang vanwege de jongeren klassement punten van vlasov. Verwacht ook dat fuglsang sterker zal zijn dan kelderman alleen heb kelderman weer het voordeel dat hij beter kan tijdrijden. Wat is jullie verwachting qua punten met kelderman VS fuglsang?

ivo001

Ik heb 4 ineos renners. Stel ze waarschijnlijk alleen in de eerste rit allemaal op. Echter ga ik er wel vanuit dat Thomas vrij snel het roze zal hebben. Afhankelijk van of het een tijdrit, punch of sprintetappes is kies ik dan de renner die daar wel potentie op top 20 heeft, en als dat niet lukt vangt hij nog altijd de teampunten

Ajvenema

Als Ciccone nou 1 miljoen kostte zou ik hem er direct ingooien. Nu zie ik wel wat beters voor dit geld, al kan ie absoluut een bak punten halen.

Kraaijvanger

Winnaar van de laatste ITT etappe in de Giro van vorig jaar Haga? Ik heb hem in mijn poule staan vanwege de ITT’s, maar wordt niet genoemd in de voorbeschouwing. Zie ik wat over het hoofd?

RENS9

Ik heb 4 ineos renners. Stel ze waarschijnlijk alleen in de eerste rit allemaal op. Echter ga ik er wel vanuit dat Thomas vrij snel het roze zal hebben. Afhankelijk van of het een tijdrit, punch of sprintetappes is kies ik dan de renner die daar wel potentie op top 20 heeft, en als dat niet lukt vangt hij nog altijd de teampunten

Wat me in het algemeen een beetje tegenstaat aan die berg Ineos renners meenemen is het feit dat er geen teampunten worden uitgedeeld in de tijdritten, was dat wel het geval scheelt dat enorm veel met drie tijdritten die zij waarschijnlijk alledrie winnen.

Verder ga ik er ook vanuit dat Thomas snel het roze heeft maar zou het me niets verbazen als ze die een ontsnapper ook weer snel cadeau doen, zou niet je volledige team om die assumptie heen bouwen in ieder geval.

S. Dauert

'@Klojo Vanwege zijn indrukwekkende seizoen dit jaar vermoed ik. Maar zeker een optie. Voor zijn geld zou ik liever in Israël shoppen.

Laatst gewijzigd
RENS9

Winnaar van de laatste ITT etappe in de Giro van vorig jaar Haga? Ik heb hem in mijn poule staan vanwege de ITT’s, maar wordt niet genoemd in de voorbeschouwing. Zie ik wat over het hoofd?

Miljoen voor iemand die je max drie keer opstelt en met dit deelnemersveld in de tijdritten maximaal één keer top 5 rijdt vind ik nogal prijzig. Daarentegen wel iemand die je tenminste met zekerheid 3x kunt opstellen maar als je naar de 1M opties kijkt dan zakt hij bij mij snel buiten beeld in ieder geval.

Nielsbax

Na veel studie en onderzoek kan ik jullie nu vertellen dat ik de Giro winnaar heb gevonden. Dus let allemaal goed op: Bram Tankink !

LaPlanchedBF

Ik heb nog een miljoentje over voor een tijdrijder.
Dowsett, Affini of Castroviejo in dat geval?

ivo001

'@Burns

Je hebt nog altijd teampunten voor het eindklassement.
Maar het zijn ook een beetje opvulrenners voor etappes waar zowel de sprinters als klassementsrenner niet eens echt in aanmerking komen. Dus misschien dat ze nog in de vlucht gaan.

Heb Tao ook nog overwogen, omdat die misschien in de top 3 van het jongerenklassement kan meedraaien ook, maar de echte bergetappes heb ik eigenlijk al voldoende renners.

Zit vooral te twijfelen of ik Restrepo wil houden. Dacht hem eerst in de 1e tijdrit in te zetten, maar voor die 9e plek kan ik ook demare of sagan kiezen.

Restrepo + Narvaez inruilen voor Hart + Tratnik misschien?

Sommige renners als Haga en Craddock kunnen prima punten scoren in de tijdrit, en ze klimmen ook goed genoeg om vanuit een vlucht in een heuveletappe een mooie uitslag te rijden denk ik.

Laatst gewijzigd
Andross

Affini lijkt me het best in vorm van die drie. Castroviejo heeft dan wel weer het voordeel dat dat die in de eerste rit roze, paarse en witte truipunten kan krijgen van Ganna wat hem 17 punten extra oplevert.

Bob Spaak

Wie help me en kan dat motiveren: Dombrowski of Craddock?

RENS9

Je hebt nog altijd teampunten voor het eindklassement.
Maar het zijn ook een beetje opvulrenners voor etappes waar zowel de sprinters als klassementsrenner niet eens echt in aanmerking komen. Dus misschien dat ze nog in de vlucht gaan.

Heb Tao ook nog overwogen, omdat die misschien in de top 3 van het jongerenklassement kan meedraaien ook, maar de echte bergetappes heb ik eigenlijk al voldoende renners.

Zit vooral te twijfelen of ik Restrepo wil houden. Dacht hem eerst in de 1e tijdrit in te zetten, maar voor die 9e plek kan ik ook demare of sagan kiezen.

Restrepo + Narvaez inruilen voor Hart + Tratnik misschien?

Ineos doet niet aan ontsnappingen zolang de kopman niet gesneuveld is, zou ze dus niet meenemen voor de vluchten. Hart vind ik geen gek idee nee, die zou prima kort kunnen eindigen als laatste man voor Thomas en witte puntjes mee sprokkelen zowel gedurende als met het eindklassement. Voor die prijs een stuk aantrekkelijker dan een Dennis die je waarschijnlijk alleen in de tijdritten opstelt tenzij je door uitvallers niet meer aan een fatsoenlijk klimteam meer komt.

Weet niet helemaal waarom je denkt dat Restrepo een goede tijdrit kan rijden, die kermiskoersjes zijn wat dat betreft weinig zeggend. Ga ervan uit dat inderdaad Démare en Sagan gezien het parcours en lengte een stuk betere opties zijn ja.

cactus

Zit op PCS de resultaten van Affini te bekijken in de ITT, zijn OK, maar ook weer niet zo goed toch?

João Bicicleta

'@Cactus; een Italiaan kan altijd iets extra's in de Giro! Ik heb er vertrouwen in dat hij een goede tijdrit gaat rijden.

Heeft iemand een idee of Vendrama dat klimmetje in de 2e etappe naar de finish aan kan?
Eerlijk gezegd verwacht ik hier eerder de klassementsmannen dan de sprinters.

Pirata

Dennis is duur, dat klopt. Maar als je denkt (en dat denk ik) dat Dennis zelf top-3 gaat rijden en Ganna de eerste wit gaat winnen pakt hij in etappe 1 al echt veel punten. Hij pakt er dan zelf 50 (40 etappe, 10 voor roze en punt) en daarnaast nog 17 teampunten voor Ganna wat een totaal maakt van 67. Daar komt bij dat er nog twee tijdritten zijn waar hij in kan scoren + teampunten van Thomas. En geen idee hoe lang INEOS het roze gaat houden vanaf etappe 1, misschien houden ze hem in etappe 2 en 3 ook wel.

1 2 ... 61 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.