Wow, alvast een gelukje dat ik Vlasov niet heb. Zuur voor de mannen die hem wel hebben.
Goed dat je zegt de meeste mensen, want de meesten op dit forum die hem niet hebben volgen wel degelijk wielrennen maar hebben hem doelbewust niet gekozen.
'@Milan
Ja,idd. Voor mij meer ruimte voor mijn klimaanvallers ook bv.
Ik vind het vooral jammer voor de koers zelf eigenlijk. Was wel benieuwd hoe hij zich drie weken lang zou presenteren.
Voor mensen met Fuglsang trouwens ook een fijn begin zo. Binnen 24uur zijn twee belangrijkste helpers kwijt.
Ik denk dat de enige manier waarop je de miljoenen van Vlasov mogelijk(!) beter had kunnen besteden is denk ik als je Gaviria vervangt voor een maximaal 2 miljoener en dan Nibali/kruijswiijk op de plek van Vlasov. Elke variant met een goedkopere klimmer op de plek van Vlasov levert vervolgens extra miljoenen op waar je niet zo heel veel bijzonders aan hebt.
'@nasibal
In mijn geval zou dat dan Gaviria eruit, Hodeg of Cimolai erin betekend hebben. En dan Kruijswijk ipv Vlasov.
Dat had misschien wel gunstig geweest idd. Al verwacht ik niet super veel (kansen) voor Hodeg, en Cimolai ging ik niet nemen op basis van de concurrentie/roulatie binnen zijn eigen ploeg.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.