Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 63 ... 191 192
Guido73

Vind het raar dat De Gendt niet genoemd wordt bij de kanshebbers of zelfs maar outsiders voor de openingstijdrit, staat 151/1. Dacht net dat die iets voor hem was, klimmetje aan het begin moet hem ook liggen. Mis ik iets?

S. Dauert

'@Andross Je krijgt geen teampunten bij een ITT. Wel truipunten, maar geen teampunten voor de etappe.

S. Dauert

'@Se7en Hij mist iets. Topvorm. Maar een TDG in goeden doen rijdt zeker top twintig.

Andross

'@ S. Dauert, dat klopt helemaal, maar alleen die truipunten en de punten van Ganna en Thomas moeten samen al ruim 200 gaan opleveren. Stel daar waren nog teampunten bijgekomen zou het helemaal gek gaan met de punten ;)

Guido73

'@S. Dauert hij zei dat naarmate de Tour vorderde hij beter in vorm kwam en hij leek me gemotiveerd voor de giro, dus in principe zou hij nu toch in goede/betere doen moeten zijn...afwachten.

user26790

Dit moet het na wikken en wegen worden. 6-1-3-3-6-1
Hindley kan gaan verrassen
In een Italiaanse koers kunnen Italianen vaak iets extra's.
Thomas
Yates
Nibali
Majka
Kelderman
Vlasov
Knox
Ganna
De Gendt
Affini
Masnada
Ulissi
Conti
Démare
Gaviria
Matthews
Ballerini
Cimolai
Vendrame
Hindley

By the way. Vorig jaar een rondreis op Sicilië gemaakt naar de bekende trekpleisters ook de top van de Etna. Niet met de fiets. Het allerlaatste stuk is onverhard en voor fietsers niet te doen.

zomaareens

Kan en wil demare in de eerste tijdrit kort rijden?

Florian

'@se7en ik deel je gok en beredenering 👀

Pieter_Pannenkoek

Campenaerts out en Bilbao in, nu blijf ik van mijn team af!

Koenweethetbeter

Wat je vergeet is dat als je een swift opstelt in de eerste rit voor de trui punten je een ander niet kan opstellen.
Er blijven maar 9 plekjes. Snap de redenatie maar denk dat er betere alternatieven zijn.

De Condor van Echt

Een naam die ik nog weinig gehoord heb: Mark Padun. Reed vorig jaar nog aardig, maar nu erg onder de radar. Ik overweeg hem iig als extra of voor de bergachtige aanvallersritten.

Gedachten over?

Pieter_Pannenkoek

'@koen Ik heb Swift juist genomen, omdat ik een 9de plek opgevuld moest hebben. Hij leek me een goede opvuller, vanwege zijn truipunten en kans op sprint.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Ik wil het wel even voor jullie verhelderen:

Dit is Ben Swift, niet Connor. Hij rijdt bij Ineos. Dat betekent dus dat hij geen enkele vrijheid zal krijgen om te sprinten zolang Thomas er goed voor staat in het klassement. Als je speculeert dat Swift gaat sprinten zou ik Thomas thuislaten want die gaat het dan heel slecht doen voor onze Ben aan sprinten mag gaan denken.

Pieter_Pannenkoek

Al is er maar een kleine kans dat Ben gaat sprinten neem ik hem mee. We weten het niet van te voren, maar iedereen dacht dat Wout ook niet ging sprinten en we weten hoe dat is afgelopen. Wout is geen Ben ik weet het, maar voor 750K en ruimte in mijn team neem ik deze gok.

Laatst gewijzigd
Florian

interessant redenatie, ik respecteer je gok @pieter

WilliamS23

'@Pieter, gewaagd hoor. Ik denk dat hij ook niet aan sprinten gaat toekomen. Maar goed, niemand die het weet en als ie niet mag sprinten, zal hij wel teampunten pakken.

Voor de laatste 750K had ik de keus tussen Hamilton en Cerny. Keus is voor nu op de laatste gevallen. Heeft een goede tijdrit en kan zich tevens mengen in een sprint.

Lo Zar

Beginnersvraag:
Zijn er gerede kansen dat Narvaez top 20 finishes haalt?
(mijn eerste scorito en geen echte wielerkenner, dus ik weet niet of de vraag misschien al te dom is)

Primavoormij

'@Lo Zar kijk naar wat doorgaans de rolverdeling is binnen INEOS/Sky in een grote ronde en de kansen die de renners krijgen die geen kopman zijn. Dan heb je denk ik je antwoord.

Pieter_Pannenkoek

'@WilliamS23 Die had ik ook nog op mijn lijstje staan voor die prijs.

nasibal

'@Lo Zar

Vragen zijn nooit dom, zeker niet als je net begint met iets :)

Ik denk dat het er qua kwaliteiten zéker in zit, maar dat het hoogst onzeker is dat hij daar binnen INEOS ook de ruimte voor zal krijgen. Die staan daar niet om bekend. Daarnaast kan je je dus afvragen dat ALS er ruimte komt, wie er dan voor mag gaan, met ook Swift in de ploeg.

Laatst gewijzigd
barceman

Zijn er mensen die Ganna en Dennis meenemen? Zij wel lekkere zekere punten, maar wel erg veel geld..

Andross

Beide lijkt me iets teveel van het goede, een van de twee lijkt me sowieso een goede keuze want dan is je kopman voor die etappes ook gelijk bekend.

nasibal

Ganna en Dennis stond bij mij lang op de lijst, maar inderdaad: Qua budget niet te doen m.i.

tinus-dordt

Goedemiddag,

Ben na een aantal dagen puzzelen bij de "zwarte paarden"voor deze ronde aangekomen.

Heb er 5 gevonden voor 2 plekken.

Pernsteiner
Mc Nulty
Hindley
Visconti
Roskoff
Felline

Wie helpt me van deze keuze stress af of heeft een nog betere tip ;-)

alvast bedankt en succes iedereen!!

Pieter_Pannenkoek

Hoeveel sprinters nemen jullie mee en waarom? Ik heb er zelf 6 waarvan 3 kleppers 2 B-sprinters en Swift. Ergens knaagt het aan me dat dit niet genoeg is, maar het zijn zo weinig sprintetappes.

1 2 ... 63 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.