Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 31 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan dat was dus niet Jan Boven maar Tony Arts zijn mechanieker. Jan Boven staat meestal elders langs het parcours. Wout neemt echt wel meer mensen mee naar de cross dan alleen Boven. Dat is toch niet zo lastig te bedenken.

Yeez

'@kelderfan tony arts gaf de fiets aan. Die fiets bleef haken in een fiets van q. Hermans, omdat ZIJN mechanieker zijn oude fiets naar achter trok, vandaar.

En wat de rol van jan boven is werd aan jou gevraagd, want jij vond dat hij niet functioneerde. En geef nu eens antwoord op de vragen. Wat is zijn rol en waarom functioneert hij volgens jou niet/heeft hij geen verstand van cross?

Stoempie

Aub houd erover op met z'n allen. Het was Jan Arts, ok?

Yeez

'@michiel nee, ik denk dat het goed is duidelijk te maken dat iemand die op zo’n manier zichzelf neerzet in een forum (feiten negeren, dingen bewust verdraaien en selectief reageren) hier niet thuishoort.

Desondanks zal @kelderfan minn laatste vragen wel negeren.

Stoempie

Het gaat alweer pagina's lang over dat onderwerp, Yeez. En volgens mij hebben we dit gedoe al vaker besproken. Volgens mij escaleerde het op gegeven moment zo dat Morgenstern met winterstop ging nadat ik ook hem aansprak (achteraf mss wat onnodig hard). Het is een steeds terugkerende discussie hier, wat mij niet uitnodigt lekker te ouwenetelen over TJV.

Kelderfan, het siert je juist wanneer je gewoon je ongelijk toegeeft. Dat is karakter man. Ik heb veel meer respect voor mensen die niet blijven hangen in hun eigen gelijk. Betweters en weigeraars hebben we al genoeg in deze klote pandemie.

kelderfan

'@Yeez
Je blijft weer eens op je stokpaardje zitten. Ik dacht dat het Jan Boven was en dat werd ook nog eens bevestigd door de commentatoren. En dat ik je vragen negeer wauw en dat hij geen verstand van cross heeft zijn jouw woorden. Jij verdraait mijn woorden ook toch. Ja die fiets bleef haken en dat was knullig en voor Van Aert grrr...; want Mathieu was vertrokken.
Ik heb @rahimns vragen gesteld en krijg geen antwoord.

kelderfan

'@Michiel De Rooij
Ik heb al aangegeven dat ik die Arts voor Boven aanzag en omdat het door de commentatoren ook werd genoemd, ben ik dan kennelijk de fout in gegaan. Hoera! Sorry meneer Boven, maar ja hij heeft een aura.
Maar je hebt wel degelijk een punt. Want het is en blijft een klote pandemie.
Voor het programma zal het wel niet leuk zijn, wat het wegseizoen betreft.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan volgens mij heb ik je vragen beantwoord. Ik heb naast Arts niet de specifieke namen gereed wie er nog meer bij zijn, maar je kan toch zelf wel bedenken dat hij meer dan 1 persoon bij zich heeft om hem te helpen. De rol van Jan Boven zal vooral zijn in doorgeven van informatie over zijn voorsprong of aan de mechanieker als hij wat anders wilt aan zijn fiets. Verder om hem aan te moedigen veel meer kan je niet doen vanaf de zijkant. En natuurlijk de media te woord staan. Er zijn echt maar bij weinig ploegen waar de coach de fietsen aangeeft in de wisselzone hoor. Elke grote ploeg in de cross heeft zo zijn entourage bij zich. Bij Eurosport werd in ieder geval nooit de naam van Jan Boven genoemd als zijnde diegene die de fiets had moeten aangeven.

@Michiel dit hoort ook wel een beetje bij een forum en soms duurt een discussie wat langer. Ik vind dat geen probleem in deze. Er is op dit moment ook niet veel meer om over te praten. En soms kost het gewoon iets meer tijd om iets duidelijk te maken blijkbaar.

Laatst gewijzigd
kelderfan

'@rahimns
Dat snap ik helemaal, maar de naam van Arts was kennelijk wel paraat of is die ingefluisterd.
De soap over Wout blijft doorgaan en nu weer over dat trainingskamp. Hij moest mee, maar Roglic is er niet bij. Dat had ook beter kunnen worden opgelost. De afwegingen zijn niet altijd helder en duidelijk.
IDL heeft ook zijn mening geventileerd. Zoom had ook gekund net als Froome vanuit California.

Stoempie

Je klinkt nogal sarcastisch, Kelderfan. Je hoeft je toch niet je excuses aan te bieden? Ik zie dit forum vooral als informatie en kennis vergaren, enthousiast zijn over je cluppie enzovoort. Anderen zien het blijkbaar als een soort Lagerhuis.

Ik hoop dat de (wieler) sport dit jaar weinig last zal hebben van de corona pandemie. Maar dat zal blijven afhangen van de combi menselijk gedrag en de snelheid van vaccineren (haha NL). En veel meer een en-en verhaal, bv over het innemen van supplementen. Maar als ik Hugootje net hoor zeggen dat ze de tweede prik niet na 3 maar na 6 weken gaan plaatsen, heb ik weinig fidusie voor Nederland. Het land van polderen en pappen en nat houden. Zelfs in een pandemie.

Maar goed, JV dus. Goed dat Bennet de ruimte krijgt in Giro met Oomen. Foss, Vingegaard....voor de rest kan ik niet wachten tot we weer gaan koersen.

Laatst gewijzigd
Stoempie

Rahimns. Ik zie het als een soort van aan een dood paard trekken. We kennen onze Pappenheimers onderhand toch wel (

molovin

Is eigenlijk bekend waarom Roglic niet bij de ploegstage is? En zijn er nog meer afwezigen behalve hem en George Bennett?

Yeez

Aan een dood paard trekken lijkt mij de juiste slotzin in deze ;)

Nog precies 2 weken tot valencia... gelukkig

Yeez

'@molovin groenewegen komt zaterdag aan, vanwege de vroeggeboorte van zijn kind. Verder zijn alleen Bennett en Harper niet aanwezig (die zijn in Australië en Nieuw-Zeeland)

Roglic schijnt ook nog later aan te sluiten, maar wanneer geen idee. Zit nu op hoogte in Tignes.

Verder is iedereen er gewoon.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@molovin geen idee waarom Roglic later aansluit. Ook Harper zit in Australië en ook Dylan komt wat later verder is iedereen aanwezig.

Laatst gewijzigd
AWestie

De afgelopen twee pagina's waren, eeh, bijzonder om te volgen, jongens en meisjes.

Yeez

Kan ik mezelf voorstellen

kelderfan

'@Yeez
Stel jezelf eens voor; lijkt mij echt leuk.
@AWestie
De meisjes hebben een andere site

Yeez

'@kelderfan laat je nu niet zo kennen

peerduell

'@sephiroth +1. Wat een armoede dit oeverloos 'gewauwel'. Steeds dezelfde posters met dezelfde meningen met dezelfde 'discussietechniek' met de eindeloze 'ik heb gelijk formule' posters met de eindeloze misinterpretaties met de begripsverwarringsaanhangers met de posters die lijden aan het begrijpend lezen syndroom maar vooral met die posters die eindeloos met dezelfde hamer op hetzelfde aambeeld blijven slaan. Die nooit antwoorden op kritische- of toelichtende vragen van anderen en, hoe passend in deze tijd, voortsukkelen in hun eigen bubble. De goede posters niet te na gesproken maar Ik heb toch echt een ander idee van een "Team Jumbo-Visma 2021 discussie- en informatie platform zoals dat m.i. een tijd gelden nog wel het geval was. Maar misschien zit ik ernaast en dan heeft deze site voor mij nu geen toegevoegde waarde meer, eerder het tegendeel met groeiende irritaties en dat is jammer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@sephiroth en @peervaneynthoven misschien moeten we met z'n allen dan maar besluiten wat minder op sommige reacties in te gaan en misschien dat jullie wat vaker hier wat meer komen meepraten. Dan kunnen we er misschien weer wat van maken. Ik hoor jullie kritiek en begrijp dat wel. Ik zal me van mijn kant proberen wat meer terughoudend op te stellen.

Laatst gewijzigd
molovin

Ik ben benieuwd of deze week nog iets naar buiten komt wat het contract van WvA betreft. Daar werd op gehint toch? Wellicht wordt dat met veel bombarie gemaakt in een flitsend filmpje nu. Want voor TJV begrippen is het nu erg stil op de social media :)

Yeez

'@molovin als het goed is is vrijdag de dag van al het nieuws.

En de overige reacties kan ik alleen maar gelijk geven. Ook ik zal wat minder proberen te “happen” en het inhoudelijk proberen te houden, zodat het voor iedereen een leuk en informatief forum blijft. Misschien tijd dat ook @morgenstern terugkomt ;)

Yeez

De reden dat Roglic afwezig is komt door een positieve coronatest in nabije kringen. Daardoor zal hij later aansluiten. Groenewegen sluit zaterdag aan. Verder is iedereen aanwezig behalve bennett en harper.

Bron: Orla Chennaoui van The Cycling Podcast. Zij lanceren morgen een podcast over de seizoensplannen van de ploeg.

Cycling

'@Yeez Bedankt voor de update met betrekking tot Roglic. Een zeer goede verklaring waarom hij er niet bij is.

1 2 ... 31 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.