Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 219 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Als ze niets doen krijg je weer van die opmerkingen "ze nemen nooit eens initiatief" ... je kan het al niet snel goed doen. Het was een dappere poging waarmee ze hun directie tegenstanders onder druk zetten, ik vind het mooi om te zien, dat het uiteindelijk niets oplevert is jammer maar ze proberen het tenminste. Hopelijk kan Foss zich lang handhaven voor de top 10/15.... het zou voor hem een prima resultaat zijn. Bouwman toch ook weer een prima prestatie.

In de Ruta handhaaft Tolhoek zich in de top 10 en vond ik FFB ook heel sterk...

rennerske

Wat nou “ domme actie” en “ onnodig met krachten smijten?” We willen toch een attractief rijdende ploeg in deze Giro, nou dan. En het kost natuurlijk amper kracht en bovendien goed voor de moraal om er even vooruit te knallen. Niks dan lof voor ploeg en ploegleiding.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rennerske
Het was met krachten smijten en het heeft helaas wel Bennett weer op meer achterstand gezet. Maar op zich een dappere poging.

Laatst gewijzigd
rennerske

Klassementsambities van Bennett zijn allang in de ijskast gezet, blijkens de 10 minuten die hij vervolgens op de groep verliest.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Bennett reed vandaag gewoon volledig in dienst van Foss.... wat maakt het nog uit dat die op achterstand gezet wordt... zijn klassement was allang weg

xistnc

'@kelderfan
Als ze terug gaan naar 24 renners zoals jij wil, dan is de kans groot dat Bennett vertrekt.

madeinstars

Geweldige koers van Jumbo. Initiatief getoond en een ijzersterke Foss en Bouwman. Bennett vertoont ook tekenen van leven om in een vlucht nog iets moois te doen. Zeer sterk uit de rustdag gekomen. De volgende test is de Zoncolan, als Foss daar voor slaagt, dan kan het wel eens een hele mooie Giro worden voor hem.

AWestie

Hopelijk is de 24 man selectie ondertussen een grapje, want dat mag gewoon niet van de UCI.

Dit lijkt me wel in principe het plafond van Foss dit rondje, als je ziet wie er boven hem staan. Van mij mogen George, Koen en Tobias wel zo blijven freewheelen. God zegen de greep en we zien wel waar het schip strandt. Achteraf bijvoorbeeld een onbeholpen actie, maar hier leer je ook weer van.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Awestie natuurlijk is het niet serieus....

Rawolf

De killerbees weer enigzins op stoom vandaag, in de giro. Bouwman en Foss dik in orde.

Hopelijk krijgt Bouwman nu nog wel de vrijheid om aan te vallen en gaan ze niet weer opeens alles op Foss zn klassement zetten...

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Rawolf
Ik verwacht dat niet, eerder een bevestiging vandaag dat Koen dermate goed is dat hij bijvoorbeeld morgen al meegaat of probeert te zitten. Tobias is op ontdekkingstocht en vandaag was na zijn tijdrit de grootste uitschieter en eigenlijk groter omdat ik niet denk dat veel mensen hem hier bij de zes of zeven beste AK rijders zagen eindigen. Maar nog steeds is het gewoon telkens een dag afstrepen voor hem. Mocht er steun nodig zijn dan kan George die ook aan hem geven.

Laatste man

Mooie rit van de mannen. Goede poging, helaas Ineos te sterk. Daarna Foss en Bouwman toch sterk. Bij Bouwman het gevoel dat hij al 2 etappes had kunnen winnen deze Giro (gelet op de kopgroepen die het steeds halen). Alleen hijzelf zat net in de kopgroep die het niet haalde..

jp.vanoosterhout

je gaat toch niet ontsnappen uit een groep die evenepoel op achterstand wil rijden,,dat is gewoon zelfmoord !waarschijnlijk heeft foss het op tijd ingezien dat het niet zo slim was,en zich toch maar in heeft laten lopen..
want op het laatst zat hij er nog goed bij gelukkig !

madeinstars

Evenepoel zat er toen nog bij, bijgoochem.

wieler4live

Foss gaat hier misschien wel doen wat we van Bennett mochten verwachten bij de beesten 10tot5 rijden in het gc (al maakt een hele goede dag nog niet dat hij dit de hele ronde gaat vol houden) maar je ziet toch duidelijk dat het een stijgende lijn heeft als het bergop gaat de eerste etappe voor de klassementsrenners moest hij de eerste 30 laten gaan en zo is hij gestaag in de ronde gegroeid en vandaag hoorde hij misschien wel bij de beste 5.
Mochten ze nog 1 of 2 etappes winnen met Groenewegen en iemand als Bouwman, Bennett of misschien wel Foss. En een top 10 plaats halen in gc dan doen ze het echt heel goed met de Rennes waar ze mee gestart zijn .

kelderfan

'@xistnc
Ik wil natuurlijk 24+5; dat is geen grap.
Foss, Bouwman en Bennett waren sterk vandaag op 't terrein van onze Vlaamse kopman Van Aert, die al zag aankomen, dat Evenepoel 't moeilijk zou krijgen onder de aanvallen van Bernal, wat een beest. Want als je Evenepoel op de rekker kan leggen, dan ben je wel heel sterk.

kelderfan

Die Taco van der Hoorn solliciteert ook naar een plek en dat ziet ik dacht dhr Zeeman ook.

aru123

Vandaag foss echt top. Hij geeft ook aan in een reactie dat dit soort etappes hem liggen, volgens mij was hij ook de laatste kencht voor van aert afgelopen strade. Ik denk alleen dat hij in het hooggebergte echt nog tekort gaat komen (absoluut geen schande) als knecht kon hij roglic en van aert in catalonië en de tirreno bergop namelijk niet heel lang bijstaan. In ieder geval heeft hij een tijdrit voldoende potentie in de kilo's en het vermogen hectische ritten te overleven. Samen met vingegaard de toekomst voor jumbo visma's rondewerk en hopelijk oomen daar nog bij!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan en nu weer serieus

Stoempie

Dhr Zeeman hengelt hooguit naar een lekkere tortilla.

Murcia

'@aru123
Hij was inderdaad top en dit soort werk ligt hem ook, in de afgelopen Strade was hij als knecht uitstekend en ging hij ook mee met diverse aanvallen vroeg in die koers. Na de Tirreno werd hij ziek en in Baskenland was hij nog steeds een beetje in herstelmodus al ligt het korte steile klimwerk daar hem minder. Op de langere klimmen zou hij echter ook hier wel eens het beter kunnen doen dan iedereen nu denkt. Maar ook met een mindere dag zou het niets veranderen aan een Giro die hem en de ploeg perspectief biedt.

@kelderfan
Ik mag toch hopen dat dit een grapje is want iedereen weet dat Taco en zijn manier van rijden niet past bij een ploeg die met één van de beste klassieker renners ter wereld + een ploeg die strijdt om winst van grote rondes en ook nog een aantal sprinters aan boord heeft. De ploeg zou dan een heel andere samenstelling moeten hebben.

aru123

'@Murcia aah die ziekte was mij ontgaan en excuus baskenland inderdaad. Als hij top 15 rijdt zal ik al heel blij zijn in ieder geval.

Poeksel

Morgen een etappe die Koen en George goed zou moeten liggen. Hopelijkt lukt het minstens één van beiden om in de kopgroep te komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nog wel een interessant klein nieuwsfeitje, Sven Kramer zal volgend jaar na de OS waarschijnlijk zijn carrière beëindigen en toetreden tot de directie van Team Oranje, de overkoepelende organisatie van Team Jumbo-Visma en dus samen met Plugge, Zeeman en Orie de directie zal vormen van de ploeg en zich dus ook bezig gaat houden met het beleid van de wielerploeg.

Bron: Bicycling[/url]

KissMyAce2.0

Die Schmid van gister is ook wel iets voor TJV

1 2 ... 219 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.