Transfers/Teams 2021

1 2 3 4 ... 8 9
hartstikkebedankt

Serieus?!

Neemt ie Ganna, Hart, Moscon, Narvaez en Knees ook mee? :p

FreeWilly

Moest dit kloppen van Kwiatkowski zou dit voor Wanty een toptransfer zijn!

RiccardoRicco

Wat is de bron van die Kwiat / Wanty geruchten? In september ging hij nog bij Ineos bijtekenen. Er wordt hier en op het Cyclingnews wat over geroepen maar verder echt nog nooit wat over gelezen.

Sagan=hulk

Total- Direct Energie heeft Lawless aangetrokken. Vreemd, die lag nog een jaar onder contract bij Ineos.
Klik, hij tekende inderdaad bij tot 2021.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Ik weet niet wat Ineos allemaal van plan is. Maar nu Lawless weg (PCT niveau past hem ook beter denk ik), Hagen schijnt niet te komen, Kwiat misschien weg. Er gaan zelfs geruchten dat Ganna zou terugkeren naar UAE.
Ze wachten in ieder geval lang met het bekendmaken van de contractverlengingen voor Ganna, Kwiat, Narvaez en Hart.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Er zijn ook sportieve eisen voor WT teams om een debacle a la Fuji te voorkomen, teams moeten in de Top20 staan op basis van de punten van de beste 15 renners over de afgelopen twee seizoenen. Dat gaat lastig worden voor Wanty denk ik, gezien de versterkingen van Alpecin, Total en de renners van Arkea, maar bijna onmogelijk voor het nieuwe NTT.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Volgens PCS zouden Ivo en Rui Oliveira hun contract verlengd hebben. Officieel is er niks over te vinden.

hartstikkebedankt

Die van TDE hebben het budget aardig zien groeien geloof ik. Na het versterken van de klimploeg, vandaag nog even de voorjaarsploeg versterken met Lawless en Hagen

@lander wat is je bron voor dat Kwiatkowski statement?

Sagan=hulk

Total dus klaar op de transfermarkt. Bijzonder, want het leek er lange tijd op dat Rosetto een zekerheid was voor 2021 bij Total, vandaar onderhandelde hij ook niet meer met Cofidis. Zou Lawless plots een aangeboden optie geweest zijn? En wat nu met Rosetto volgend jaar? Die kan nog bij NTT terecht :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@PCS bevestigd renners alleen na een officiële bevestiging op hun website, dus daar moet iets bekend over zijn.

Verweggistan

Of als renners via twitter/facebook/insta zelf (aan PCS) bevestigen dat ze nog een doorlopend contract hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Had er inderdaad bij moeten zetten via ploeg of renner.

Landeirovic

'@Ricardo dit stond in een Poolse krant. Volgens geruchten kan Barta naar EF.

Verweggistan

En met het aantrekken van Egholm (Axeon) is Trek compleet. Geen Weening en Clarke dus.

Sagan=hulk

Andrea Piccolo zou naar Astana trekken. Reed in 2018 en 2019 hele sterke prestaties bij de junioren, dit jaar bij de beloften niet indrukwekkend.

Ik lees dat ze dit reeds in 2019 waren overeengekomen. Dat hij in 2020 bij Colpack en 2021 bij Astana zou rijden. Benieuwd of dit een mondelinge overeenkomst was of daadwerkelijk contractueel, want met die Canadezen nu kan dit verhaal wel eens veranderen. Hoewel Piccolo natuurlijk een groot talent is die je er bij wilt hebben.

Laatst gewijzigd
Sagan=hulk

Kreuziger naar Gazprom, nog eentje van NTT die onderdak heeft.

japio

Van de week had ik gedroomd dat Hart naar TJV zou komen. Kunnen we daar iets mee?

hartstikkebedankt

Bewley, Bauer en Smith hebben verlengd bij MTS

Alleen over Bookwalter is nog onzekerheid dan

Astana verlengt met Gidich, Pronskiy, Gruzdev, Natarov, Stalnov, Zakharov. Fedorov en Brussenskiy zijn nieuw.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Een hoop renners kunnen dus worden weggestreept vandaag. Dat is mooi. Fedorov is een terechte promotie, die andere jongen ken ik niet. Lijkt mij dan einde verhaal voor Fominykh en Bizhigitov.

hartstikkebedankt

Een aantal Belgen zou wellicht naar NTT gaan, het zou gaan om: De Vreese, Claeys, Van Keirsbulck en Armée

Yeez

'@harstikke dat is een suggestie van een journalist, maar niet een gerucht. Anders graag een link

kelderfan

'@japio
Gek is dat. Die droom of vergelijkbare droom heb ik ook gehad. Tao wauw#

japio

Oh, dat is wel heel bijzonder...de nieuwsberichten goed in de gaten houden.

Sagan=hulk

Bonnet en Konovalovas hebben verlengd, dus einde verhaal voor Roux en Frankiny. Heeft Frankiny dan een ander aanbod? Want dat is toch een behoorlijke knecht. En Roux is eigenlijk ook zeker een goede renner.

De grote toestroom aan Kazachen bij Astana verbaast me wel een beetje, Lutsenko einde verhaal? Vooral leuk dat ze met nieuws beginnen komen over 2021. Grappig van Mitchelton dat ze elke dag een lading aan dezelfde nationaliteit verlengen, Bookwalter lijkt me zeker geen zekerheid voor 2021.

Laatst gewijzigd
Landeirovic

Ravasi tekent bij Kometa.

1 2 3 4 ... 8 9

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.