Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 82 ... 191 192
Starlynk

Hoppa! De eerste punten voor Barbier in the pocket!!

Guido73

Als dit de Tour zou zijn, dan was die nu al beslist na dag 1...

Pietje Precies

Goed verhaal dat allerlei outsiders voor Giro eindwinst zich niet in de weersvoorspelling verdiepen. Je kan maar vast een minuutje achterstand hebben, altijd lekker!

Zonde dat ik het wel wist, maar het er niet toe heeft geleid dat ik Almeida erin heb geklikt vandaag. Hoop punten laten liggen..

ditisdavid

Hele magere dag dit met de val van Campenaerts en de ongunstige omstandigheden in het laatste uur... Heb geen punten gemist met verkeerde dagopstelling iig.

Laatst gewijzigd
vevie

Thomas geeft iedereen een pak rammel. Almeida geeft ook een pak rammel. Dat is al een aardig buffertje. Een top10 gaat sowieso lukken, outsider top 5. Ik zie ze Thomas niet meer pakken met dit minuutje al. Niet deze renners iig. Maar is wel een zegen voor de Giro, dit. Forse verschillen en ze zullen moeten aanvallen.

Laatst gewijzigd
Daan Brakenhoff

Als je de tijd van de andere ziet is het toch wel knap dat McNulty gewoon nog 24e wordt.

Laurenesi

Ik ben wel benieuwd wat voor impact de opgave van MAL gaat hebben op de rol van Vaslov. Fugl gaat toch op enig moment een knecht in de bergen nodig hebben...

Guido73

Inderdaad, heel sterk. Wel nooit gezien dit soort amateurisme van sommige ploegen

Starlynk

Fugl verliest hier 1,5 minuut.. Denk dat het ieder voor zich gaat worden bij Astana zo

Daan Brakenhoff

'@Laurensi, Fuglsang’s klassement heeft al een aardig deukje gekregen door deze tijdrit.

Andross

Waardeloze rit van Affini. Had toch beter moeten luisteren en voor Cerny moeten kiezen.

danusz1986

Komt door de wisselende omstandigheden Andross. Niemand kon meer tijden rijden.

Laatst gewijzigd
Pietje Precies

McNulty inderdaad een knappe tijd in deze omstandigheden. Als ie vroeg was gestart, had ie denk ik top-5 kunnen rijden. Gunstig teken!

@Daan, maar je had wel kunnen weten dat Affini laat startte ;)

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Sja. Affini of Cerny was vooraf gewoon een even goede keuze. Maar ja, als de ene wind mee heeft en de ander niet...

Wel echt balen dat de meeste van mijn renners in dat tweede deel zaten. Het is totaal niet geworden wat het had moeten zijn zo, en het frustreert toch wel dat dat grotendeels aan externe omstandigheden te wijten is.

JimKro

Als je wilt scoren met een tijdrit hoort rekening houden met weersomstandigheden er natuurlijk ook bij. Zelf ben ik ook de mist in gegaan met B. Thomas (ipv van bijvoorbeeld Bjerg). Maar er zijn natuurlijk nog twee andere tijdritten.

MrWallie

Machtige tijdrit van Ganna, verdiende winnaar; en wat een mooie fiets! Dacht eerst dat Almeida ook een monster tijdrit heeft gereden, maar na het zien van alle klassementsmannen vraag ik me af hoeveel de wind Almeida heeft geholpen.

arjenzvob

Campenaerts 36e met val! Doodzonde zeg! Gelukkig zijn er nog twee tijdritten

04398

Milaan is nog ver!

Daan Brakenhoff

Wat denken we van morgen trouwens? Almeida die voor het roze gaat? Matthews vs Ulissi? Heb denk ik wel 14 renners die ik op zou kunnen stellen, gaat echt puzzelen worden

nasibal

Belangrijkste nieuws vandaag: Pieter Serry heeft zn eerste top 20 plek binnen.

vevie

174 punten. Geen Almeida opstellen is de eerste harde klap van deze giro. Dat moet morgen beter.

raymankapeens

Echt die scorito servers zijn echt brak de laatste tijd he

La Primavera

2 oktober 2020 om 22:47 In reactie op: Scorito Giro d’Italia 2020#603700

La Primavera
Tegen het eind van de tijdrit kan het ook gaan regenen. Gisteren Affini erin gezet voor Bjerg. Wissel nu weer terug vanwege het weer, hopen dat het goed uitpakt.

Pakt goed uit dat rekening houden met het weer. Als zelfs wij dit kunnen dan snap je niet dat ze bij de ploegen hun renners laat laten starten..

Nul verstand

186 punten, tja..

Jori

Opstellingen moest je al veel eerder opgeven van teams. Campenaerts wou vroeg vanwege voorspeld onweer, dat was later niet meer van toepassing, maar met de wind werd het wel voordeliger. Maar wel typerend idd dat andere ploegen niet hebben ingespeeld op deze bekend informatie. Des te erger maakt het idd die valpartij van Campenaerts, die was zonder makkelijk top 3 gereden.

1 2 ... 82 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.