Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 253 ... 454 455
Yeez

'@morgenstern mwa, rijdt toch 40/50 man voorbij

madeinstars

Ja het is zonde dat Van Aert hier niet is. Die had nu dik in het geel gestaan.

Yeez

Inprincipe had die alle 5 de etappes kunnen winnen ja...

AWestie

Wat een weelde en wat een man

kelderfan

Ja, Bah, bah. @Michiel
Helaas niet gezien, maar jammer van die valpartij en dat Lennard Hofstede naar het ziekenhuis is vervoerd voor onderzoek. Hopelijk komt 't goed.
Gelukkig lijkt Jonas Vingegaard weer bijna ok.

ti-raleigh

Ik heb voor de Dauphiné niks gehoord over een blessure. Misschien is het tactiek. Vanuit een achterstand kun je makkelijker aanvallen. Voor een etappe of eventueel tactisch voor Steven zijn klassement. Alleen dan had laatstgenoemde wel een betere tijdrit moeten rijden.

S. Morgenstern

Vingegaard werd vooraf toch al niet genoemd als speerpunt? Lijkt me logisch dat de blessure daar de reden van was. Weinig aanleiding om die blessure te zien als een verbloeming van een tactische keuze die op een veel eenvoudigere manier verkocht had kunnen worden.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Dat ze er niets over zeggen wil nog niet zeggen dat het er niet is... jij hangt toch ook niet al je persoonlijk sores aan de grote klok.

ti-raleigh

Nee, zeker niet. Geef alleen aan dat het een optie is. En als hij deze week een etappe wint, was het een goeie optie.

Stoempie

Tegenwoordig mogen ze toch niets over blessures zeggen? Iets met doorgeslagen privacy ofzo.

AWestie

Doorgeslagen privacy? Volgens mij was het voor AVG van kracht was al in principe niet de bedoeling om medische status te delen zonder goedkeuring van de 'patient'

Stoempie

Het is iets van de laatste jaren iig. Ik heb er weinig tot niets mee. Maar dat geldt wel voor meer wat nu hip is. Tenzij er wat hop bijkomt

AWestie

Die kan er bij in het boekje 'Bijzondere standpunten en argumenten'

Rawolf

Wel vreemd dat Vingegaard zo goed was in de tijdrit en in de wegritten minder. Doorgaans spelen juist in tijdritten blessures meer op door de minder comfortabele houding.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze blessures faken uit tactische overwegingen. Dat ze blessures niet delen om tegenstanders niet een tactisch voordeel te geven gebeurt natuurlijk wel vaker.

Stoempie

Awestie. Het gaat me over het melden van blessures van topsporters. Daar werd nooit een geheim van gemaakt. Dan wist je ook waarom iemand niet meedeed. Op een gegeven moment kwam daar een kentering in.

Dat mijn en jouw medische status als burgers zijnde niet zomaar worden gedeeld, wie kan het daar mee oneens zijn?

kelderfan

Even nog over de toekomst. Søren Wærenskjold heeft zich laten zien in de proloog van de Course de la Paix Grand Prix Jeseníky. Van Bekkum en Hessmann zaten ok bij de besten.

rennerske

Dan stel ik voor om die Waerenskjold ook binnen te hengelen.

KissMyAce2.0

Iedereen die ergens top 3 rijdt is sowieso zeer interessant vooor TJV. Ik neem dan ook aan dat ze een stuk of 5 scouts in dienst hebben

Savojor

Tolhoek vetrekt bij de ploeg, gaat naar Trek of Intermarche. Pfingsten vertrekt zoals verwacht ook.

Marco Haller maakt dan waarschijnlijk weer de overstap naar Jumbo, weet niet zeker of ze hem als 2e versterking voor van Aert zien of dat er nog een renner bij komt voor het voorjaar.

AWestie

'@michiel Ah kijk, dan begrijp ik het al iets beter. Ik durf niet te zeggen of die kentering echt is geweest maar kan zijn.

@savojor Tolhoek had ik ook gelezen, de andere twee niet.

YogiBear

'@savojor Ben benieuwd waar jij de naam Haller vandaan haalt. Als ik naar hem kijk op basis van een beetje scorebord cijfer interpretatie zie ik in hem nu niet meteen een versterking voor de Vlaamse kern.

S. Morgenstern

Haller zou een uitstekende zijn voor het Vlaamse blok. Afgelopen voorjaar prominent in beeld gekoerst toch? Daarnaast een goede man voor de sprinttreinen; was onderdeel van de Katusha trein die een tijdje de beste trein van het peloton was.

Laatst gewijzigd
Yeez

Jammer genoeg kun je er niet zoveel mee. Ene venon j zit Honore als versterking te verkondigen en nu weer Haller en Pfingsten die vertrekt. En allemaal op zeer serieuze bronnen, maar als er naar gevraagd wordt blijft het stil aan de andere kant van de lijn

xistnc

Tja, op allerlei sociale media heb je nu eenmaal types a la Kelderfan en Rawolf, die louter goed zijn in tekstuele windjes laten.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 253 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.