Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 207 ... 454 455
AWestie

Ik zou het wel leuk vinden als TJV een 'gevallen' renner oppikt, Simmons of iemand die al een goed aantal jaar geleden resultaat heeft gereden.

Poeksel

Zitten er bij de Noorse rookworsten niet wat interessante renners? Markus Hoelgaard bijvoorbeeld? Wel nog een contract tot t/m 2022 helaas, net als Wærenskjold.

Laatst gewijzigd
AWestie

'@Poeksel Bij pct teams kan je wel nog hopen op een WT clausule, toch?

Poeksel

Ik dacht dat dat alleen voor ct-teams gold. Maar in het interview zei de teammanager " Wij weerhouden onze renners er niet van als zij een volgende stap kunnen maken. Ik geef er eigenlijk niet zo veel om als een contract één, twee of drie jaar doorloopt. " dus kunnen Hoelgaard en/of Wærenskjold inderdaad volgend seizoen al naar TJV (of een andere WT-ploeg). Vooral voor de laatste zal er vast veel belangstelling zijn.

Stoempie

Zei Plugge nou gisteren dat hij 2 versterkingen wil halen ter ondersteuning Van Aert?

Hopelijk zien we Bennet vandaag in de aanval. Het is goed weer

Yeez

De ploeg gaat idd op zoek naar 2 versterkingen voor de vlaamse kern. Er zingen nog geen ramen rond. Dat artikel van het nieuwsblad noemt de schrijven gewoon wat opties

kelderfan

'@Poeksel
Dat heb je goed gezien met die halve rookworsten, want het is UNO-X. Zij laten jongens gaan, die de stap naar WT kunnen maken.
Naast die genoemde WAERENSKJOLD heb je daar ook rondrijden Jonas Iversby HVIDEBERG,

kelderfan

'@Yeez
Het is goed om te horen, dat TJV Wout Van Aert beter wil ondersteunen, want dat is 't probleemkind.
Ik hoop op een renner, zoals Jens Keukelaire (een nwe. Wynants) en een renner, die eraan komt.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Goede zaak dat er 2 versterkingen voor 't voorjaar bijkomen, die zijn broodnodig.

Paar namen waar mijn oog op vallen;

Jens Keukeleire, ervaren man in de voorjaarsklassiekers die afgelopen jaar bewezen heeft nog een goed niveau te behalen.

Daniel Oss, in de wandelgangen gaat het al een tijdje rond, Sagan en Bora is niet meer koek en ei. Daardoor kan ook zijn maat Daniel Oss vrijkomen en is er voor hem wel plek bij Sagans eventuele nieuwe ploeg? Brok ervaring, stabiel, grote motor en een kei in het positioneren waardoor hij ook een aanwinst is voor de sprinttreintjes.

Max Walscheid, hij mag dan 1 van de zwaarste renners van het peloton zijn... dit jaar en vorig jaar laat hij zich steeds meer gelden in de klassiekers. Is bovendien niet te beroerd om te knechten en zal graag gebruik maken van Jumbo's kennis op het gebied van tijdrijden.

Marco Haller, deze sterke beer behoeft geen uitleg, klassieke renner bij uitstek, kan een sprint aantrekken en een top recuperatievermogen waardoor hij bij menig ploeg ook goud waard is in de grote rondes.

Jhonatan Narvaez, denk groots, geen pure knecht maar een schaduwkopman die excelleert in de wedstrijden waar de huidige selectie het magerst is. Een man die Wout van Aert in de zetel moet kunnen zetten.

Voor een jeugdige versterking lijkt de Uno-X ploeg een goede plek om te shoppen, Waerenskjold, Hoelgaard of Hvideberg.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Koen Bouwman op de voorposten. Die zal mee willen zitten.

Yeez

Bouwman Foss en Bennett er goed bij vandaag, al was het kort maar krachtig ;)

Cycling

'@Yeez Dit toont aan dat ze we in vorm zijn. Zo groot was de groep niet meer. Dit geeft in ieder geval vertrouwen voor de komende 2 weken.

kelderfan

'@Yeez
Het was een leuke etappe met leuk aanvallend koersen, maar geen gele rijder in beeld.
Wat anders die Archie Ryan lijkt toch wel mee te gaan naar de Ruta?

Yeez

'@kelderfan de site vd organisatie vd ruta geeft geleijn ipv ryan.

Pluimers van dijke en hessmann gaan trouwens lang mee in hongarije

Rawolf

Ja die zijn goed, Leemreize al wel eraf denk ik ?

Yeez

Leemreize denk ik rond plek 15, maar maakt een kapitale fout aan het begin van het steilere stuk op 3,5 km en dat is dat hij veeel te ver zit. Hij moet daardoor al om meerdere gaatjes heen rijden, wat natuurlijk ontzettend veel krachten kost

Rawolf

a Leemreize hing er nog aan, uiteindeljik 15e ofzo

Murcia

'@Yeez
Helemaal eens, op het moment dat Caja Rural vol doortrekt zit hij veel te ver en moet hij volgens mij al een gedeelte van de energievoorraad aanspreken om zijn karretje aan te haken. De bocht naar rechts was waar het steile stuk begon en dan moet je beter geplaatst zitten. In de Giro bewijzen Foss en ook Koen dat het niveau goed is. Morgen een zwaardere opgave, kijken hoe met name Foss nu presteert.

kelderfan

'@Yeez
Ik zie dat nu ook, maar waarom PCS dan Ryan toevoegt is dan apart.
@Rawolf
Wie zitten er nu nog bij?

xistnc

Dat 'veel te ver zitten' van Leemreize was allicht geen vrijwillige keuze, maar niet beter kunnen.

Yeez

'@xistnc de groep was nog der mate groot dat daar echt geen sprake van was, anders rijdt je daarna dat gat naar die eerste 15 ook niet dicht. Hij werd kort daarvoor nog naar voren gereden door van dijke, maar toen die wegstuurde verloor hij al snel weer veel posities.

@kelderfan dat was de eerste versie van de startlijst. Deze is up-to-date

Laatst gewijzigd
Cycling

'@xistnc Dat kan ook, maar hij was helemaal uit het zicht en kwam daarna toch weer terug door andere renners te passeren. Misschien zich te veel laten wegduwen door andere renners in de aanloop naar de bocht. Dit was helaas niet in beeld.

S. Morgenstern

De oorzaak van het verliezen van die posities kan toch te vinden zijn bij niet beter kunnen? Evengoed bij een domme fout, of gemakzucht, maar gezien de indruk die hij mij tot nu toe geeft (zie hem ogenschijnlijk veel op de limiet rijden) lijkt het me waarschijnlijk dat hij vandaag niet beter had gekund. Buiten dat hij wellicht eerder zijn eigen tempo had kunnen kiezen, waardoor hij zich niet had opgeblazen en enkele plekken dichter bij de top tien had kunnen zitten.

Rawolf

Leemreize was van niet beter kunnen vandaag, opzich nog nieteens zo'n slechte uitslag, redelijk naar verwachting.

Foss zie ik wel een eindje meegaan en zich zelfs in de top 10 van het klassement nestelen, de komende bergetappes zijn veelal lopers die hem goed liggen. Etappe 14 de Zoncolan op word weer de eerste keer echt steile percentages en een ferme test. Ben bang dat hij daar toch wel minuten gaat verliezen.

Vind het wel jammer dat we Bouwman niet in de kopgroep zagen vandaag, leek me een mooie rit voor hem maar de knop moet nog omgezet worden blijkbaar.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Heeft Bouwman het niet geprobeerd vandaag? Heb de eerste uren gemist, maar zou ik wel vreemd vinden.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 207 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.