Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 270 ... 454 455
Yeez

'@rennerske dat maakt niks uit. Of er nu een teamgenoot of iemand anders voor je rijdt. Probleem is dat het zonder antwan waarschijnlijk stil was gevallen je eerder aanvallen ging krijgen, waardoor sam eerder was gelost

Poeksel

Ik denk dat niemand op kop wilde rijden en toen Tolhoek het maar deed.

rennerske

Oké, i rest my case!

Cycling

Tolhoek heeft in ieder geval laten zien dat hij op kop kan rijden in de finale. Zo'n renner kunnen ze vast wel gebruiken in de Vuelta. Daarnaast is hij in staat om uit de kopgroep weg te rijden. Zo'n renner kunnen ze vast wel gebruiken in de Vuelta. Oftewel prima gereden om zijn plekje in de Vuelta veilig te stellen. Ook rijdt hij zich hier terecht in de kijker van andere ploegen. Voor zowel Oomen als Tolhoek was dit een positieve dag. Ook al hebben ze niet een resultaat behaald.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rennerske
Nogmaals. Dat Antwan de kar trok is alleen maar goed te noemen. Hij zet hiermede bijv. Benoot op grotere achterstand.
Omdat er bij Sam nog wat procentjes bij moet komen, had hij die jongens toch moeten laten gaan en zoals @Yeez zegt, dan had zijn achterstand alleen maar groter geweest. Hij heeft zich terecht niet opgeblazen, want dan was de schade vele malen groter geweest. Nu heeft Sam Oomen toch de vlam levende gehouden. Hij kan nog steeds naar boven kijken.

rennerske

'@harryjohan71 Geen speld tussen te krijgen.

Stoempie

Ze mogen toch wel vóór 1 augustus bekend maken dat Fisher Black Finn volgend seizoen een profcontract bij JV krijgt? Alleen die naam al.

Laatst gewijzigd
Rawolf

Voor de vlag al uitgaat, er zijn ook nog andere ploegen waar FFB heen kan hè

Stoempie

Is het Finn Fisher Black? Nog mooier met een lichte alliteratie! Die gaat nergens anders heen denk

Poeksel

En grote zus zit ook bij een Nederlandse ploeg, dus ze kunnen samen de taal leren :)

Cycling

'@Rawolf Dat klopt dat er voor FFB vast wel meer gegadigden zijn. Volgens mij zegt ook niemand dat het al zeker is dat hij bij JV blijft. Er wordt hier eerder gezegd dat als hij niet naar de WT van JV gaat volgend jaar, hij zeer waarschijnlijk vertrekt bij JV. Reden: Er zijn vast wel meer WT ploegen die hem volgend jaar al willen inlijven.

Stoempie

Laporte, Dennis, Fisher Black, Van Dijke en nog een mannetje voor Wout erbij. 🇫🇷🇳🇿🇦🇺🇳🇱🇺🇲

Murcia

'@Michiel
Dat is een verdomd mooi rijtje en terecht dat je van Dijke ook noemt, hij ontwikkeld zich erg goed. Deze tijdrit vandaag was ook klasse.

AWestie

Is er in België nog een afdaling waar Remco onder druk te zetten is en is Finn goed in afdalen? ;)

Poeksel

TJV blijft het trouwens maar goed doen in de teamklassementen, ook met b-teams. In België bovenaan, in Zwitserland tweede. Vijf man bij de beste 19 in de tijdrit is ook knap.

Yeez

Breedte is prima, maar de 2 toppers zijn even weg...

aru123

'@Yeez en daarnaast komen dumoulin en groenewegen net terug van hun sabbatical en kruijswijk heeft een mindere opbouw dan de voorgaande jaren. Maargoed het zet ons met beide benen op de grond, is wel eens goed denk ik.

Glorious

Positief blijven, mooi. Ineos maakt het wel kapot met de extreme pot geld. Das jammer

Yeez

'@glorious dat jij na al die vorige berichten van je zegt dat we positief moeten blijven ;)

Murcia

Om de Dennis geruchten nog wat extra aan te wakkeren, Rohan volgt nu Ome Frits op Instagram. Toch wel opvallend dacht ik.

Laatst gewijzigd
Yeez

'@murcia Ik geloof best dat die komt, zeker na wat je nu zegt. Meerdere mensen rondom de ploeg knipogen al en gaan niet verder op de zaak in.

Laatst gewijzigd
Daboytommy

'@murcia, bedankt voor dit detectivewerk ;).
Volgt hij meer JV mensen op instagram / twitter? En van UAE?

Ik heb zelf geen Twitter en instagram en kan dit dus niet zien.

Murcia

'@Daboytommy
Hij volgt wel meer mensen van TJV en UAE zoals Wout en Allan Peiper maar zoals @Landeirovic al eerder terecht opmerkte, pas als ze mensen uit de staf gaan volgen moet je opletten en hier volgt hij nu de grote geldschieter van de ploeg dan gaat mijn radar wel af.

Yeez

Wout en allan peiper is nog wel logisch. Bekende namen uit de sport en Peiper is een Landgenoot. Dat hij Frits van Eerd volgt is dan wel weer bijzonder te noemen

S. Morgenstern

Zou wel een hele bijzondere transfer zijn. Dennis weer weg bij Ineos vind ik op zichzelf al opmerkelijk, leek daar toch zijn plek te hebben gevonden vorig jaar. Dat Jumbo de ruimte voor hem zou hebben is daarnaast niet minder opmerkelijk. Mocht het kloppen, dan ben ik benieuwd hoe die overgang tot stand is gekomen.

1 2 ... 270 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.