Viel me in de podcast met hem en de Rode lantaarn wel op dat het echt een kopie van zijn vader is met zijn bravoure (op een goede manier). En hij weet in ieder geval alvast hoe je de sprint niet moet aangaan in de RVV :) net als Wout overigens.
Wellicht is hij ook nog een goede ondersteuning voor Bennet's vrouw haar schoenenonderneming want hij is aardig actief op marktplaats ;p
Ik zou het prachtig vinden als Dumoulin ervoor kiest om zich op voorjaars klassiekers te richten (zowel de kasseien- als heuvelklassiekers) en daarvoor ook weer fysiek wat sterker wordt (waarmee hij het algemeen klassement in grote rondes uit zijn hoofd zet). Ik zou het me kunnen voorstellen als Dumoulin het niet meer ziet zitten om als een skelet door het leven te gaan. Als hij fysiek weer zo sterk wordt als hij voor zijn periode als klassementsrenner was zal dat ook zijn tijdrijden ten goede komen. Voor Jumbo-Visma lijkt het me ook prettig om een goede co-kopman van Van Aert voor de klassiekers te hebben.
Pffff! Wuyts meent weer eens een column te moeten schrijven over de zogenaamde mismatch tussen Van Aert en TJV. Word een beetje moe van die man. Het enige wat 'ie wil, is dat Van Aert naar zijn favoriete ploeg DQS gaat. Geen journalist die zijn supporterschap keer op keer zo overduidelijk laat blijken als hij. Niet een echte journalist dus. Maar helaas voor hem lijkt zijn wens voorlopig in ieder geval niet uit te komen. Wel opvallend trouwens dat Wuyts het al als een gegeven lijkt te beschouwen dat Van Aert de komende drie jaar bij TJV rijdt.
Wuyts is een commentator en zeker geen journalist, het is wel weer vermoeiend om dezelfde sleetse argumenten te horen die hij nu al twee seizoenen over Wout en TJV uitstort. Heeft hij Primoz nog genoemd in de column? Hij slaat continu over dat Wout mede is gaan presteren door mens en materieel bij de ploeg, tuurlijk speelt Wout zelf de hoofdrol in zijn curve naar boven maar achter kampioenen staat altijd een heel team. Wout zelf vergeet dat nooit, Wuyts constant behalve als het over DQS gaat. Het salaris van Hirschi nu bij UAE (925000 euro) is het perfecte bewijs dat TJV destijds een zeer genereus contract bood aan een renner die op dat moment een podiumplek in de Strade en eindwinst in de Ronde van Denemarken op zijn palmares had. (700000 euro). Ik denk dat Wout tussen Dumoulin en Roglic in komt te zitten en daarmee de kaap van 2mln gaat slechten. Enig nieuwswaardige lijkt te zijn in de column dat Wout voor twee jaar gaat verlengen, gezien Wuyts zijn opmerking van de komende drie jaar.
'@Murcia ik weet niet hoe je bij die bedragen komt... ik vind dat verder ook niet heel erg boeiend. Het belangrijkste is dat renner en ploeg tevreden zijn met de afgesproken overeenkomst. Hopelijk komen ze er nu snel uit en gaan we Wout de komende jaren nog in het geel-zwart zien. Verder moeten we Wuyts maar lekker laten kletsen...
Vooringenomen gelul van sommige hier. Tot in den treuren roepen dat de klassiekerkern te matig is, terwijl het jaar nog moet beginnen. Vervolgens gaat Dumoulin twee klassiekers rijden en is dat op voorspraak van Wout omdat hij zou vinden dat de ondersteuning matig is.
Hoezo de waarheid naar je eigen argumenten buigen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.