Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 209 ... 454 455
kelderfan

'@AWestie
Dat verhaal over Tom Dumoulin in de Vlaamse kern is hier wel 1000x voorbij gekomen.😎
Die Mohoric lijkt mij een betere kandidaat om op dat vlak een steentje bij te dragen.

Yeez

Bouwman nu wel vanaf de start in de aanval. hopelijk helpen er een paar mee

Stoempie

Nou ik reken er niet op. Slappe hap

Yeez

Nu loopt het bergop, dus affini van emden en martens zijn niet de mannen die hier iets voor koen kunnen betekenen. Bennett nog helemaal niet gezien.

Yeez

Ik zie koen nu wel nadrukkelijk op die klim

Stoempie

Ik neem mijn woorden terug

Murcia

Mohoric is een renner die juist in het Vlaamse werk nog nooit iets heeft laten zien, slechts 1x Vlaanderen gereden dus waarom die een perfecte ondersteuning voor Wout in de kassei koersen zou zijn zie ik niet. Senechal zal wat kosten maar heeft nog geen grote erelijst qua overwinningen dus niet onhaalbaar salaristechnisch denk ik. Patrick moet ook gewoon renners laten gaan zoals Almeida, Bennett en waarschijnlijk Bagioli dus dezelfde groep gaat DQS ook niet behouden.
Mijn inschatting is dat Bennett vertrekt en dat zou wat ruimte geven voor 1 grotere naam, de tweede ondersteuner zou dan een ervaren renner als Keukeleire kunnen zijn. Twee toppers zie ik echt niet gebeuren tenzij Frits, Pon en van der Wallen het geld op tafel leggen.

Yeez

Bouwman is mee, maar uae rijdt het helaas dicht lijkt het

Yeez

Dit wordt een bizarre rit met martinez, masnads en caruso mee

kelderfan

'@Murcia
Die Mohoric is een allrounder en Dumoulin heeft wanneer wat laten zien in 't Vlaamse.
Nee laat Tom Dumoulin gewoon zijn ding doen. Rondjes met tijdrit erin en klassiekers zoals Strade, MSR, AGR! en de Waalse klassiekers. Ik denk dat Tom moet gaan voor 1GT bovengenoemde koersen en WK.
Als hij net als Martin niet te veel koersen gaat doen, dan is Tom een gelukkig mens.lk
Alleen welke GT wordt dat dan.

xistnc

Fanny is nu naar Italië aan het bellen, dat Bennett in de kopgroep moet knechten voor Bouwman.

jumbovma

mocht Bennet vertrekken zullen ze daar toch wel een vervanger voor aan moeten trekken?

S. Morgenstern

Mohoric is een allrounder. Balen dat Dumoulin dat niet is..

rennerske

'@xistnc: heel grappig!

Cycling

Olav Kooij 2e in de sprint in Hongarije, na Edward Theuns

Yeez

Kooij 2e in Hongarije na Theuns. Teunissen reed zijn eigen sprint en viel wat stil. Kooij zat helaas wat ver en leek de benen te hebben om te winnen. Jammer dat het er deze week niet uit is gekomen, maar de snelheid is er zeker.

Overigens geen idee waarom Teunissen nu weer aan het juichen was (wat wordt dat irritant

Murcia

Teunissen leek het aan de stok te hebben met Barbier, ik zag het slecht op de telefoon maar het leek bijna shirtje trekken wat Rudy deed. Als dat zo is, mag dat wel consequenties hebben. Kooij goede sprint maar Theuns had de kortste weg door het midden.

Yeez

Kooij van ver inderdaad, jammer @murcia klopt! Teunissen werd door Barbier aan zijn shirt getrokken. Schandalige actie.

Rawolf

Kooij sneed Dainese ook aardig af, hectische sprint sowieso. Enkel Bahrain kon er wat lijn in brengen tot 500m te gaan waar er complete chaos ontstond :p

Stoempie

Heb de sprint niet gezien, maar netjes van Kooij

Laatst gewijzigd
Yeez

Koen :(((

kelderfan

Die Koen Bouwman is toch geweldig goed en jammer dat hij nog wordt teruggepakt door Bernal, dat wel.
Het wordt zo nog leuk om te volgen.

Yeez

Koen echt ijzersterk. Wat was dit jammer zeg. Weer niet gegund

kelderfan

Wel gegund door mij dan, maar Bennett heeft zich ook goed geweerd. Hij lijkt op de weg terug.
Maar dat met Teunissen wil ik nog wel eens terugzien.

Murcia

Ik zat echt te hopen tegen beter weten in voor Koen, maar dit soort acties smaakt naar meer en laat zien dat hij hier nog wel kansen gaat krijgen en dat hij en George dit moeten blijven proberen. De binding met een renner en zijn ploeg wordt nooit groter dan bij deze manier van koersen. Dus, hoed af voor Koen! Tobias had het moeilijk, niet zo vreemd op dit soort steile korte pukkels is zijn gewicht een nadeel.

1 2 ... 209 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.