Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 221 ... 454 455
madeinstars

Wat een onnodig antagonistische post, Rawolf. Flauw.

S. Morgenstern

Dat kan dan theoretisch alleen maar met het afscheid nemen van een topper als onze Tom Dumoulin of heb jij nog andere suggesties.

Je gaat ook echt van het ene uiterste naar het andere uiterste; eerst is het een teken dat er dus ruimte is om iedereen te houden en nu is het een teken dat ze dan dus afscheid moeten nemen van Dumoulin.

Ik schat zelf zo in dat er meerdere dingen zijn die die Vlaamse versterkingen mogelijk maken en dat het ´doorselecteren´ van Tolhoek of Harper er daar een van is.

Wat een onnodig antagonistische post, Rawolf. Flauw.

Kinderachtig gedoe inderdaad.

AWestie

Heerlijk haha, ook nog gemier over salaris van een toekomstig directielid. Zoals eigenlijk al (onbedoeld) mooi uitgelegd in het persbericht rond Kramer gaat die beste man zich officieel inzetten voor Team Oranje als directielid. Dat gaat budgettair gezien echt wel uit een ander potje komen dan het teambudget van het Jumbo-Visma fietsteam. Toegegeven: geld kan je maar 1 keer uitgeven, maar zoals hier soms makkelijk het ene potje voor het andere ingewisseld kan worden kan ik met mijn kop niet bij.

Zoals bijvoorbeeld ook het heerlijke voorbeeld van o.a. Dumoulin zojuist door @kelderfan. Hij kan, als daar overeenstemming over is tussen team en renner, inderdaad zijn contract laten ontbinden (t/m 2021 ipv t/m eind 2022). Hebben we indicatie dat dat gebeurt of niet gebeurt? Geen flauw idee. Het kan, maar of het echt gebeurt? Er is in ieder geval nog geen beleid op te maken. Behalve als TJV echt af wil van Tom (ook geen directe indicatie van), gaat er naar mijn idee weinig gebeuren met dienst contract.

Voor 2022 is er in vergelijk met het huidige rennersbudget nog ruimte te maken met Harper, Tolhoek en Pfingsten. Daarmee win je niet de prijzenoorlog, dus is het in ieder geval logisch te denken dat TJV meer centen krijgt. Ik heb verder echt geen idee wat er met die drie mannen en o.a. FFB gebeurt. Hopelijk rond de Tour iets meer duidelijkheid, want dan draait de transfermolen pas echt.

De Zeboe van de Zoncolan

Ik gok dat het salaris van directeur Kramer lager is dan dat van schaatser Kramer...

Cycling

'@Rawolf https://www.teamjumbovisma.com/news/news/elfi-new-sub-sponsor-and-zuiver-extends-cooperation-with-team-jumbo-visma/
Als je het stuk leest zijn dit sponsoren voor het vrouwen - en schaatsteam. Zoals je vast wel weet is JV meer dan het World Tour team. Over welke financiën JV beschikt en hoeveel budget nog beschikbaar is voor salarissen van de World Tour renners volgend jaar is niet duidelijk. Elke nieuwe sponsor is niet direct geld voor salarissen van de World Tour.

YogiBear

'@kelderfan Waar zeg ik dat een bestuurslid toevoegen geen geld kost. Leer eens begrijpend lezen en niet tussen de regels door proberen te lezen. Jij geeft aan dat als er geld is voor Kramer er ook wel Vlaamse helpers bij zullen komen voor Wout. Er is op geen enkele manier een verband te leggen onder dat je de redenen en achtergrond van de aanstelling van Kramer weet.

Poeksel

Zit Bennett in een mooie kopgroep in een etappe die heel geschikt voor hem is, gaat het zwaar regenen :(

Rawolf

'@harryjohan, dat lees ik niet. De sponseruiting staat alleen op het shirt van 't vrouwenteam maar ik heb sws geen zicht hoe dat budget onderling gestructureerd is.

madeinstars

Bennett gelukkig nog aangesloten.

Yeez

Ondertussen geweldig ploegenspel in de ruta. Tolhoek kan helaas niet mee met lopez, maar van hooydonck zat in de vlucht, wachtte op hem en bracht hem op een vlak stuk terug! Rijdt nu met hem op kop. Ffb erachter bij de gele trui. Ook geweldig sterk

Laatst gewijzigd
Cycling

'@Rawolf Dat heeft volgens mij niemand die op wielerflits reacties geeft. Het is in ieder geval goed dat er nieuwe sponsors instappen in Jumbo Visma. Dit betekent dat de sponsoren vertrouwen hebben in de organisatie van JV. Dit is voor mij het goede nieuws, naast het feit dat enkele renners zich goed ontwikkelen bij JV.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Knap hoor van Twannes.

YogiBear

Lopez was jammergenoeg sterker, maar zeer goed gereden van Tolhoek.

Poeksel

Mooi werk van Van Hooydonck! En sterk van Tolhoek, boven mijn verwachting.

madeinstars

FFB wel een tikkie gehad. Maar is ook wat te zwaar voor dit werk.

Yeez

'@madeinstars te zwaar? Hahahaha. Hij is 19. Presteert hier al gewoon heel goed

madeinstars

Ik zeg toch niet dat hij slecht presteert? Maar hij is 1,89 en meer dan 70 kilo. Is toch niet heel gek om te zeggen dat hij voor echte bergetappes misschien wat te zwaar is?? Soms zijn de reacties op dit forum zo raar.

Cycling

Tolhoek wil ook zijn plek in de ploeg van volgend jaar veiligstellen. Natuurlijk uitstekende prestatie om na Lopez 2e te worden in deze etappe.

YogiBear

'@harryjohan71 Hij doet op zijn minst een hele goede poging. Zou mooi zijn als hij in de Ronde van Zwitserland deze lijn kan doortrekken.

rennerske

'@madeinstars: tegen jouw constatering is inderdaad weinig in te brengen.

AWestie

Volgens mij had Bennett beter op de eennalaatste klim de koers harder gemaakt. De finale van deze etappe was niet lastig genoeg om de snellere mannen er af te krijgen.

En dan ook nog zo gek doen in de laatste 2-3 km, slechte finale van George.

Laatst gewijzigd
Yeez

Bennett is een ontzettende tobbert. Denkt wat persoonlijke robbertjes te moeten uitvechten en gaat dan nog misbaar maken bij de sprint, terwijl constant weigert te rijden.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Mwah, reed puur op Brambilla en aangezien hij de langzaamste is in die groep is het de moeite waard om te gokken.

Yeez

En dan vervolgens niks hebben?

YogiBear

Dat kan inderdaad het gevolg van gokken zijn. Ik snap het gokken wel als er twee sneller zijn in de groep.

1 2 ... 221 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.