Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 93 ... 191 192
Westland95

Whoops, Vlasov out! Blij dat ik Fugl nog heb van Astana..

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

Balen zeg....

Iemand een idee wat zijn pickrate was?

Florian

Iemand op dit forum die geen Vlasov heeft?

ditisdavid

70% gekozen dus de schade valt enigszins mee.

Had hem ook op de bank vandaag omdat ik toch Bilbao mee wilde, idk wie zei dat het onlogisch was dat ik Bilbao bankte maar bedankt.

Laatst gewijzigd
lautje

70% had Vlasov gekozen, die andere 30% zullen nu zeker blij zijn met de 3 miljoen die ze elders hebben besteed

Jeffrey81

Laten we er maar vanuit gaan dat die 30% dan sowieso geen concurrentie is... 😂😉

Jori

Denk vooral grotere gevolgen eronder.
Almeida idd naar topkandidaat wit (of iig zolang het durut), maar knox, McNulty schuiven bijv ook plekjes op.
Knox wordt zo bijv. ook ineens een puntensprokkelaar. Van ca. 2 verwachte witte punten per rit naar ca 6. (3 almeida + 3 zichzelf)

Pietje Precies

Oké dat zag er erg vreemd uit. Gelukkig is ie door 70% gekozen

Inderdaad wel ook impact op andere keuzes

Laatst gewijzigd
Ludi

Gelukkig heb ik nu nog 9 klimmers, maar mooi balen

Milanjacks

'@Jeffrey81

Ergens kan ik er wel mee leven ook om die redenatie. Het zorgt ervoor dat ik een stuk makkelijker een extra Ineos rijder in mijn team kan fietsen in de lastige bergetappes. Maar het is natuurlijk nooit lekker als een renner uitvalt.

Andross

Ik hoop dat dit geen voorbode wordt voor de komende weken. Dan wordt de winnaar van de scorito degene die nog genoeg klimmers over heeft in de laatste week. Tuurlijk kan er nog wat gevuld worden met truipunten, maar je wilt het liefst 9 renners voor de dag op kunnen stellen.

lautje

'@Goldengoal terugkomend op deze vraag: Iemand zonder Vlasov? Ik denk inderdaad dat de meeste mensen die hem niet hebben, geen wielrennen volgen.

Milanjacks

'@Andross

Niet mee eens, als Thomas echt gaat huishouden dan kunnen truipunten erg veel waard gaan zijn. We gaan dan een hoop relatieve nobuddies zien in de daguitslagen die niemand heeft. Ik denk dat truipunten cruciaal gaan zijn.

vevie

Wow, alvast een gelukje dat ik Vlasov niet heb. Zuur voor de mannen die hem wel hebben.

@Goldengoal terugkomend op deze vraag: Iemand zonder Vlasov? Ik denk inderdaad dat de meeste mensen die hem niet hebben, geen wielrennen volgen.

Goed dat je zegt de meeste mensen, want de meesten op dit forum die hem niet hebben volgen wel degelijk wielrennen maar hebben hem doelbewust niet gekozen.

Laatst gewijzigd
Jeffrey81

'@Milan

Ja,idd. Voor mij meer ruimte voor mijn klimaanvallers ook bv.

Ik vind het vooral jammer voor de koers zelf eigenlijk. Was wel benieuwd hoe hij zich drie weken lang zou presenteren.

Voor mensen met Fuglsang trouwens ook een fijn begin zo. Binnen 24uur zijn twee belangrijkste helpers kwijt.

Laatst gewijzigd
nasibal

Laten we er maar vanuit gaan dat die 30% dan sowieso geen concurrentie is… 😂😉

Ik denk dat de enige manier waarop je de miljoenen van Vlasov mogelijk(!) beter had kunnen besteden is denk ik als je Gaviria vervangt voor een maximaal 2 miljoener en dan Nibali/kruijswiijk op de plek van Vlasov. Elke variant met een goedkopere klimmer op de plek van Vlasov levert vervolgens extra miljoenen op waar je niet zo heel veel bijzonders aan hebt.

Laatst gewijzigd
Sjas Patatje

Veel mensen hadden Vlasov, maar hij was wel belangrijk in mijn AK/Klim Team. Nu blijven er "slechts" Thomas, Yates, Nibali, Majka, Knox en als outsiders/koopjes Kangert en McNulty.

Fuglsang is de volgende?

Daan Brakenhoff

Nu nog maar 9 klimmers waarbij ik McNulty al meetel... wordt een zware 3 weken zo

Jeffrey81

'@nasibal

In mijn geval zou dat dan Gaviria eruit, Hodeg of Cimolai erin betekend hebben. En dan Kruijswijk ipv Vlasov.

Dat had misschien wel gunstig geweest idd. Al verwacht ik niet super veel (kansen) voor Hodeg, en Cimolai ging ik niet nemen op basis van de concurrentie/roulatie binnen zijn eigen ploeg.

Ludi

'@nasibal deels oneens. Vlasov + ciccone > nibali en mcnulty zou bv nu veel fijner zijn geweest voor jou bv. Maar dat is makkelijk achteraf

Ajvenema

Als je almeida ipv vlasov hrbt gekozen voor wit ben je spekkoper:)

Rawolf

Ik heb Vlasov niet gekozen, ga geen renners kiezen van een team dat kampt met een interne Corona uitbraak ;p

Daan Brakenhoff

'@Rawolf, dat compenseert dan misschien een beetje je pick voor Dennis ipv Ganna...

Florian

Vlasov naar Vuelta dan maar?

Ludi

Nee naar huis

1 2 ... 93 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.