Mensen die roepen dat je zonder Almeida een bekertje kunt vergeten.... Wat een onzin! Waan van de dag. Natuurlijk is het lekker dat hij nu zo goed gereden heeft. En morgen pakt hij wellicht roze, paars en wit. Maar wie zegt ons dat hij de Etna op kan knallen? Ik ben dus wat voorzichtiger met mijn conclusie. Wat niet wegneemt dat deze punten alvast maar binnen kunnen zijn voor hen die hem hebben, en zeker de 8(!)% die hem opgesteld had.
Morgen knal ik alles wat DQS is in mijn team. Almeida gaat waarschijnlijk roze pakken. Jammer dat ik er maar 2 heb haha...
Ulissi wordt denk ik mijn kopman. Of Matthews...
Idd, zeer voorbarig. Dat hij de Etna op knalt zie ik nog wel gebeuren, trouwens. Doet echt qua klimtalent niet onder voor de meeste renners in de Giro die je tussen plek 5-10 zou inschalen voor het AK. Dat zijn igg geen renners die hem er keihard af zullen knallen. Het is vroeg, maar met deze voorsprong en nog twee tt’s die eraan komen is een plek 5-10 echt wel te doen voor hem.
'@daan: zie je cerny als een logische optie voor morgen?
Wat betreft Almeida: ik had nu denk ik liever hem gehad dan Fugl, die ik ook vooral voor week 1+2 heb, maar ik had Almeida vandaag zéker niet opgesteld... ik zie deze tijdrit ook niet echt als belangrijke graadmeter voor het vervolg. Hoogstens graadmeter voor het intellect van de ploegleiders:)
Knox zou dan het aantal quicksteppers op 4 brengen in de dagselectie :p
Valter, Majka, Kelderman of Hindley kan ik ook nog overwegen, eigenlijk kan ik alle 20 wel opstellen... o nee past niet.
Morgen is wel echt een zware aankomst, Sagan moet het geluk hebben van een tamme slotklim. Dat hij dit gaat overleven als er vol gas naar boven word gereden geloof ik niet in.
Mijn team
Thomas
Yates
Majka
Kelderman
Vlasov
Almeida
Konrad
Masnada
Oomen
Ulissi
Ganna
Dennis
Demare
Matthews
Gaviria
Ballerini
Cimolai
Vendrame
Battaglin
Cerny
Hiermee gaan we het doen. Toch maar beter kijken naar mijn opstelling en Dennis in de tijdritten wel opstellen anders had ik nu in de top 10 gestaan ......
Vandaag 212 punten gehaald. Helaas geen pnt met Campenaerts, maar desondanks niet ontevreden. Almeida had ik ff niet op gerekend, maar dat hadden er meer.
Zeer benieuwd naar morgen. Houdt Ganna het of niet? Ik ga het erop wagen dat hij het niet red. Verder twijfel ik tussen Demare/Ballerini.
Opstelling:
Bling (C)
Thomas
Yates
Vlasov
Sagan
Ballerini
Vendrame
Masnada
Ulissi
Bank: Demare, Nibali, Fuglsang, Zakarin, Ciccone,
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.