Scorito Giro d'Italia 2020

1 2 ... 94 ... 191 192
Jeffrey81

Goed plan GG.... Over vier dagen kunnen we 'm misschien alweer kiezen 😁

Daan Brakenhoff

Wie zijn nu de favorieten voor het wit ? Almeida, Knox, McNulty en?

DKrikk

Zuur van Vlasov. Nu blijkt meteen dat ik te weinig jongere heb meegenomen...Of Narvaez moet wonderbenen hebben.

Rawolf

Zo is het maar net Daan, vind het trouwens ook wel een beetje overdreven hoor. Zo'n gekke keus is/was Dennis niet. Dat Ganna die openingstijdrit zou winnen is ook geen 100% kans, het blijft wielrennen. Ik ben sowieso nooit zo van de debutanten, nog maar is zien of Ganna ook nog de beste tijdrijder is na 20 dagen koers.

Jeffrey81

Ik vind Daan ook wel een beetje bijdehand idd, haha. En dan wel vragen wie nu favoriet voor wit zijn....😂

Daan Brakenhoff

'@rawolf,
Als je het WK had gezien en de interviews van Dennis gelezen had dan vond ik de keuze voor Ganna wel een stuk logischer...

lautje

'@Daan heel misschien nog Valter/Oomen, maar Oomen ging toch niet voor een klassement had ik ergens gelezen? Carboni lijkt me een aanvaller

JapieJapo

Vlasov eruit betekent meer punten voor andere jongeren voor AK zoals Almeida en Knox en Hindley.
Het hoort erbij maar valpartijen/ziektes bepalen mede het verloop van het spel. En is het meest frustrerende deel want je hebt er (bijna) geen invloed op als speler.

Zadelpen

Het lukt ons maar niet om met 20 man in etappe 2 aan te komen in een grote ronde. Frustrerend.

Rawolf

Voor het jongerenklassement heb ik bijna iedereen nu lol

Almeida, Knox, Mcnulty, Valter en Hindley.

Jori

Jongerenklassement lekker kort door de bocht inschatting na de etna, zal zijn:
1) Almeida
2) McNulty
3) Knox
4 en lager: Hindley, Oomen, O'Connor, TGH, Foss, Rubio, Hamilton

Laatst gewijzigd
nasibal

deels oneens. Vlasov + ciccone > nibali en mcnulty zou bv nu veel fijner zijn geweest voor jou bv. Maar dat is makkelijk achteraf

Uitgangspunt is hetzelfde: De enige 'betere' optie op de plek van Vlasov is een duurdere optie. Waar je dat geld vervolgens weghaalt is subjectief. Ik weet niet of een wissel Ciccone --> Mcnulty voor mij voordeliger was geweest dan Gaviria ---> Ballerini in dit geval. Het zou kunnen.

Ludi

Mcnulty wordt iig geen mcnulpunty, had em toch graag laten staan, achteraf

@nasibal gaviria lijkt me een renner die je zekerder wil hebben in zijn etappes dan ciccone (als klimmer 8?) In die van hem. Denk ik. Maar akkoord

Laatst gewijzigd
Aanklampen

Vlasov eruit...

Vevie, ik wil jouw redenatie wel eens horen... Favoriet voor wit, redelijke punch, kandidaat voor top 5, goedkoper dan veel anderen.

Rawolf

Noem eens 1 renner naast Pogacar die in zijn eerste grote ronde top 5 rijd?

nasibal

Quintana

edit: Nvm, reed het jaar daarvoor al de Vuelta

Laatst gewijzigd
Ludi

Andy schleck 2007

Milanjacks

Thomas de Gendt en Carapaz werden in hun eerste giro top 5. Hadden allebei één vuelta gereden.

Rawolf

Quintana was 2012? In die tussentijd alle top 5s bij elkaar opgeteld is 100 renners/kansen

My point being, het gebeurt niet veel. Had gekund natuurlijk maar top 5 voor Vlasov vind ik al vrij optimistisch

Laatst gewijzigd
Milanjacks

'@Rawolf

Je moet wel in ogenschouw nemen hoe zwak dit deelnemersveld is. Normaal gesproken zou ik zeggen eens maar de Tour was zo stacked met het gevolg dat het in deze Giro wel heel matig is voor het AK.

nasibal

Mas ook 2e in z'n 2e grote ronde. Ik vind het een beetje een argument op losse schroeven dat Vlasov dat niet zou kunnen in z'n 1e grote ronde. Zeker in dit deelnemersveld.

We hebben het over top 5 he, niet over winnen. Je kan hem ook omdraaien: Welke 5 renners zouden vooraf Vlasov wel even uit die top 5 rijden? Nibail, Kruijswijk, Yates en Thomas kan je dan noemen, maar geen van de overige namen maakt per definitie meer kans op dat 5e plekje dan Vlasov. Valt er iemand van de grote 4 weg dan wordt het helemaal een open verhaal.

Laatst gewijzigd
Pim96

Kans dat Vlasov in elk geval top 10 zou eindigen en jongerentrui zou pakken was groot. Meer dan goede reden om hem mee te nemen. Gelukkig veel mensen die hem hebben, dus voor scorito geen groot probleem.

Wel beetje pijnlijk voor Fuglsang. Heb je 2 super knechten, maar heb je nu alleen oscar rodriquez nog over in de bergen.

Ludi

Andy schleck echt de enige? :p

Milanjacks

Ik vraag mij ernstig af of Fuglsang zo rouwig is dat MAL gister uitviel. Ik heb toch altijd een beetje het idee gehad dat die hier als rittenkaper ging fungeren. Het lijkt mij niet dat MAL zonder enige ambitie hier zich volledig had weggecijferd voor Fugl.

nasibal

'@Pim

Het is meer lullig voor Oscar dat er 2 kleppers wegvallen en hij nog stééds zal moeten gaan knechten voor iemand die in de 3e week gewoon tekort gaat komen.

1 2 ... 94 ... 191 192

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.