Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 235 ... 454 455
Yeez

Wordt nog druk in de vuelta zo

Kruijswijk
Kuss
Gesink
Tolhoek
Hofstede
Oomen
Eenkhoorn
Bouwman
Dumoulin??
Bennett??
Harper??

Rawolf

Als je die ?? Weghaalt heb je er al 8...

Dumoulin gaat nog geen grote ronde rijden, Bennett kan prima Italiaans najaar na succes vorig jaar. En Harper heeft weinig te willen

Yeez

'@rawolf dat kan zeker, maar dat weten we niet. Vandaar de vraagtekens. Jij weet niet dat dumoulin geen grote ronde gaat rijden en weet ook niet dat bennett een italiaans programma gaat doen. Ik houd alleen de opties open.

kelderfan

'@Yeez
Bennett is bij uitstek goed in eendaagse koersen en zeker die Italiaanse.
Wat betreft Dumoulin, dat zal afhangen hoe 't gaat met hem in de TdS en de OS. Als dat goed gaat, dan ja in de Vuelta.
@Rawolf
Harper heeft weinig te willen, ouch. Is hij kandidaat om te vertrekken?
@Fanny
Mooi dat Koen Bouwman mee gaat naar de Vuelta; want hij zou dat al vorig seizoen hebben gedaan toch.

S. Morgenstern

Bouwman zou zelf graag naar de Vuelta gaan. De kans dat dat kan schat hij zelf al niet zo heel hoog in, zo te lezen, dus lijkt het me dat je er gerust twee vraagtekens achter kunt plaatsen.

Tolhoek stond overigens ook enkel op de longlist. Gezien het doorschuiven van Vingegaard naar de Tour en zijn huidige niveau verwacht ik echter dat hij wel een grote kans maakt nu.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Een eventueel niet doorgaan van de OS zal ook zeker weer invloed hebben op het programma van de renners in het najaar... ik zie het wel als het zover is.

AWestie

Bennett heeft volgens mij één keer een goede serie gereden in Italiaans najaar @kelderfan. Het was een best goeie serie maar daarmee meteen 'bij uitstek goed' in dit soort koersen? Nah.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

En dan was het ook nog een Italiaans najaar dat in de zomer werd afgewerkt

Yeez

'@rawolf @kelderfan er zijn er weinig die wat de willen hebben, maar als harper zich bewijst zal die zich vanzelf in de kijker rijden voor de vuelta.

Yeez

Moet jv niet gaan rijden met bouwman en bennett? Nu ciccione lost en vlasov? Top 5 zit er in lijkt het

Yeez

Jammer. Het is precies de steile km waar foss het moeilijk krijgt en precies almeida die goed is. Verder echt heel indrukwekkend

S. Morgenstern

Hele goede dag weer van Foss.

Savojor

Met speciale vermelding voor Bennett die vandaag zelfs nog beter was dan Foss en hem mooi op sleeptouw nam toen hij het moeilijk had.

Yeez

Foss is gewoon de 6/7 klassementsman hier. Verliest alleen op de steile stukken teveel, maar dat wisten we. Is natuurlijk bijzonder zwaar tov andere klimmers. Zou hij vlasov/carthy/bardet nog voorbij kunnen?

SolitaryShell

Toch is top 10 voor Foss echt nog niet binnen.

Poeksel

Als hij zo blijft rijden wel, hij kan ook nog tijd pakken in de tijdrit. Maar hij zou zelf ook nog een slechte dag kunnen krijgen.

YogiBear

TJV weer de tweede ploeg vandaag in het ploegenklassement. Hopelijk nog een keer een uitschieter.

Savojor

Foss staat nu 9e, en de enige twee renners die hem nog eventueel uit de top 10 kunnen rijden zijn Martin en Ciccone. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.
Tenzij Foss natuurlijk zelf compleet instort, maar dat lijkt me niet heel waarschijnlijk gezien zijn taaie en constante rijden tot nu toe.

kelderfan

Die Bennett laat zien, dat hij nog niet versleten is. Hij bracht Foss een keer terug bij de hoofdmacht en op 't laatst brengt hij hem thuis.
@AWestie
Bennett wint wel Gran Piemonte en wordt 2e. in Il Lombardia. Wat moet hij meer doen om te tonen, dat hij goed is in dat werk. Want naast Roglic en Van Aert zie ik niet veel renners bij TJV die dit kunnen doen.

rennerske

TJV slim, behoudend en naar mogelijkheden gereden. Geen gekke moves door op kop te willen gaan rijden toen concurrentie kraakte.Dikke Top 10 in de pocket voor steady Foss.

Yeez

Ik zie martin en ciccione niet over foss heen gaan, zeker niet met de tijdrit die nog komt. Dan moeten ze het via een vlucht doen. En een vlucht geef ik niet veel kans meer. Bikeexchange en dcqs zullen nog willen rijden voor almeida en yates na vandaag. Ik hoop vooral dat hij nog wat tijd op carthy bardet en vlasov kan pakken voor de tijdrit. Droomscenario zou plek 6 zijn 😅

Murcia

Uitstekend weer van de ploeg, George die als luitenant Foss er doorheen sleept en ook Koen houdt keurig stand. Voor Tobias lijkt de top 10 echt haalbaar, zeker met zijn tijdrit in het achterhoofd.

Rawolf

Realiteit maar niet uit het oog verliezen, Milaan is nog ver. Etappe 20 is er weer eentje met 2 klimmen boven de 2000m weer een nieuwe variabele in het spel. Al was de Giau ook wel boven de 2000m maar nu zal de impact daarvan groter zijn.

Als Foss hier top 10 eindigt in GC kan hij persoonlijk terugkijken op een geweldige giro.

Yeez

'@rawolf zeker op bardet moet 2 minuten in de tijdrit mogelijk zijn. Plek 6 lijkt een droomscenario, plek 9 het meest realistische

AWestie

Nog een paar klimmen zo en Foss mag naar boven kijken: is nog nauwelijks echt gebroken (behalve op steile stukken wat op afstand geraakt) en heeft een van de betere tijdritten lijkt het. Wat leuk dat er op die jongen ook nog wat marge lijkt te zitten, daar kan TJV heel veel leuke dingen van verwachten. Zit ook een goeie kop op.

@kelderfan Ik zeg ook niet dat hij slecht is, en de koersen die je noemt waren vorig jaar ook echt goed. Die wedstrijden zorgen er alleen niet voor dat hij een renner voor deze koersen bij uitstek genoemd kan worden wat mij betreft. Hij mag me komend najaar weer verrassen, maar voorlopig hou ik vast aan het idee dat één zwaluw nog geen zomer brengt. Daarvoor is hij gewoon niet het type renner. Qua type renner verwacht ik bijvoorbeeld meer van Oomen of Vingegaard, die iets beter zijn op korte klimmen.

1 2 ... 235 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.