Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 90 ... 191 192
jsprunk

Ik zie Ganna geen 22 seconden verliezen op dit klimmetje aangezien hij de trui wil verdedigen. En als hij ze wel nipt zou verliezen, staat hij vast nog 3e AK, 2e JK en 4e PK, dus een vrij zekere 12 punten. Knappe 9e man die daaroverheen gaat.

Phoenix0000

Maar die 12 punten is ook meteen wel zijn max

JapieJapo

Goed punt Jsprunk, dan toch maar Vlasov eruit en Ganna als 9de man erin...

Treenert

https://www.cyclingnews.com/features/ulissi-eyes-7th-giro-ditalia-stage-win-at-agrigento-preview/

laupie

https://laminute.info/2020/10/03/lobjectif-majeur-du-champion-de-france-arnaud-demare/

zomaareens

Ja kan ie wel willen..

Mindless

'@zomaareens, je hebt het niet eens gelezen.

KV

Demare blijft idd een vraagteken vandaag. Maar heb teveel FOMO.

SvenVDB

Ik heb ook nog Simon Clarke in de selectie zitten, is het vandaag iets voor hem? Of toch eerder de lange ontsnapping en het wat zwaardere werk?

Primavoormij

Clarke is geblesseerd.

Daan Brakenhoff

'@primavoormij
Waar haal je vandaan dat Clarke geblesseerd is? Was toch een beetje mijn dark horse voor vandaag...

nasibal

Even tussendoor:

Die Sobrero he, ik hoop echt dat die een pickrate van 0% heeft. Ik zit eens door zijn uitslagen te klikken van vorige jaren ook en te kijken wat hij nou preccies wil op die fiets. Ik denk dat in dit veld, en met waarschijnlijk alle vrijheid in z'n ploeg, we die jongen nog wel vaker gaan zien op plekken 10-20, met mogelijke uitschieters.

Laatst gewijzigd
laupie

'@nasibal valt toch wel mee qua uitslagen?

nasibal

'@laupie

Letterlijke uitslagen zeggen niet alles, ik heb bijvoorbeeld geen idee wat tot nu toe zijn rol was in de wedstrijden die hij heeft gereden en wat de andere omstandigheden waren. Die vent is daarnaast pas 23, waardoor ik hem 2 jaar geleden rond deze tijd op 21 schat.

Het is meer het verhaal tussen de regels door: Die jongen kan aardig aankomen en verteert een heuvel goed. Z'n 7e plek in de ITT laat zien dat hij in vorm is. Natuurlijk was hij een 'vroege starter', maar klopt hier toch een reeks vroege starters waarvan bekend is dat ze een aardig eindje tegen de klok kunnen trappen.

Laatst gewijzigd
Jori

'@Nasibal: doe dat zelfde eens met Oldani ;)

Sobrero oogt idd leuk, zeker met dit parcours. Maar vooraf was die tijdrit natuurlijk never nooit verwacht en waren er in de 500k zoveel andere keuzes die vooraf beter waren. Maar de vrijheid bij DDD, in combinatie met de goede benen van de tijdrit, het heuvelachtige parcours en feit dat hij niet traag is, zorgt idd voor een leuk vooruitzicht

Westland95

Kan Ballerini dit? 🤔

hartstikkebedankt

Wat een tegenstrijdige voorbeschouwingen overal.

Voor Ballerini is dit toch wel te zwaar? Ik twijfel nu zelfs om Sagan eruit te zetten voor Konrad

Stijn Lemmens

Welke 2 van deze 3 en waarom

Ballerini
Demare
Sagan

merci

jsprunk

'@Phoenix: nee, zijn max is als hij de truien behoudt, dus ligt rond de 20 punten. Uiteraard zijn er 20 mannen die hoger zouden kunnen scoren, maar dat uiteindelijk Ganna bij de beste 9 keuzes voor mij zit vandaag ben ik wel van overtuigd

Aanklampen

Ik snap dat mensen vergelijking maken met Tour de Wallonie, maar die gaat MI niet helemaal op. Concurrentie voor de zege is hier veel groter, waardoor tempo MI veel hoger gaat liggen.

Ik zou zeer verbaasd zijn als Demare meedoet voor een top 5. Als hij erbij zit, dan is die gelijk naast matthews favoriet voor het paars.

nasibal

@Nasibal: doe dat zelfde eens met Oldani

Oldani ook zo'n naam ja, maar daar wisten we het natuurlijk vooraf al wel van. Sobrero was bij mij volledig onder de radar gebleven. Maar misschien hadden anderen hem wel op de radar?

Maar vooraf was die tijdrit natuurlijk never nooit verwacht en waren er in de 500k zoveel andere keuzes die vooraf beter waren

Dit werd dan ook helemaal nooit gezegd ;)

Aadjenr11

Kansenspreiding hier. Masnada eruit en Ganna erin. Heb met Ballerini dan evt truipunten. Ganna en Thomas dan voor de pnt als Ganna het roze in bezit houdt. Démare durf ik er ook niet uit te laten. Lekker dat puzzelen.

Ajvenema

Idem @piradta, masnada is toch helemaal geen puncheur?

Stijn Lemmens

Dus

beste sagan eruit laten
Demare erin want is de snelste als hij erbij kan blijven en ballerini voor de truipunten

Aanklampen

wie vindt dat Masnada een puncher is? Ik vind hem heel interessant omdat hij een hele grote motor heeft maar een echte versnelling heeft ie niet. Met Ballerini (wellicht te zwaar, zowel figuurlijk als letterlijk) en Almeida (niet rap genoeg lijkt mij tegen een matthews of Ulissi) rijdt Masnada eerder in dienst van die twee...

EDIT: Masnada is van de grote plaat... Maar als die erbij zit zou dat voor het vervolg een extra optie zijn..... geloof er niet in

Laatst gewijzigd
1 2 ... 90 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.