Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 231 ... 454 455
S. Morgenstern

Hele goede rit van Foss inderdaad. Eraf toen de groep ervoor nog maar uit acht man bestond (hij had toen ook nog iemand erbij) en vervolgens goed standgehouden. Negende na deze rit is echt uitstekend.

rennerske

Kortom: B-selectie of niet: wat een lekker ploegie. Krijg er steeds meer lol in. Dat belooft nog wat deze week!

Stoempie

Bennet had iig een boodschappentas vol met lekkers van de Jumbo bij zich

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Bijna exact, maar Foss bravo, die heeft zijn top-tien met verve verdedigd. Die Foss is echt de verrassing voor mij.
Ook Dylan Groenewegen was nog niet klaar voor deze Giro. Het is toch jammer dat TJV dacht met Dekker ontwikkeling; Martes afscheid en Groenewegen terugkomst deze Giro te moeten aanvangen.
@rennerske
Eens dat wordt een interessante week voor de Giro-ploeg of wat ervan over is gebleven.

Stoempie

Bennet 14de Bouwman 19de

Laatst gewijzigd
Murcia

Foss rijdt gewoon al heel volwassen en staat 9e nu, dit was ongeveer de positie die ik George had toebedacht dus als 23 jarige in je tweede grote ronde hier staan is gewoon goed wat de Xevar's van deze wereld ook zeggen. Heel belangrijk is dat hij zijn eigen tempo blijft rijden ipv te forceren en je ziet het resultaat. Misschien komt er nog een slechte dag, so be it.
Wat hij hier laat zien bewijst dat de weg der geleidelijkheid ook kan om beter te worden.

Stoempie

Eigenlijk z'n eerste grote ronde zelfs

S. Morgenstern

Foss en Affini dienen zich deze ronde in ieder geval aan als renners die in de toekomst onderdeel kunnen zien van zo´n selectie die in de Tour de France voor niemand onder hoeft te doen.

YogiBear

TJV vandaag het tweede team na Ineos in de ploegenranschikking. Lijkt mij niet slecht voor een B ploeg.

rennerske

Even een open deur intrappen, voor wat het waard is: 3 man bij de eerste 20

YogiBear

Als Bouwman zo door gaat, kan hij evt top 15 in een grote ronde rijden.

ti-raleigh

Buiten verwachting dit, althans die van mij. Bennett kan dus toch presteren in regen en kou. Kan dat verhaal de kast in.

Murcia

Koen zijn grote doel is om als knecht van een dusdanig niveau te worden dat hij in de Tour-ploeg terecht komt. Met het vormpeil wat hij nu al twee jaar in de Giro laat zien lijkt me dat steeds dichterbij te komen. Maar de plaatsen daar blijven duur, iemand als Tobias klopt ook aan de deur en Affini zou de rol van Tony ook kunnen vervullen zo als hij hier bezig is. Het is alleen maar mooi dat de bank echt wel weer breder is dan de criticasters roepen.

S. Morgenstern

Bennett kan toch veel beter dan in zo´n rit als 14de binnenkomen? Ik vind dit geen uitslag op basis waarvan je kunt concluderen dat hij in dit soort weer niet in het nadeel is.

Laatst gewijzigd
Primoz Bengegaard

Een ding kunnen we het wel over eens zijn. Aan goede knechten geen gebrek bij jumbo. Affini, bouwman en foss hebben zich heel goed laten zien. Bij bennett is het wel duidelijk dat hij moet blijven gaan voor eendaagse koersen en het knechtwerk

Savojor

Top 10 in het eindklassement voor Foss lijkt me nu trouwens wel heel reëel. De enige renner die achter hem staat die duidelijk beter is en hem waarschijnlijk nog voorbij gaat is Almeida. Verder zijn de enige overgebleven concurrenten naar mijn idee Formolo en Martin, maar die staan al op respectievelijk 4,5 en 7 minuten van Foss. En dan heeft Foss ook nog het voordeel van de afsluitende tijdrit.

madeinstars

Als Xevar Jumbo al dramatisch vindt deze giro, wat zou hij dak van DCQS vinden?

Rawolf

"Bennett kan toch veel beter dan in zo´n rit als 14de binnenkomen? Ik vind dit geen uitslag op basis waarvan je kunt concluderen dat hij in dit soort weer niet in het nadeel is."

Ik geloof Bennett wel hoor maar wel weer heel vreemd dat hij zonder regenjas en handschoenen binnenkomt. Lijkt me niet de meest verstandige actie.

ti-raleigh

Veel beter weet ik niet. Staat tegenover als hij echt niet tegen regen en kou kan, eindigt hij vandaag niet bij de eerste 20.

Murcia

'@madeinstars
Als we straks een cijfer op deze Giro moeten plakken zal het gemis van een etappezege of het behalen ervan mijn cijfer wel beïnvloeden, een ploeg uit de Top 5 van de WT moet hier eigenlijk wel met een ritzege vandaan komen. Daar tegenover staat hoe de individuele renners hebben gereden en 4 van hun zijn/waren erg goed. Tobias, Eduardo, Jos en Koen rijden/reden hier uitstekend. Paul is de veteraan die het werk doet wat de meeste mensen niet zien in bv de vroege uren van een sprintetappe en is ook meer dan degelijk. George haalt niet zijn eigen doelstellingen en Dylan en David vielen tegen met daarbij ook wat kanttekeningen. ( Dylan, eerste koers na Polen en alles er om heen en David als debutant.)
Xevar heeft zijn recht om kritiek te leveren alleen vind ik de argumenten nogal rammelen. Soms lijkt het meer bedoeld om reacties uit te lokken dan een oprechte interesse in deze ploeg met haar sterktes en zwaktes.
En overigens DQS rijdt een draak van een ronde, voor één keer kan Lelangue een lange neus trekken.

S. Morgenstern

Hij komt binnen met droge kleren en een tasje om. Lijkt me dat hij daar dus, nadat Foss alleen door ging, rustig de tijd voor heeft genomen.

De invloed die het weer op je prestaties heeft is verder natuurlijk ook geen constante. Wellens is ook wel eens behoorlijk voor de dag gekomen in hoge temperaturen, maar dat is geen reden om het verhaal dat hij daarin minder presteert in de koelkast te zetten.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Toch zou Wellens dat warme weer graag in de koelkast zetten.

S. Morgenstern

Bij voorkeur een lekkende

Stoempie

Zo is dat!

wieler4live

Is het al zeker dat Jumbo de Baloise Belgium Tour gaat rijden zie dat hij toe gevoegd is op de eerste pagina

1 2 ... 231 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.