Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 9 ... 191 192
Teeke_de_Kapper

Heeft er iemang een idee over het treintje van Sagan in de giro? In de tour zat ie meestal zonder leadout... of zie ik dat verkeerd?

Daan Brakenhoff

Sagan heeft geen treintje nodig

Rawolf

Euh hij had Oss, maar Sagan is meer een einzelganger in de sprints. Op 1-2 KM te gaan word hij ergens voorin afgezet en dan kiest hij wel een wiel. In de Giro heeft hij Bodnar bij

marconeuvel

De Giro kan wel eens veel leuker worden dan de Tour, zowel om naar te kijken als Scorito-technisch. Het parcours is echt mooi, met heel veel Klassiekerachtige etappes en flink wat echt zware bergetappes. Verder lijkt er op het oog niet zo'n dominant team mee te doen als Jumbo in de Tour, waardoor er hopelijk meer oorlog in de bergen komt. In de Tour zijn er eigenlijk nauwelijks serieuze aanvallen van klassementsrenners geweest.

Ludi

MAL die de dubbel doet zou wel balen zijn haha

Poeksel

Qua startlist is er ook nog http://www.cyclingfever.com/editie.html?detp=view&_ap=startlijst&editie_idd=Mjk4MDc=
Best wel wat verschillen met de lijst van cyclingstartlist.com, maar ook meer up to date dan PCS zover ik weet.

Mocht MAL inderdaad naar de Giro zijn, dan zal dat vast als rittenkaper zijn.

Laatst gewijzigd
Nul verstand

Ik verwacht niks van Solero

Benzardi

Zo te zien is het een moeilijke ronde voor de Scorito liefhebber, want het word een hele uitdaging om een mooie balans te vinden.
Het kruiswoord puzzelen is weer begonnen. ;o)

Timber

Miguel Angel Lopez gaat hier echt niet met klassementsambities van start. Verwacht hem eerder in een rol zoals Simon Yates in de Tour vorig jaar. Gewoon op jacht naar wat etappezeges.

Imbatido

Wel tof dat ze tussen die drie zieke bergritten in de slotweek nog een sprintrit hebben gelegd van 250 kilometer.

zomaareens

Wie klimt er beter? Gaviria of demare?

Jori

Grappige vergelijk van die startlijsten: oa Pelucchi vs Lonardi en Halvorsen vs Cort Nielsen

Gladiool

Vendrame staat toch sinds donderdag al gewoon in Scorito voor 1 miljoen?

Ajvenema

Alsnog is het wel een irritante risicofactor hoor, zo'n Lopez er nog even bij.

Ludi

Die rit 19 is wel echt dramatisch ja.

MAL zelfs als aanvaller is wel een dingetje mijns inziens, lastig dat soort renners. Wordt het nibali 2018 vuelta of yates 2019 tour.

madeinstars

Gaat MAL echt de Giro rijden? Als je z'n tijdrit in de tour zag, leek 'ie heeeelemaal afgepiert.

Warmebakker

MAL rijdt zijn laatste koers voor Astana in dienst van Fuglsang meldt zijn ploeg.

Ajvenema

Hoezo 'laatste koers'
Gaat ie weg?

Daan Brakenhoff

Ja MAL schijnt na dit jaar te gaan vertrekken

Warmebakker

Google translate uit het Russisch:

“Aanvoerder van Astana Miguel Angel Lopez zal aan het einde van het seizoen het Kazachse team verlaten. Dit zei de algemeen directeur van Astana Alexander Vinokurov, meldt Prosports.kz.
Volgens Vinokurov laat het budget van de ploeg het niet toe om de samenwerking met de Colombiaanse wielrenner voort te zetten. De laatste race voor Lopez als onderdeel van "Astana" zal de Italiaanse Grand Tour "Giro d'Italia" zijn. Daar zal hij Jacob Fuglsang helpen.”

nasibal

Ik zie in ieder geval dat Guerreiro weer meedoet.

Ludi

Ik dacht al, waar blijft ie @nasibal!

Battaglin lijkt ook weer van de partij. Wat was dst vorig jaar een drama. Lag er volgens mij iedere keer bij.

Ajvenema

Waar zou ie heengaan? Vind het we een type movistar😬

Casey

3 keer een rit tegen de klok, is dat echt nodig? Ik ben trouwens verder wel onder de indruk van het parcours.
Uiteindelijk maken de renners de koers, hopen op een mooie Giro!

Ludi

Trek zou me niet verbazen nu porte vertrekt daarzo.

1 2 ... 9 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.