Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 105 ... 454 455
kelderfan

'@xistnc
Het was juist leuk om te zien al die aanvallen. Maar of Harper is teruggefloten weet ik niet. Het leek erop, dat de benen vol liepen bij Harper, want toen kwam George Bennett in beeld.
@S.Morgenstern
Eerst was 't Bora, maar toen nam Movistar 't over met gevolgd, dat Sagan en Froome 't moeilijk kregen. Dat was voor Movistar 't sein om door te trekken, want 't ging hen niet om de vluchters. Harper heeft 't goed gedaan om er nog wat seconden af te halen.
Maar Ide Schelling die voor Bora opkop heeft gereden, komt ook nog op mooie plaats binnen. Dus die @Dave had goed gezien.

Laatst gewijzigd
wieler4live

Van km 2 naar 1 voor het einde was Steven die denk ik even de benen testen voor morgen

S. Morgenstern

Movistar reed het oorspronkelijke plannetje van Bora in de soep, niet dat van het kopgroepje dat na hun kopwerk pas ontstond.

Van km 2 naar 1 voor het einde was Steven die denk ik even de benen testen voor morgen

Dat dacht ik eerlijk gezegd ook in eerste instantie, maar echt goed in beeld kwam het nooit. Hij zat wel vooraan aan de finish, terwijl ik in de achtergrond dacht te zien dat de renner op kop liet lopen met de finish in zicht.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Wie is Dave en wat had die goed gezien...

Stoempie

Ok, dus Kamna kan een goed ak rijden. Dat wist ik niet

Laatst gewijzigd
Yeez

Waarom gaat iedereen hier überhaupt nog op in?

S. Morgenstern

Kamna reed vorig jaar drie keer bij de eerste tien in een rondje van een week.

Stoempie

Ff off topic. Ik kreeg van een corona geradicaliseerd, oud collega gister een filmpje van blckbx geappt (inmiddels verwijderd). Presentator ene Pasquino ofzo. Hij komt me zo bekend voor. Presenteerde hij niet een wielerprogramma op Eurosport in het verleden?

Ik ben nogal JV gefixeerd, Morgenstern. Kende em alleen van naam

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Quote: "Er zal geïnvesteerd moeten worden in rouleurs/Vlaamse werk. De basis is simpelweg te smal nu dus er moeten nieuwe mannen bij."

S. Morgenstern

Schelling heeft niet bepaald het profiel van een rouleur.

Murcia

'@Michiel
Pasquino is volgens mij de producent geweest van de uitzendingen van de Topcompetitie op Eurosport. Of hij dat nu nog is en dat hij die registraties ook presenteerde weet ik niet aangezien ik deze wedstrijden nooit gevolgd heb. Hij presenteert nu op Cafe Weltschmerz, met name inderdaad over Corona, testen en vaccinatie waarbij hij de kant kiest van de Hond en Co. Ik heb zijn uitzendingen wel eens gezien want ondanks dat ik het totaal met hem oneens ben en vele van zijn gasten moet je wel bereid zijn om eens een keer naar hun argumenten te kijken.
On-topic, Ploeg vandaag een goede dag gehad doordat ze iedereen aan boord van het eerste peloton hielden en zich mee konden laten drijven met vooral Movistar.

Stoempie

Idd, het betrof de Topcompetitie Murcia.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@kelderfan niet weer die onzin.... en wat heeft dat dan met vandaag te maken.

Laatst gewijzigd
Laatste man

Zonde dat Harper niet mee kon. Wordt gewoon uit de wielen gereden zo lijkt het in de herhaling.

peerduell

'@Murcia Off-topic: je moet niet alleen naar hun argumenten luisteren (wat al veel meer is dan de overheidsnaartiefvolgers overigens) maar ook naar de feiten kijken. Grappig is altijd wel dat als je een kritische mening of houding hebt die afwijkt van dat overheidsnarratief, je als complotdenker wordt neergezet. Zoals "de Hond en Co" zoals jij ze noemt. Pure framing.
On-Topic: Ik vind dat Tolhoek zo te zien gedurende de TV uitzending relatief makkelijk meereed.Niet van achteren gezien (vaste plek Bouwman en Gesink.) Hoopvol! Ik gun het hem dat hij weer op zijn oude niveau ( en misschien nog beter) terug kan komen.

peerduell

'@Murcia Off-topic: je moet niet alleen naar hun argumenten luisteren (wat al veel meer is dan de overheidsnarrartiefvolgers overigens) maar ook naar de feiten kijken. Grappig is altijd wel dat als je een kritische mening of houding hebt die afwijkt van dat overheidsnarratief, je als complotdenker wordt neergezet. Zoals "de Hond en Co" zoals jij ze noemt. Pure framing.
On-Topic: Ik vind dat Tolhoek zo te zien gedurende de TV uitzending relatief makkelijk meereed.Niet van achteren gezien (vaste plek Bouwman en Gesink.) Hoopvol! Ik gun het hem dat hij weer op zijn oude niveau ( en misschien nog beter) terug kan komen.

Cycling

—-

S. Morgenstern

Tolhoek reed met Kuss in zijn wiel heel alert op de eerste rijen vlak na de versnelling van Movistar. Zou mooi zijn wanneer hij deze week bergop weer eens iets van zijn belofte in kan lossen.

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Laatste man Harper had al vaker meegesprongen, waardoor hij op zijn limiet zat. Dit verklaart waarom hij het gat naar Sanchez niet dicht kreeg.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@morgenstern niet vergeten dat hij terugkomt van een zware operatie. Het zal vooral tijd kosten weer echt door te kunnen groeien. Zie oomen

AWestie

Haha en weer pijnig ik mezelf met het simpele denken van Wuyts. httpss://sporza.be/nl/2021/03/22/wuyts-met-roglic-aan-de-start-in-milaan-sanremo-spreken-we-over-een-ander-verhaal~1616434266466/

Yeez

Dat doet Wuyts altijd. Als v aert verliest gaat hij altijd op zoek naar een wat als, waardoor hij als nog had gewonnen. Meestal komt hij dan bij de ploeg uit.

De Zeboe van de Zoncolan

Ja, en dan knijpt Roglic er onderaan de poggio tussenuit, en mag Van Aert de achtervolging lam leggen... dan krijgt Wuyts het helemaal aan zijn hart, Roglic die solo over de streep komt en Van Aert die de sprint daarachter wint.

Murcia

Typisch Wuyts maar wel opvallend dat hij geen enkele opmerking maakt over DQS, zijn argument is dat Wout een te slechte ploeg om zich heen heeft voor de klassiekers maar hoe zit het dan met het niet winnen van Julian die wel een sterrenensemble om zich heen had. Of waarom niet benoemd dat Lotto Soudal haar kopman niet voldoende kon helpen.
Al deze redeneringen slaan nergens op maar de enige reden dat hij dit telkens weer benoemd bij TJV is zijn wrok jegens Roglic en de Nederlandse ploeg die Wout bij Patrick weg hield. Het enige wat telt is dat Jasper afgelopen zaterdag won omdat hij lef toonde en de sterkste was. Maar Wuyts kan het niet laten om er zijn Wout is te goed voor die ploeg er over heen te gieten.

Yeez

'@murcia dat werd wel benoemd. Zowel dcqs als soudal. Net de podcast geluisterd. Blijkbaar werkt wuyts bij jou ook als een lap op een stier ;)

1 2 ... 105 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.