Dit moet het na wikken en wegen worden. 6-1-3-3-6-1
Hindley kan gaan verrassen
In een Italiaanse koers kunnen Italianen vaak iets extra's.
Thomas
Yates
Nibali
Majka
Kelderman
Vlasov
Knox
Ganna
De Gendt
Affini
Masnada
Ulissi
Conti
Démare
Gaviria
Matthews
Ballerini
Cimolai
Vendrame
Hindley
By the way. Vorig jaar een rondreis op Sicilië gemaakt naar de bekende trekpleisters ook de top van de Etna. Niet met de fiets. Het allerlaatste stuk is onverhard en voor fietsers niet te doen.
Ik wil het wel even voor jullie verhelderen:
Dit is Ben Swift, niet Connor. Hij rijdt bij Ineos. Dat betekent dus dat hij geen enkele vrijheid zal krijgen om te sprinten zolang Thomas er goed voor staat in het klassement. Als je speculeert dat Swift gaat sprinten zou ik Thomas thuislaten want die gaat het dan heel slecht doen voor onze Ben aan sprinten mag gaan denken.
Al is er maar een kleine kans dat Ben gaat sprinten neem ik hem mee. We weten het niet van te voren, maar iedereen dacht dat Wout ook niet ging sprinten en we weten hoe dat is afgelopen. Wout is geen Ben ik weet het, maar voor 750K en ruimte in mijn team neem ik deze gok.
'@Pieter, gewaagd hoor. Ik denk dat hij ook niet aan sprinten gaat toekomen. Maar goed, niemand die het weet en als ie niet mag sprinten, zal hij wel teampunten pakken.
Voor de laatste 750K had ik de keus tussen Hamilton en Cerny. Keus is voor nu op de laatste gevallen. Heeft een goede tijdrit en kan zich tevens mengen in een sprint.
'@Lo Zar
Vragen zijn nooit dom, zeker niet als je net begint met iets :)
Ik denk dat het er qua kwaliteiten zéker in zit, maar dat het hoogst onzeker is dat hij daar binnen INEOS ook de ruimte voor zal krijgen. Die staan daar niet om bekend. Daarnaast kan je je dus afvragen dat ALS er ruimte komt, wie er dan voor mag gaan, met ook Swift in de ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.