Tolhoek heeft in ieder geval laten zien dat hij op kop kan rijden in de finale. Zo'n renner kunnen ze vast wel gebruiken in de Vuelta. Daarnaast is hij in staat om uit de kopgroep weg te rijden. Zo'n renner kunnen ze vast wel gebruiken in de Vuelta. Oftewel prima gereden om zijn plekje in de Vuelta veilig te stellen. Ook rijdt hij zich hier terecht in de kijker van andere ploegen. Voor zowel Oomen als Tolhoek was dit een positieve dag. Ook al hebben ze niet een resultaat behaald.
'@rennerske
Nogmaals. Dat Antwan de kar trok is alleen maar goed te noemen. Hij zet hiermede bijv. Benoot op grotere achterstand.
Omdat er bij Sam nog wat procentjes bij moet komen, had hij die jongens toch moeten laten gaan en zoals @Yeez zegt, dan had zijn achterstand alleen maar groter geweest. Hij heeft zich terecht niet opgeblazen, want dan was de schade vele malen groter geweest. Nu heeft Sam Oomen toch de vlam levende gehouden. Hij kan nog steeds naar boven kijken.
'@Rawolf Dat klopt dat er voor FFB vast wel meer gegadigden zijn. Volgens mij zegt ook niemand dat het al zeker is dat hij bij JV blijft. Er wordt hier eerder gezegd dat als hij niet naar de WT van JV gaat volgend jaar, hij zeer waarschijnlijk vertrekt bij JV. Reden: Er zijn vast wel meer WT ploegen die hem volgend jaar al willen inlijven.
Zou wel een hele bijzondere transfer zijn. Dennis weer weg bij Ineos vind ik op zichzelf al opmerkelijk, leek daar toch zijn plek te hebben gevonden vorig jaar. Dat Jumbo de ruimte voor hem zou hebben is daarnaast niet minder opmerkelijk. Mocht het kloppen, dan ben ik benieuwd hoe die overgang tot stand is gekomen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.