Goed verhaal dat allerlei outsiders voor Giro eindwinst zich niet in de weersvoorspelling verdiepen. Je kan maar vast een minuutje achterstand hebben, altijd lekker!
Zonde dat ik het wel wist, maar het er niet toe heeft geleid dat ik Almeida erin heb geklikt vandaag. Hoop punten laten liggen..
Thomas geeft iedereen een pak rammel. Almeida geeft ook een pak rammel. Dat is al een aardig buffertje. Een top10 gaat sowieso lukken, outsider top 5. Ik zie ze Thomas niet meer pakken met dit minuutje al. Niet deze renners iig. Maar is wel een zegen voor de Giro, dit. Forse verschillen en ze zullen moeten aanvallen.
Sja. Affini of Cerny was vooraf gewoon een even goede keuze. Maar ja, als de ene wind mee heeft en de ander niet...
Wel echt balen dat de meeste van mijn renners in dat tweede deel zaten. Het is totaal niet geworden wat het had moeten zijn zo, en het frustreert toch wel dat dat grotendeels aan externe omstandigheden te wijten is.
La Primavera
Tegen het eind van de tijdrit kan het ook gaan regenen. Gisteren Affini erin gezet voor Bjerg. Wissel nu weer terug vanwege het weer, hopen dat het goed uitpakt.
Pakt goed uit dat rekening houden met het weer. Als zelfs wij dit kunnen dan snap je niet dat ze bij de ploegen hun renners laat laten starten..
Opstellingen moest je al veel eerder opgeven van teams. Campenaerts wou vroeg vanwege voorspeld onweer, dat was later niet meer van toepassing, maar met de wind werd het wel voordeliger. Maar wel typerend idd dat andere ploegen niet hebben ingespeeld op deze bekend informatie. Des te erger maakt het idd die valpartij van Campenaerts, die was zonder makkelijk top 3 gereden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.