Even tussendoor:
Die Sobrero he, ik hoop echt dat die een pickrate van 0% heeft. Ik zit eens door zijn uitslagen te klikken van vorige jaren ook en te kijken wat hij nou preccies wil op die fiets. Ik denk dat in dit veld, en met waarschijnlijk alle vrijheid in z'n ploeg, we die jongen nog wel vaker gaan zien op plekken 10-20, met mogelijke uitschieters.
'@laupie
Letterlijke uitslagen zeggen niet alles, ik heb bijvoorbeeld geen idee wat tot nu toe zijn rol was in de wedstrijden die hij heeft gereden en wat de andere omstandigheden waren. Die vent is daarnaast pas 23, waardoor ik hem 2 jaar geleden rond deze tijd op 21 schat.
Het is meer het verhaal tussen de regels door: Die jongen kan aardig aankomen en verteert een heuvel goed. Z'n 7e plek in de ITT laat zien dat hij in vorm is. Natuurlijk was hij een 'vroege starter', maar klopt hier toch een reeks vroege starters waarvan bekend is dat ze een aardig eindje tegen de klok kunnen trappen.
'@Nasibal: doe dat zelfde eens met Oldani ;)
Sobrero oogt idd leuk, zeker met dit parcours. Maar vooraf was die tijdrit natuurlijk never nooit verwacht en waren er in de 500k zoveel andere keuzes die vooraf beter waren. Maar de vrijheid bij DDD, in combinatie met de goede benen van de tijdrit, het heuvelachtige parcours en feit dat hij niet traag is, zorgt idd voor een leuk vooruitzicht
Ik snap dat mensen vergelijking maken met Tour de Wallonie, maar die gaat MI niet helemaal op. Concurrentie voor de zege is hier veel groter, waardoor tempo MI veel hoger gaat liggen.
Ik zou zeer verbaasd zijn als Demare meedoet voor een top 5. Als hij erbij zit, dan is die gelijk naast matthews favoriet voor het paars.
Oldani ook zo'n naam ja, maar daar wisten we het natuurlijk vooraf al wel van. Sobrero was bij mij volledig onder de radar gebleven. Maar misschien hadden anderen hem wel op de radar?
Dit werd dan ook helemaal nooit gezegd ;)
wie vindt dat Masnada een puncher is? Ik vind hem heel interessant omdat hij een hele grote motor heeft maar een echte versnelling heeft ie niet. Met Ballerini (wellicht te zwaar, zowel figuurlijk als letterlijk) en Almeida (niet rap genoeg lijkt mij tegen een matthews of Ulissi) rijdt Masnada eerder in dienst van die twee...
EDIT: Masnada is van de grote plaat... Maar als die erbij zit zou dat voor het vervolg een extra optie zijn..... geloof er niet in
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.