Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 85 ... 191 192
Daan Brakenhoff

'@Nul verstand, Vendrame lijkt mij wel een degelijke optie voor morgen...

nasibal

'@Daan

Nee, helaas Almeida vandaag op de bank gehouden. Voor morgen heb ik teveel mensen, denk niet dat Cerny de selectie gaat halen.

Primavoormij

Geen Almeida. Beker kan ik wel vergeten. Op naar de Vuelta!

arjenzvob

Mensen die roepen dat je zonder Almeida een bekertje kunt vergeten.... Wat een onzin! Waan van de dag. Natuurlijk is het lekker dat hij nu zo goed gereden heeft. En morgen pakt hij wellicht roze, paars en wit. Maar wie zegt ons dat hij de Etna op kan knallen? Ik ben dus wat voorzichtiger met mijn conclusie. Wat niet wegneemt dat deze punten alvast maar binnen kunnen zijn voor hen die hem hebben, en zeker de 8(!)% die hem opgesteld had.

Morgen knal ik alles wat DQS is in mijn team. Almeida gaat waarschijnlijk roze pakken. Jammer dat ik er maar 2 heb haha...
Ulissi wordt denk ik mijn kopman. Of Matthews...

Laatst gewijzigd
Barrygoal

'@nul verstand waarom masnada voor morgen? Heeft die een goede punch in huis of doe je hem voor de truipunten van Almeida?

Daan Brakenhoff

'@barry Masnada heeft een degelijke punch maar ik verwacht vooral voor de teampunten. Zie hem trouwens wel top20 rijden

vevie

Mensen die roepen dat je zonder Almeida een bekertje kunt vergeten…. Wat een onzin! Waan van de dag. Natuurlijk is het lekker dat hij nu zo goed gereden heeft. En morgen pakt hij wellicht roze, paars en wit. Maar wie zegt ons dat hij de Etna op kan knallen? Ik ben dus wat voorzichtiger met mijn conclusie. Wat niet wegneemt dat deze punten alvast maar binnen kunnen zijn voor hen die hem hebben, en zeker de 8(!)% die hem opgesteld had.

Idd, zeer voorbarig. Dat hij de Etna op knalt zie ik nog wel gebeuren, trouwens. Doet echt qua klimtalent niet onder voor de meeste renners in de Giro die je tussen plek 5-10 zou inschalen voor het AK. Dat zijn igg geen renners die hem er keihard af zullen knallen. Het is vroeg, maar met deze voorsprong en nog twee tt’s die eraan komen is een plek 5-10 echt wel te doen voor hem.

Laatst gewijzigd
Ajvenema

'@daan: zie je cerny als een logische optie voor morgen?

Wat betreft Almeida: ik had nu denk ik liever hem gehad dan Fugl, die ik ook vooral voor week 1+2 heb, maar ik had Almeida vandaag zéker niet opgesteld... ik zie deze tijdrit ook niet echt als belangrijke graadmeter voor het vervolg. Hoogstens graadmeter voor het intellect van de ploegleiders:)

Rawolf

Voor morgen twijfel ik tussen Knox, Demare of Sagan voor het laatste plekje, wat zouden jullie doen?

siets

Knox, met name vanwege de verwachte teampunten

Ajvenema

'@rawolf: als je sagan hebt meegenomen en morgen niet opstelt had je je geld denk ik beter kunnen gebruiken:)

JellevanderLinden

'@Pim wow, wij hebben een heel vergelijkbaar team. Maar 3 verschillen in totaal. Ik heb nog meer de nadruk gelegd op mijn klimploeg, wat ten koste gaat van mijn sprinters.

Verschillen:
Gaviria -> Fuglsang
Hindley -> Torres
Affini -> Cerny

Rawolf

Knox zou dan het aantal quicksteppers op 4 brengen in de dagselectie :p

Valter, Majka, Kelderman of Hindley kan ik ook nog overwegen, eigenlijk kan ik alle 20 wel opstellen... o nee past niet.

Morgen is wel echt een zware aankomst, Sagan moet het geluk hebben van een tamme slotklim. Dat hij dit gaat overleven als er vol gas naar boven word gereden geloof ik niet in.

Laatst gewijzigd
kevinraar

door de voorbeschowing van wielerflits me team voor morgen wat aangepast dit word hem
yates
fulsagang
kelderman
almeida
uliss
matthews
sagan
demare
balerini

op de bak
kruiswijk
majka
ganna
dennis
brambila
vendrame
swift
haig
knox
pozzovivo
masnada

Laatst gewijzigd
maurice_14

En we zijn los. Weer een bijzonder begin met het weer en de route. Gaat weer een frustrerende drie weken worden met alle niet opgestelde renners die wel punten pakken, haha. Maar goed, dat is het spel. Succes allen

daandej

Kelderman of Bilbao voor morgen ?

De Tourminator

Mijn team

Thomas
Yates
Majka
Kelderman
Vlasov
Almeida
Konrad
Masnada
Oomen
Ulissi

Ganna
Dennis

Demare
Matthews
Gaviria
Ballerini
Cimolai
Vendrame
Battaglin
Cerny

Hiermee gaan we het doen. Toch maar beter kijken naar mijn opstelling en Dennis in de tijdritten wel opstellen anders had ik nu in de top 10 gestaan ......

Aadjenr11

Vandaag 212 punten gehaald. Helaas geen pnt met Campenaerts, maar desondanks niet ontevreden. Almeida had ik ff niet op gerekend, maar dat hadden er meer.

Zeer benieuwd naar morgen. Houdt Ganna het of niet? Ik ga het erop wagen dat hij het niet red. Verder twijfel ik tussen Demare/Ballerini.

Opstelling:

Bling (C)
Thomas
Yates
Vlasov
Sagan
Ballerini
Vendrame
Masnada
Ulissi

Bank: Demare, Nibali, Fuglsang, Zakarin, Ciccone,

Nul verstand

'@iL PirAadta, wel opvallend dat je Vlasov opstelt ipv Fuglsang. Fuglsang heeft een betere punch toch?

Nul verstand

Niemand die Ganna erin houdt? Mocht hij het roze behouden, heb je toch zo'n 20 punten.

vevie

Zelf wel twijfel of ik Ganna opstel. Maandag is hij sowieso de trui kwijt. De vraag is of hij de renners voor het werk morgen wil/kan volgen, of hij een dagje in het roze wel prima vindt. Je zou zeggen het laatste, maar een Italiaan in de Giro wil toch vaak een trapje harder doen. Lastig.

Aadjenr11

'@Nul verstand zit ik hier toch te snurken. Tijd voor een Nespresso!

Benzardi

'@ Nul
Ik durf het wel an, bij mij staat morgen Gamma er gewoon in.

Dit word mijn ploeg voor morgen....................denk ik

Thomas
Yates
Almeida
Ganna
Masnada
Ulissi
Matthews
Vendrame
Ciccone.

Leuk teampje hoor.

Stijn Lemmens

iK kan voor morgen tussen 13 renners kiezen wordt het eerder een klimmerpuncher of een sprintpuncher?

Welke 5 laat ik weg:

Ulissi
matthews
sagan
almeida
Yates
Kelderman
demare
masnada
knox
narvaez
ballerini
thomas
konrad

graag tips

merci

Stijn

Laatst gewijzigd
vevie

Ik ga morgen voor:

Ulissi (C) of Matthews (C)
Thomas
Yates
Almeida
Konrad
Bilbao
Vendrame
Masnada

1 2 ... 85 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.