Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 255 ... 454 455
Rawolf

De eerste 2 etappes is Vingegaard de man in de selectie die Roglic moet gaan piloteren in de finale, zijn rol daar is juist essentieel.

Samen met Wout van Aert natuurlijk. Martin en Teunissen worden eraf gereden op de heuveltjes en voor de echte klimmers in de ploeg is dat werk te explosief

Laatst gewijzigd
kelderfan

Daar zeg je wat @Rawolf. Want in rit 2 van de TdF komt al de Mûr-de-Bretagne Guerlédan. Hopelijk is Wout Van Aert dan ok en heeft Jonas Vingegaard zijn benen weer gevonden.

madeinstars

'@Rawolf Het lijkt mij bijzonder sterk dat Teunissen er in etappe 1 wordt afgereden voor de finale. Etappe 2 is een twijfelgeval.

rennerske

Goed om te zien dat Vingegaard door de leiding verstandig op de komende etappes en de Tour voorbereid wordt. Getuigd van vakmanschap. Word met de dag optimistischer t.a.v. deze Dauphine en de opmaat naar de Tour!

S. Morgenstern

Vingegaard en piloteren zijn nu niet direct woorden die ik snel met elkaar in verband breng. Gesink lijkt me een stuk belangrijker in die ritten en Teunissen gaat er zeker in die eerste rit ook nog bij zijn voor dat werk.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Dat meen je niet @S.Morgenstern, want rit 2 eindigt op een muurtje en dat lijkt mij voor Gesink een brug te ver.
Hij wordt al belangrijk genoeg in 't stuk erna toe. Roglic heeft daar Vingegaard, Van Aert en Kuss nodig.

Murcia

Je hebt toch nooit piloten nodig op die muurtjes? Daar is het gewoon ieder voor zich, en Primoz kan dat werk als geen ander. Het is belangrijk om hem aan de voet af te leveren in een goede positie. En daar heeft de ploeg voldoende kandidaten voor.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Wat Murcia zegt.

Ik zou Vingegaard net zo gebruiken als Tolhoek in 2018 (zonder het kopwerk voor een sprinter uiteraard) en hem waar mogelijk zo veel mogelijk sparen voor de bergritten. Zeker nu hij door die blessure niet de ideale voorbereiding heeft gehad. Heeft vorig jaar in de Vuelta en oa ook voor Kuss in het verleden goed gewerkt.

Laatst gewijzigd
madeinstars

Overigens verwacht ik Teunissen er in de tweede etappe ook nog bij tot aan de laatste keer voet Mur de Bretagne. No way dat het peloton daar volle bak over de Mur gaat koersen eerste keer, dat zie je in de Tour zelden. Of wildcard Van der Poel moet de boel daar al in de fik gaan zetten.

rennerske

'@ Murcia: je slaat alweer de spijker op z’n kop.Vermoeid het niet om anderen telkens maar weer in de juiste denkrichting te zetten?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Alles is afhankelijk van hoe die ritten zich ontvouwen in koers, natuurlijk. maar er is een reële kans dat daar enkele taken voor Vingegaard in 't verschiet liggen.

Tolhoek tour 2018 heeft voor de ploeg bar weinig betekent dus laat ze dat alsjeblieft niet kopiëren.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De toegevoegde waarde van Tolhoek in die Tour wordt zeker overschat, maar de keuze om een pure klimmer te sparen voor de bergritten lijkt me daarmee nog geen tactische keuze die je niet zou moeten kopiëren. Was verder ook niet het enige voorbeeld natuurlijk. Mocht het eenvoudiger zijn om jezelf een Poels-aanpak voor te stellen, doe dat dan gerust..

Laatst gewijzigd
AWestie

Sam Oomen officieel in vrije rol, itt Antwan die een beetje verwacht werd door goeie Ruta. Ik denk zomaar dat Antwan alsnog komt bovendrijven in Zwitserland.

Yeez

Dumoulin is trouwens op hoogte geweest in Livigno

S. Morgenstern

Tolhoek zal ook wel een vrije rol hebben. Ik verwacht voor het klassement echter meer van Oomen.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wat is er met Harper aan de hand. Nog steeds in de lappenmand of gaat hij TJV verlaten?

S. Morgenstern

Of beide. Of ze hebben teveel renners.

kelderfan

Dylan Groenewegen krijgt een mooie lead-out met Dekker en Kooij in de Elfstedenronde en de ronde van Belgie.
Ik ben benieuwd hoever Fisher-Black kan komen.
Opvallend is wel dat TJV maar met 6 renners naar de Elfstedenronde gaat.

Glorious

Teveel renners zeker niet. Harper is een raadsel.

kelderfan

'@S.Morgenstern
Blijkbaar te weinig renners, want anders ga je niet naar een race met 6 renners.😁

S. Morgenstern

Harper lijkt me gewoon niet fit, waardoor hij eerder al vervangen moest worden in de Giro. Ik zie het raadsel niet zo. Balen voor hem verder, maar voor de ploeg niet iets wat ze niet makkelijk op kunnen vangen. Of je moet werkelijk denken dat de mogelijkheid om hem in te vliegen voor de Elfstedenronde een probleem had opgelost.

tdola

Is er meer duidelijkheid over Harper dan? Zou om oogblessure gaan? Begon goed dit seizoen, maar kan zich zo verder niet bewijzen voor nieuw contract.

kelderfan

Dat zij voor de Elfstedentocht geen extra renner invliegen lijkt mij wel duidelijk, daar hebben zij Kramer en Krol voor.
Maar in de Giro kwamen zij ook al een klimmer te kort en nu hetzelfde verhaal in TdS.

Stoempie

We moeten respect hebben voor Harper z'n privacy

Cycling

'@Kelderfan in de Giro kwamen ze geen klimmer tekort. 3 klimmers bij de 1e 15 van de Giro kun je toch niet zeggen dat ze klimmers tekort kwamen. Dit is jouw beleving waarschijnlijk, maar vast niet die van de ploeg.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 255 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.