Zo is het maar net Daan, vind het trouwens ook wel een beetje overdreven hoor. Zo'n gekke keus is/was Dennis niet. Dat Ganna die openingstijdrit zou winnen is ook geen 100% kans, het blijft wielrennen. Ik ben sowieso nooit zo van de debutanten, nog maar is zien of Ganna ook nog de beste tijdrijder is na 20 dagen koers.
Uitgangspunt is hetzelfde: De enige 'betere' optie op de plek van Vlasov is een duurdere optie. Waar je dat geld vervolgens weghaalt is subjectief. Ik weet niet of een wissel Ciccone --> Mcnulty voor mij voordeliger was geweest dan Gaviria ---> Ballerini in dit geval. Het zou kunnen.
Mas ook 2e in z'n 2e grote ronde. Ik vind het een beetje een argument op losse schroeven dat Vlasov dat niet zou kunnen in z'n 1e grote ronde. Zeker in dit deelnemersveld.
We hebben het over top 5 he, niet over winnen. Je kan hem ook omdraaien: Welke 5 renners zouden vooraf Vlasov wel even uit die top 5 rijden? Nibail, Kruijswijk, Yates en Thomas kan je dan noemen, maar geen van de overige namen maakt per definitie meer kans op dat 5e plekje dan Vlasov. Valt er iemand van de grote 4 weg dan wordt het helemaal een open verhaal.
Kans dat Vlasov in elk geval top 10 zou eindigen en jongerentrui zou pakken was groot. Meer dan goede reden om hem mee te nemen. Gelukkig veel mensen die hem hebben, dus voor scorito geen groot probleem.
Wel beetje pijnlijk voor Fuglsang. Heb je 2 super knechten, maar heb je nu alleen oscar rodriquez nog over in de bergen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.