Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 234 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vermoed dat dit Eenkhoorn zal zijn, heel misschien Roosen. Maar Pascal is denk ik waar de keuze op gaat vallen.

Fanny

Ik vraag mij dan wel af waar Bouwman, die nu ik vorm is, in de maand juni gaat koersen.
Zie geen wedstrijd voor hem staan naast het NK die hij wel zal rijden.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

In Juni denk ik niet zoveel verder....San Sebastian, Polen, Tour of Brittain en dan de Italiaanse eendaagse koersen in het najaar. Dus ik vermoed dat hij in juli op een hoogtestage zal gaan.

Fanny

Interview Bouwman met Kerckhoffs.
Geweldige bescheiden (klim) knecht van TJV in deze Giro die zijn verlenging van 3 jaar terecht heeft verdiend.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/koen-bouwman-kijkt-naar-de-top-vijftien-in-de-giro-ditalia/

Yeez

Wat gun ik deze jongen een rit. Lekker aanvallen. Plek 13/14/15/16/17 heeft niemand het meer over. Een rit wel

kelderfan

Die @S.Morgenstern toch en een van de tien uit de TdS. Ik heb nergens kunnen ontdekken, dat er 10 genomineerde renners waren voor die 7 plekken! Maar jij met je opgebouwde kennis moet meer weten.
Maar Pascal staat ook al genoemd bij die Belgische Tour. Er moeten toch meer kandidaten zijn voor die plek of zit iedereen op hoogte met 't damesteam.
@Yeez
Wat mij betreft gaat Koen ervoor in de laatste week. George moet nog steeds bekomen van al die nattigheid.

kelderfan

'@Fanny
Jij als fan van Koen moet toch wel blij worden van deze Giro.

Yeez

'@kelderfan heb eenkhoorn inmiddels bij de Dauphiné staan met een vraagteken. Dat plekje blijft gissen

S. Morgenstern

'@kelderfan; wat wil je precies zeggen? Wanneer er eerst een uitwisseling is over de renners die Zwitserland zouden kunnen gaan rijden, waarbij er meer beschikbare renners dan beschikbare plekken voorbijkomen, dan is het volgens mij geen vreemde opmerking om te stellen dat er tussen die genoemde namen dan vast iemand zit die naar de nagenoeg gelijktijdig verreden Dauphine gaat.

Laatst gewijzigd
KissMyAce2.0

Goed verhaal Morgenstern, lekker kort ook

Yeez

Als je zelf niks te melden hebt buiten wat sarcastisch gechagrijn op een persoon (die het ook nog eens niet tegen jou heeft) kun je het beter bij de liveblogs vd giro etappes houden @kissmyace

Rawolf

Leven en laten leven Yeez, geen reden om zo op je ook getrapt te zijn (;

Yeez

Ook weer zo, maar het was in deze niet nodig ;)

Primoz Bengegaard

Hahahahahah hoe vaak ik dit soort kleine akkefietjes wel niet lees als ik gewoon oprecht benieuwd ben naar nieuwtjes of speculaties over jumbo

Yeez

Er is geen nieuws of speculatie, dus we moeten wat ;)

Overigens is Van Emden boos op Vermeersch, die hem van de sokken zou hebben gereden en daarna niks meer van zich heeft laten horen. Eerder in de ronde hadden Jos en Sabatini hem ook al op zijn gevaarlijke gedrag aangesproken. Beelden staan bovenin het artikel hieronder: https://m.nieuwsblad.be/cnt/dmf20210512_96513636

Vermeersch lijkt me niet de meesterknecht van Wout te gaan worden in 2022 ;)

Laatst gewijzigd
Rawolf

Veel renners vinden Sagan ook gevaarlijk, maar als je een peloton vol Sagans had was het bar veilig.

Vermeersch heel handig op de fiets en brengt andere daarmee in een lastig parket.

Yeez

'@rawolf dat geloof ik ook wel, maar je kan niet overal klakkeloos tussendoor sturen. Schijnt nu al vaker te zijn aangesproken en geeft daarbij een grote mond terug. Zo maak je natuurlijk geen vrienden. Niks meer van jezelf laten horen na een crash is natuurlijk ook niet netjes. Bij iemand als Jos kan ik mezelf niet voorstellen dat hij onterecht boos wordt

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@Yeez
Jammer maar Gianni Vermeersch kan het zeker vergeten, want zulke renners kun je missen als kiespijn.

S. Morgenstern

Sagan heb ik ook vaak genoeg dingen zien doen die (ver) over de schreef waren. Blijkbaar heeft Vermeersch daar ook een handje van. Kun je daarnaast ook heel handig zijn, maar dat is geen vrijbrief voor asociaal gedrag.

kelderfan

Sagan zou ik ook niet in de ploeg willen hebben en zeker na dat akkefietje met DCQS-renner Mark Cavendish in de TdF.

Yeez

Nog eentje om te laten zien dat het zo’n lievertje is. https://www.wielerflits.be/nieuws/nys-boos-op-vermeersch-na-agressief-koersgedrag-in-bredene/

AWestie

Wat jammer dat Vermeersch vooral zo matig reageert. Dat de een wat anders/beter door een peloton scheurt kan ik zo geloven, maar in alle gevallen rond Gianni lijkt hij (of Tim Merlier) het af te doen met 'dat is koers jongens'. Kan ik heel slecht tegen.

Edit: Vermeersch heeft zin excuses aangeboden en er is gebeld

Laatst gewijzigd
Yeez

'@awestie jammer dat er eerst heisa id pers moet komen voordat Vermeersch zijn excuses maakt. Dat was in 2015 met Nys ook al zo. Lijkt niet echt gemeend daardoor... Hij had beter zelf de handschoen kunnen oppakken en kunnen bellen. Dat had hem gesierd

Laatst gewijzigd
Yeez

Onbegrijpelijk dat koen zich er niet langs wurmt. De weg wordt voor hem geblokkeerd.

Edit: het lukte ;) maar hij moest helaas passen. Bennett nu met formolo, die een bedreiging voor de top 10 van foss kan zijn

Laatst gewijzigd
Fanny

Bouwman droomt van de Vuelta.

https://www.regio8.nl/bouwman-blijft-jagen-op-ritzege-in-giro/content/item?1174942

1 2 ... 234 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.