Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 22 ... 454 455
kelderfan

'@Stijn
De betere ondersteuning zie ik voor dit seizoen niet meer komen. Tom Dumoulin in de E3 en RVV is wel aparte move.
Maar zeker in de Strade, T-A en MSR kunnen Wout en Tom het samen goed doen.
Dat op twee paarden wedden lijkt mij een goede zaak in deze.

'-Stijn-

In strade op 2 paarden inderdaad maar in san remo moet dumoulin gewoon een hels tempo rijden op de poggio met van aert in het wiel. Als het zo snel gaat is er grote uitdunning maar gaat het te snel voor een alaphilippe bijvoorbeeld om weg te springen

AWestie

Cycling mole over David Dekker. Riders to watch, en hij heeft daarin een gouden neusje/'glazen bol' https://www.ciclismointernacional.com/riders-to-watch-in-2021-david-dekker/

Cycling

Dumoulin heeft in het verleden al aangetoond van waarde te zijn in San Remo

$kedel

Rare move.. Tom gaat Wout echt niet ineens in finales kunnen helpen waar hij nog nooit heeft gereden.
Dan heb ik ook nog het meest vertrouwen in Dekker voor de iets langere termijn, die word toch wel flink onderschat hier.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Niet door mij hoor.... is echt een talentvolle renner.

$kedel

Viel me in de podcast met hem en de Rode lantaarn wel op dat het echt een kopie van zijn vader is met zijn bravoure (op een goede manier). En hij weet in ieder geval alvast hoe je de sprint niet moet aangaan in de RVV :) net als Wout overigens.
Wellicht is hij ook nog een goede ondersteuning voor Bennet's vrouw haar schoenenonderneming want hij is aardig actief op marktplaats ;p

Laatst gewijzigd
tdola

'@yeez
Programma en selecties kan geopend worden op pagina 1 met programma dumoulin.

ghostwriter

Ik zou het prachtig vinden als Dumoulin ervoor kiest om zich op voorjaars klassiekers te richten (zowel de kasseien- als heuvelklassiekers) en daarvoor ook weer fysiek wat sterker wordt (waarmee hij het algemeen klassement in grote rondes uit zijn hoofd zet). Ik zou het me kunnen voorstellen als Dumoulin het niet meer ziet zitten om als een skelet door het leven te gaan. Als hij fysiek weer zo sterk wordt als hij voor zijn periode als klassementsrenner was zal dat ook zijn tijdrijden ten goede komen. Voor Jumbo-Visma lijkt het me ook prettig om een goede co-kopman van Van Aert voor de klassiekers te hebben.

'-Stijn-

Is Dumoulin dan afgelopen seizoen minder in het tijdrijden dan vroeger? Hij zei toch zijn beste waardes te hebben getrapt in tijdrit van de tour.

Nikolai

Pffff! Wuyts meent weer eens een column te moeten schrijven over de zogenaamde mismatch tussen Van Aert en TJV. Word een beetje moe van die man. Het enige wat 'ie wil, is dat Van Aert naar zijn favoriete ploeg DQS gaat. Geen journalist die zijn supporterschap keer op keer zo overduidelijk laat blijken als hij. Niet een echte journalist dus. Maar helaas voor hem lijkt zijn wens voorlopig in ieder geval niet uit te komen. Wel opvallend trouwens dat Wuyts het al als een gegeven lijkt te beschouwen dat Van Aert de komende drie jaar bij TJV rijdt.

Yeez

Hij is geen journalist

AWestie

'@Nikolai: kan je de tekst kopiëren of iets? Iemand anders? De intro belooft weinig goeds https://www.hln.be/veldrijden/michel-wuyts-als-hirschi-s-waarde-na-een-groot-seizoen-een-miljoen-bedraagt-dan-mag-die-voor-van-aert-dicht-bij-het-dubbele-liggen~af9f8e3a/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@AWestie indeleiderstrui heeft het aardig samengevat

ghostwriter

'-Stijn-
Dan is het vreemd dat zijn uitslagen niet in de buurt komen van eerder in zijn loopbaan.

Murcia

Wuyts is een commentator en zeker geen journalist, het is wel weer vermoeiend om dezelfde sleetse argumenten te horen die hij nu al twee seizoenen over Wout en TJV uitstort. Heeft hij Primoz nog genoemd in de column? Hij slaat continu over dat Wout mede is gaan presteren door mens en materieel bij de ploeg, tuurlijk speelt Wout zelf de hoofdrol in zijn curve naar boven maar achter kampioenen staat altijd een heel team. Wout zelf vergeet dat nooit, Wuyts constant behalve als het over DQS gaat. Het salaris van Hirschi nu bij UAE (925000 euro) is het perfecte bewijs dat TJV destijds een zeer genereus contract bood aan een renner die op dat moment een podiumplek in de Strade en eindwinst in de Ronde van Denemarken op zijn palmares had. (700000 euro). Ik denk dat Wout tussen Dumoulin en Roglic in komt te zitten en daarmee de kaap van 2mln gaat slechten. Enig nieuwswaardige lijkt te zijn in de column dat Wout voor twee jaar gaat verlengen, gezien Wuyts zijn opmerking van de komende drie jaar.

peerduell

Wuyts is een schaamteloze 'stoker' maar vooral een ongelofelijke nationalist.En je weet wat er van extreem nationalisme komt Althans de wat ouderen onder ons.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Murcia ik weet niet hoe je bij die bedragen komt... ik vind dat verder ook niet heel erg boeiend. Het belangrijkste is dat renner en ploeg tevreden zijn met de afgesproken overeenkomst. Hopelijk komen ze er nu snel uit en gaan we Wout de komende jaren nog in het geel-zwart zien. Verder moeten we Wuyts maar lekker laten kletsen...

Laatste man

Vooringenomen gelul van sommige hier. Tot in den treuren roepen dat de klassiekerkern te matig is, terwijl het jaar nog moet beginnen. Vervolgens gaat Dumoulin twee klassiekers rijden en is dat op voorspraak van Wout omdat hij zou vinden dat de ondersteuning matig is.

Hoezo de waarheid naar je eigen argumenten buigen.

Barttej

In ieder geval al een kleine wijzing in het programma van Jumbo-Visma. Waar vorig jaar de ploeg aan de start kwam in de Tour de la Provence zal dat dit jaar niet het geval zijn.

Yeez

daarvoor is algarve in de plek gekomen.

kelderfan

Quote;IDL: "Fisher-Black droomt groots bij Jumbo-Visma: 'Zou graag ooit de Tour de France winnen."
Die Fisher-Black overtreft Dekker met verve. Wauw#
@Barttej
Waar kan ik die kleine wijziging terugvinden? Want TDU vervalt ook.

Barttej

De Tour de la Provence heeft vandaag het parcours plus deelnemende ploegen bekendgemaakt en daar stond Jumbo-Visma niet bij. Dus op Franse wielersites zal je het wel kunnen terugvinden mocht je daar interesse in hebben.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed dat ze weer terugvallen op de combinatie valencia, Algarve en ik denk ook de Ruta del Sol als voorbereidingskoersen.

kelderfan

'@Barttej
Quote: "Tour de La Provence 6e editie: De ploegen;Inhoud zeer binnenkort beschikbaar"
Ik ben zeker geintresseerd naar het programma voor 2021. Maar bovenstaande staat op hun site.

1 2 ... 22 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.