Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 83 ... 191 192
Andross

Zou Ganna morgen binnen 22 seconden van Almeida kunnen blijven en het roze houden? Het is nu ook niet meer vanzelfsprekend dat Thomas na etappe 3 in de trui rijdt. Morgen genoeg keuze inderdaad. Ik verwacht dat de meeste klassementmannen hun wonden gaan likken en de sterkere sprinters bergop de dagoverwinning pakken.

Ajvenema

Almeida lijkt me naar het roze te gaan. Nu al spijt van hodej voor ballerini, want ik zie ballerini morgen meteen wel scoren, en dan lekker teampuntjes. Had alleen al genoeg man voor morgen, en niet voor de echte sprints

nasibal

Wat verwachten we morgen van Sagan mannen?

De Condor van Echt

Als je me vantevoren had verteld wie 7e zou worden, zou ik mijn Sombrero opgegeten...

vevie

Scorito cv werkt, net als head to head, al tijden niet. Bij resultaten zie je nu helemaal niet meer wat je behaald hebt.

Daan Brakenhoff

'@Nasibal dat is ook de hersen kraker voor mij. Matthews en Vendrame stel ik zeker op. Démare laat ik op de bank. Maar wat te doen met Peter...

rev

Server werkt inderdaad voor geen meter, sta nu op 196 pts. Maar bij mij is berg en jongeren klassement nog niet volledig ingevuld.

ditisdavid

Vind het toch wel matig dat je geld vraagt voor je spel en dan keer op keer serverproblemen hebt...

vevie

Ben benieuwd wat Masnada morgen kan. Flink doortrekken om Ganna te lossen voor Almeida en dan zelf voor de zege?

208 punten, uiteindelijk. Tja. Alleen Ganna, Thomas en Yates zelf in de punten. Extra punten voor Castro.

Laatst gewijzigd
nasibal

Lekker met z'n allen klagen wanneer 22000 man hun score willen checkecn op de eerste dag, de site gewoon netjes in de lucht blijft maar niet alles helemaal werkt binnen een half uurtje.

Overigens wel eens dat ze die H2H mogen fixen zolangzamerhand.

kevinraar

vandaag 178 punten gescoord mij team voor morgen
kruiswijk
yates
fulsang
majka
kelderman
almeida
ulissa
matthews
sagan

bank
pozzovivo
ganna
dennis
demare
richeze
ballerini
brambilla
vendrame
haig
knox
masnada

weet nog niet wie ik morgen kopman ga maken

Laatst gewijzigd
Primavoormij

'@kevinraar, ik zou Kruijswijk op de bank zetten, die is meestal niet zo goed in dit soort aankomsten. Ik zou voor hem in de plaats Vendrame, Ballerini of Masnada nemen.

Guido73

Sagan is morgen gewoon op de afspraak, no worries!

kevinraar

bedankt dan doe ik wel masnada erbij voor truipunten van waarschijnlijk almeida

Antargo

Waarom ik ervoor gekozen heb om Almeida niet op te stellen is nog steeds een raadsel...

Jommelb

'@nasibal, ik ben nog wel benieuwd naar je categorie 2 aanvallers waar je het over had. Wie zie je als goede (scorito)aanvallers deze giro?

Ai, Cerny lijkt toch een goeie keuze. Helaas er nog uitgehaald vanochtend.

Andross

Voor morgen hoop ik dat Ganna aan 20 seconden genoeg heeft om de roze trui te behouden. Verwacht niet heel veel van de klassementsmannen op Almeida na. Zal dus vooral mensen inzetten die hard omhoog kunnen gaan en wat teampunten kunnen pakken zoals Swift of Masnada (kunnen allebei ook prima een helling op).

Ganna
Thomas
Swift
Masnada
Ulissi
Sagan
Matthews
Cimolai
Vendrame

Daan Brakenhoff

Trouwens, over 5 dagen alweer puzzelen voor de Vuelta. Ik kan er wel aan wennen die grote rondes zo snel achter elkaar

Milanjacks

Hoe groot achten we de kans dat Ganna na morgen nog in het roze zit? Verder met 237 punten een uitstekende dag. Ben blij dat ik last minute Swift heb toegevoegd aan mijn selectie.

Warmebakker

Ach ja leuk zo’n eerste dag. Zegt qua scorito niet zoveel maar de belangrijkste conclusies boor vandaag:

Mensen met Campenaerts, Dennis en Lopez zijn de verliezers van de dag. Mensen zonder Almeida in hun team kunnen zich al licht zorgen gaan maken.

Laatst gewijzigd
Antargo

Wat zullen Kelderman, Yates en Vlasov morgen kunnen? Morgen lijkt mij te zwaar voor Démare en Gaviria. Ballerini en Vendrame wel opstellen?

Martijn Sollie

Helaas Lameida niet opgesteld. Met Almeida had ik gewoon boven de 300 punten gescoord vandaag. Gelukkig toch nog 258 punten gescoord door het opstellen van Foss en Cerný

Daan Brakenhoff

Ik verwacht dat Ganna het niet gaat behouden morgen. Ineos is met een groter doel naar de giro gekomen en zullen dus ook niet veel moeite doen om het roze te behouden

Edd1e

Wie zegt dag Almeida na drie weken koers nog een berg over komt?

Milanjacks

'@Warmebakker

Dennis heeft al 29 punten binnen gehaald voor de equipe je zag duidelijk dat hij een gedegen tijdrit reed maar dat hij heel veel moeite had met de omstandigheden. Die gaat nog wel twee keer top 5 eindigen bij de tijdritten + Ineos bonus. Ik zou Dennis voor niemand willen ruilen op dit moment(behalve Almeida).

1 2 ... 83 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.