Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 30 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ja.. dat was Jan Boven niet. Blijkbaar worden hier wat personen door elkaar gehaald

Yeez

'@kelderfan als je alles naar jezelf toe wilt draaien en feiten verdraait prima, maar dan pas ik.

Nogmaals, boven gaf die fiets niet, dat was tony arts. En het was niet meer dan 5 seconden, maar dat mag je zelf terugkijken. Mag je mij bovendien vertellen wat hij anders moet doen in die hectiek als mechanieker zijn? Fietsen die in elkaar haken is botte pech meer niet.

Ik laat het hier overigens bij.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@kelderfan
Rawolf zijn quote was deze: Nou ja, 1 van de wegploegleiders die toevallig in het weekend nog niet zoveel te doen had recyclen vind ik geen optimale ondersteuning….
Dat is natuurlijk wel degelijk een opvatting over hoe weinig serieus TJV de cross begeleiding van Wout zou nemen. De ploeg neemt haar crossende renners zeer serieus, het is elke keer weer grappig om tussen de campers de enorme wegbus van TJV te zien. Gezien de prestaties van Wout in het veld moeten zijn trainingen ook een goed niveau hebben en over de rol van Boven geldt het oude adagium dat de ploegleider net zo goed is als zijn renner. Als we dat overnemen zouden de Baloise Lions direct Sven moeten ontslaan en Boven contracteren.

Laatst gewijzigd
TLJCAMPS

Het lijkt er overigens op dat Kasper Andersen, 18 jaar en Europees kampioen bij de junioren, mee is op trainingskamp met het Development Team.

Stoempie

Voor die bewierookte jongen van Brenner. Nice

dimitrivb

Leuk en vaak verhelderend om als insider jullie kijk op de ploeg, ideeën, suggesties en gissingen hier te lezen. Vrije mening is nog steeds het uitgangspunt van een forum maar sommigen hier mogen misschien toch eerst even nadenken alvorens ze iets neerpennen. De waarheid wordt maar al te vaak oneer aangedaan ...

TLJCAMPS

-

Laatst gewijzigd
Yeez

-

Laatst gewijzigd
dimitrivb

'@sephiroth: haha, ik besta echt hoor en kom regelmatig langs om jullie posts en discussies te lezen. Soms zou ik heel graag reageren, nieuwtjes posten of dingen bevestigen of net ontkennen maar wil niet voor mijn beurt praten. Mijn collega's van de communicatie zijn daar trouwens veel beter in ;)

Ik respecteer ieders mening maar soms gaat het er hier wel een beetje over en worden er veel onzinnigheden verteld. Nu ja, het blijft een forum waarop iedereen zijn mening moet kunnen ventileren, maar was toch een beetje getriggerd door sommige berichten hier ;)

Yeez

Quote Ard Bierens over van aert:

“Mathieu van der Poel bereidt zich in Spanje twee weken lang nauwgezet voor op het WK, maar Jumbo-Visma en Van Aert maakten andere keuzes. 'Idealiter had hij, puur qua opbouw naar WK, inderdaad beter twee weken goed kunnen trainen in Spanje, maar dan had hij niet in het zand van Mol kunnen koersen én was hij nog langer van huis geweest. Uiteraard is voor de beste optie gekozen en dat is deze combi', aldus Bierens, die ook nog reageert op de vraag of het ook een optie is geweest om Van Aert helemaal niet naar Spanje af te laten reizen: 'Alles is een optie, maar je zoekt naar en kiest voor de beste.”

Om een week na je eerstgeboren kind voor 2 weken naar Spanje te gaan lijkt mij inderdaad ook geen optie.

Beer

Wat niet onbelangrijk is in het van Aert-cross verhaal en wel eens vergeten wordt, is dat Van Aert zijn eigen privé-veldritsponsors heeft meegebracht (caps, red bull, ik vergeet er nog eentje...). Ik vraag me dus af of dat veldritseizoen Jumbo zoveel kost. Van Aert financiert met die extra sponsors minstens voor een deel zijn eigen hobby en Jumbo en Visma krijgen er toch wel wat publiciteit voor terug.

Een man als Albert lijkt me trouwens qua begeleiding wat te kunnen toevoegen tov een Jan Boven,book al doe die dat vast goed. Remember de Biesles-bandjes.

kelderfan

'@Beer
Die Albert zou zeker niet verkeerd zijn om toe te voegen aan de staf.

Yeez

Gaan we serieus overwegen iemand toe te voegen aan de staf voor 1 iemand die 10 crossen per seizoen rijdt? Wat zou dan de toegevoegde waarde van albert moeten zijn?

tendam

Peak Wielerflits: er wordt een probleem gecreëerd, en dan kan er worden gediscussieerd over de oplossing :)

Yeez

Helaas al jaren een manier om een forum levend te houden als er even niks te melden is...

Rawolf

'@Yeez, je schat een crossseizoen niet op waarde, Wout van Aert is daar minimaal 3 dagen per week mee bezig.

1/2 crossen per week, en dat is echt geen uurtje dat is ernaartoegaan, parcoursanalyse, materiaalkeuzes, persmomenten, warmingup, coolingdown. Ben je de hele dag aan kwijt

Extra keer hardlopen per week , techniektrainingen, meer tijd in de sportschool/krachtoefeningen. Voor crossen heb je een veel 'completer'lichaam nodig dan een wegwielrenner.

"maar 10 crossjes" is reinste onzin.

Prima als je dit geen leuk onderwerp vind maar bemoei je er dan niet mee of begin over wat anders :p

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan nog iets van sorry ik heb me vergist over Jan Boven ;)

@rawolf ik denk dat niemand iets onderschat maar we moeten het ook niet overdrijven. Wout is in eerste instantie nu een wegrenner die het veldrijden erbij doet. En de ploeg geeft hem daarvoor alle ruimte, begeleid hem daarin ook prima en zorgt voor alles wat hij nodig heeft. We doen nu net alsof ze hem in zijn sop laten gaar koken. Hij komt toch niets tekort?

Laatst gewijzigd
Yeez

Overigens wel grappig hoe jullie (rawolf en kelderfan) feitelijke berichten die dimitri doet compleet negeren en daarna weer vrolijk verder gaan. Zeg het maar; wat wil je anders zien voor v aert mbt de cross? Ander materiaal? Andere staf? En wat gaat dat voor wezenlijk verschil maken?

Yeez

'@rahimns @kelderfan verdraait graag zaken in zijn eigen voordeel en creëert problemen die er niet zijn. Als er dan mensen (zelfs vanuit de ploeg) feitelijk reageren negeert hij die, om vervolgens later weer verder te gaan.

Rawolf

Yeez, beetje dimmen mag wel, je speelt wel erg veel op de man. We zitten hier op een wielerforum waar iedereen z'n mening heeft betreft de ploeg en eigenlijk weet niemand het echt, hoe wijs je het ook brengt. Behalve de meekijkende insiders dan (:

Ik zou inderdaad graag zien dat de ploeg investeert in de begeleiding van de crossploeg, naast Wout van Aert is het natuurlijk ook Mick van Dijke, Marianne Vos en sporadisch Lars Boven en Mike Teunissen.

Nog maar is herhalen, cross komt op tv net als wielrennen. Belgie is een land waar Jumbo wil groeien, de Ploeg en niet alleen Wout van Aert of ik (: heeft er alle belang bij in de crossen professioneel over te komen en zo goed mogelijke prestaties te halen. Jan Boven kan ik niet beoordelen hoe goed hij de cross verstaat maar zijn interviews bij Sporza tijdens de cross geven mij reden wantrouwig te zijn. Wat geen schande is want Jan Boven doet dit voor het eerste seizoen, een mentor zou kunnen helpen om 1 vd huidige ploegleiders 'op te leiden' als ze het team niet willen uitbreiden.

Ik vind het trouwens al opmerkelijk dat Wout van Aert uberhaupt naar Spanje gaat nu hij net een kleine heeft. Roglic is daar niet aanwezig wat ook opvallend is.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@rawolf nogmaals wat is het probleem dan nu. Ik begrijp deze discussie niet helemaal. Wat gaat er dan fout. Ten eerste is dit het 2e seizoen dat Jan Boven Wout begeleid. Dat deed hij vorig jaar namelijk ook al. En als Wout daar niet tevreden over zou zijn dan trekt hij wel aan de bel.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Hallo @Yeez
Het wegseizoen kan zomaar weer worden opgeschoven door beperkende maatregelen. Ik heb mij deze wintermaanden juist leuk geamuseerd met het crossen en 't was ook leuk om twee/drie gele renners te zien.
Wout en Mathieu zorgen juist voor exposure of is dat grappig en onzin of is Jumbo daar juist blij mee.😉.
En ik negeer @Dimitri niet, maar dan moet hij wel zeggen, wat hij bedoelt. {ter lering}👍
@rahimns
Je hoeft geen sorry te zeggen in deze. De cross-club doet zijn best en er worden miskleunen gemaakt {zie ook kabinet}.
Het kan niet altijd hosanna zijn. Maar @Rawolf heeft gelijk, dat het crossen wel degelijk belangrijk is. Dus de suggestie van @Beer is niet gek.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dit is ronduit ergelijk... je zat fout wat Jan Boven betreft en dat mag je dan wel degelijk gewoon erkennen, dat zou je sieren. En dan nogmaals wat is nu echt het probleem want volgens mij neemt de ploeg het cross seizoen toch zeer serieus.

Yeez

'@rawolf ik speel niet op de man. Ik heb liever niet dat iemand feiten en woorden verdraait en vervolgens de feiten negeert. Rahimns vraagt om een erkenning mbt boven van kelderfan. Jammer dat hij in zijn laatste post gewoon weer een zin richting rahim verdraait, terwijl deze voor hem was bedoeld. Zo wordt een discussie onmogelijk helaas.

Mick van dijke crosst overigens niet, dat is tim. En teunissen en boven crossen dit seizoen niet. Die focussen zich op de weg.

Ik denk dat de invloed van iemand langs de kant inderdaad nihil is. Als ik Meersman hoor tijdens het bk word ik daar ook niet veel wijzer van, overigens ook een wegwielrenner ;)

kelderfan

'@rahimns
Ok ik zag Jan Boven staan en het blijkt volgens jou een ander te zijn, die de fiets heeft aangereikt; maar wat was de rol van Jan Boven dan in deze en wie maakte de fietsen schoon?

1 2 ... 30 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.