Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 271 ... 454 455
Yeez

'@morgenstern volgens het nieuwsblad ligt jv ook in pole position om hem te halen. Ik kan mij niet voorstellen dat dennis komt en bennett ook nog eens verlengd. Tolhoek vervangen voor dennis is een hele andere categorie. Benieuwd hoe dit zich ontvouwt

S. Morgenstern

Ik zou kunnen bedenken dat Cervelo een uithangbord wil, maar op zich hebben ze dat ook al met Dumoulin, Van Aert en Roglic. Wellicht verandert er iets met betrekking tot Dumoulin, waardoor er iets meer mogelijk is. Of Dennis maakt de keuze vooral op basis van materiaal, omkadering en gevoel (in zijn geval zeker niet ondenkbaar dat het salaris geen grote rol speelt). Of Ome Frits en co hebben flink de portemonnee getrokken om enigszins bij te kunnen blijven bij Ineos en UAE.

Yeez

'@morgenstern Ik denk sowieso dat Dennis een goed gevoel bij de ploeg zal hebben. Kan bovendien heel goed met Heijboer vanwege zijn tijd bij rabobank dt (heijboer was een vd weinigen waarmee hij het wel kon vinden ;) ). Ik kan mezelf ook niet voorstellen dat er niks met Dumoulin of Bennett gebeurd wanneer Dennis wordt gehaald, maar wie weet...

Cycling

Kan het niet zo zijn dat Dennis de komende jaren klassiekers gaat rijden en dat dit als een versterking voor de klassiekers gezien moet worden?

Rawolf

Rohan Dennis heeft jarenlang nauw samengewerkt met Allan Peiper bij BMC, dat die elkaar volgen is de logica zelve en houdt geen verband met UAE.

Kan me wel voorstellen dat aanwezigheid Peiper een pluspunt is voor UAE, Dennis is niet de makkelijkste om mee te werken en Peiper kan dat wel.

Laatst gewijzigd
Poeksel

'@harryjohan71 Niet erg waarschijnlijk, aangezien hij de laatste acht jaar (zover ik zie) nooit top 50 in een eendagswedstrijd in lijn heeft gereden.

T80JZ

Het eventuele/waarschijnlijke aantrekken van Dennis zal te maken hebben met het punt dat Van Aert vanaf volgend jaar voor de groene trui mag gaan in de Tour en ze dan een nieuwe tempoklimmer voor de klimtrein nodig hebben. Gezien de leeftijd van Roglic hebben ze daarvoor een renner nodig die er direct klaar voor is, omdat ze deze jaren moeten zien te oogsten in de Tour.

Maar met de verbeterde contracten voor Van Aert, Foss en Bouwman, het aantrekken van Laporte en eventueel/waarschijnlijk Dennis en de noodzakelijke verdere versterking van de klassiekerploeg lijkt het me dat er iets gedaan is aan het budget.

deharderpeter

Zal ook wel budget vrijkomen, uit de contracten van Groenewegen en Dumoulin en de wat 'oudere' gestopte renners, die ze dit seizoen veelal opvullen met schuiven uit de opleidingsploeg.

kelderfan

Als toevoeging zag ik bij de Tobias Halland Johannessen en zijn broer Anders Halland Johannessen goed voor de dag komen en volgens Rasmus Tiller (winnaar van Dwars door het Hageland) zijn dat de nieuwe Yatesbroers.
@Rawolf met ook Henri Vandenabeele (team DSM)👌

S. Morgenstern

Ik zag net iemand naar de bus rennen en hem net aan halen. Aardig indrukwekkende sprint.

kelderfan

Ik heb hier geen zicht op de bushalte, maar in Noorwegen heb je toch vaak hoogteverschil. Ja dan is dat zeker indrukwekkend.

Yeez

https://t.co/PGGoa11KUk

Laat zien van hoe ver Sam komt na 2 jaar niet op niveau te hebben gereden door een gebroken heup en een liesslagader

AWestie

Leuk interview met Oomen https://www.ad.nl/wielrennen/sam-oomen-weer-kopman-het-is-een-heel-lange-weg-geweest~ac44d695/

Edit: Yeez was me al voor

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

Heel fijn om hem na al die tegenslag weer terug op niveau te zien. Hopelijk is het een basis vanuit waar hij de stap naar de (sub)top (eindelijk) kan zetten.

kelderfan

Sam Oomen heeft al eerder bij de sub-top gezeten; na de nodige malheur is hij op de weg terug. Hij kan nog beter en wat Mike zegt. Nog wat procentjes erbij en het is weer ok.

S. Morgenstern

Oomen heeft in mijn beleving altijd ergens achterin de toptien tot vijftiende gereden in rondjes. Dat niveau haalt hij hier nu ook. Dat is voor mij geen subtop, die zitten wat dichter en kunnen heel af en toe ook meedoen voor een overwinning of podium.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Hij reed toch top 10 in Dé Giro van Dumoulin?

S. Morgenstern

Nee, dat was het jaar erna. Dé Giro van Dumoulin moest hij het doen met Ten Dam en Geschke.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@S.Morgenstern
Sam Oomen was de nr. 9in de Giro van 2018 met Tom Dumoulin op 2e. plek en George Bennett was toen 8e.
Dus hij heeft zeker wel in de sub-top gezeten en als hij top was geweest gisteren, dan was hij meegegaan met die groep achter Carapaz. Want met die groep was 't hollen en stilstaan.

S. Morgenstern

Dan heb je een andere definitie van wat subtop is. Vind je Foss ook subtop?

kelderfan

Ja, Tobias Foss is nog geen sub-top maar komt er aan toch.
Ja Bennett, Oomen, Kuss, Vingegaard horen voor mij bij de sub-top. De top zijn van Jumbo Roglic en Van Aert.

Stoempie

Het zijn allemaal toppers de renners van JV 😂

kelderfan

Goed zo @Michiel de klimmers zijn allemaal toppers of is 't juiste woord sub-tobbers en voor de Vlaamse groep adviseer ik die speciale stuurtjes van vluchter Jan-Willem van Schip. Dat ziet er gelikt uit.

kelderfan

Tolhoek een Leemreize geven er een lap op met nog 27 anderen.✌

Yeez

Mooi om te zien hoe leemreize nu gas geeft in de kopgroep voor antwan. Aantal nu gehalveerd. Sterk van die neo

1 2 ... 271 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.