Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 324 ... 454 455
skylimit

'@madeinstars Wout en Jonas zullen het nog steeds dag voor dag bekijken. Zou heel mooi zijn als ze deze vorm tot aan Parijs door kunnen trekken. Prachtige overwinning van Wout als was die nu niet direkt verwacht vandaag met 2x de Mont Ventoux. Jammer, dat Vingegaard net niet bij Mollema kon komen voor de afdaling. Misschien als hij eerder aangaat op de Mont Ventoux wordt het een ander verhaal, maar ja dan zit hij nog korter op Wout. En dan zou de ploegleiding in de verleiding kunnen komen om Wout de opdracht te geven te wachten.
Vandaag was goed zo met een prachtige overwinning en nog mogelijkheden voor meer in het klassement.
Nu met het uitvallen van Martin is het wel logisch dat Kuss en Kruijswijk alleen nog aan knechten hoeven te denken.

kelderfan

Na de Strade, Milaan-San Remo, G-W en AGR kopt Wout Van Aert hier toch een iconische rit in de TdF binnen. Winnen op de Mont Ventoux is toch echt een mooie zege. Daar kan TJV heel blij mee zijn.

Laatst gewijzigd
Murcia

Winnen met twee keer de Ventoux en dat allemaal in de tricolore is inderdaad iets voor de geschiedenisboeken.

Oblomov

Dat we nog mogen meemaken dat een team Ineos en UAE geloofwaardig laat overkomen. Hebben Van Aert en die Deen vanochtend ook de ketonen van al die uitvallers achterover geslagen?

goldone123

idd moet je na gaan dat hij gister in een sprint 2e is geworden doen en r niet veel na tis hem gegund

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Oblomov
Klopt helemaal, Jumbo Visma maakt deel uit van een groot complot en zoals je de afgelopen weken gezien hebt zit ook Max aan die toverdrank. Verder is Red Bull ook sponsor van Wout, toeval? dacht het niet. De manier om het ketonen gebruik geheim te houden is ze te stoppen in dat afgrijselijke drankje. Helmut Marko en Frits zijn de masterminds achter deze strategie waar de valpartijen onderdeel van uitmaakten om de verrijzenis nog heroïscher te maken . Maar ik heb al teveel gezegd vrees ik want ik hoor nu voetstappen.

rennerske

Kijk die Oblomov wil natuurlijk iets aan de kaak stellen en het vervelende van alle insinuaties betreffende Pogacar is dat ik moet uitkijken om dat rotgevoel niet door te trekken naar ieder ander opmerkelijke wielerhoogstandje. En dat het vanmiddag 2 opmerkelijke TJV- hoogstandjes waren daar zijn we het wel over eens. Zo en nou de knop weer om, niks aantrekken van die etterende heisa rond Pogacar. Hup Wout, hup Jonas

skylimit

'@rennerske inderdaad, maar dan moet je ook in de laatste zin het niet hebben over die etterende heisa rond Pogacar;) je moet het dan ook breder trekken naar de opmerkelijke prestaties van WVA, Vingegaard die toch Pogacar eraf rijdt en de natuurlijk de hoogstandjes van MVDP.
Prestaties zijn schoon totdat het tegendeel bewezen wordt. Met insinuaties kan ik niks, dat zijn vaak alleen maar frustaties. Als je zo na wielerkoersen zit te kijken dan zou ik je toch aanraden iets anders te gaan doen met je tijd.

madeinstars

Serieus indrukwekkende tijd ook van Vingegaard op de Ventoux. Sneller dan Froome in 2013 en Armstrong in 2002 en 2000. Zou mij helemaal niets verbazen als Vingegaard volgend jaar al de Vuelta wint.

rennerske

'@ skylimit.
Geen zorg om mijn kijkplezier hoor. Geniet enorm van TJV-prestaties (en psstttt ….zelfs ook wel een beetje van Pogacar) Maar heel af en toe speelt dat etterende stemmetje op. En dat stemmetje overschrijdt ploeg- en landsgrenzen.

goldone123

'@madeinstar waar zie je dat precies ?

madeinstars

Die fin van wie ik de naam nooit kan onthouden op twitter.

Hier is ie: https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1412835683618676738

goldone123

Bedankt, wow sneller dan froome das heel knap ik zie hem de vuelta wel winnen misschien schaduw kopman in de Tour volgend jaar

madeinstars

En dan nog deze: https://twitter.com/ammattipyoraily/status/1412845585800048642

Duidelijk meewind, maar dat is echt heel hard.

goldone123

Dan is het nog knap, kunnen er veel niet na doen

Poeksel

"Ik ben niet verrast door Vingegaard. Aan het begin van het seizoen zag ik al dat hij sterk was. Hij kan een van de sterkste klimmers van dit tijdperk worden. Ik denk dat hij een grote toekomst heeft. Hij is een supersterke renner", aldus Pogacar.

Op zich niets opmerkelijks aan deze uitspraak, behalve dat Pogacar twee jaar jonger is dan Vingegaard!

goldone123

Tis heel snel gegaan met vingegaard

Turtlehead

...bergaf niet snel genoeg ;)

Inderdaad: hij behoord tot de sterksten in het peloton bergop, dat is wel knap. Aan mannen als Kuss en G. Bennet (bijvoorbeeld) zie je dat dat nog helemaal niet zo gemakkelijk is om dag-na-dag voor elkaar te krijgen.
Ik ben benieuwd of hij het ook in de Pyreneeën volhoudt, al die dagen achter elkaar.

Hij had in ieder geval vandaag wel iets meer verdiend om over te houden.

Hermannmg

Overigens verwacht ik dat er snel (volgende rustdag) nieuws aankomt betreft de contractverlenging van Vingegaard. Journalist Brandt zei op de vorige rustdag: Great Danish cycling-news coming up today. Stay tuned”. Die tweet werd geliked door Ard Bierens, communicatie manager van TJV. Dat nieuws kwam uiteindelijk niet naar buiten vanwege ‘iets’ buiten de fout van de journalist om. Hij stelt dat het volgend rustdag wel naar buiten zal komen.

Yeez

Hij mag dat als journalist toch gewoon brengen? Zou wat zijn als jv journalisten iets verbied om uit te brengen

goldone123

Ik hoop dat dat waar is ben benieuwd

Murcia

De journalist mag dat wel brengen in principe maar als je de komende jaren toegang wil houden tot de renners en leiding is het soms beter om te wachten tot het de ploeg beter uitkomt. Het is natuurlijk een no-brainer om Jonas langer te binden en ik zou het van sterk leiderschap vinden getuigen om weer een sterkhouder voor langere tijd te binden. Tegelijkertijd kan hij en zijn management met deze dagen er nog eens bij misschien nog een extra scheutje room er bij eisen van Ome Frits en Robert en de anderen. Hij wordt met de dag meer waard.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nergens wordt toch gezegd dat JV iets heeft verboden.

Murcia

Er is ook niets verboden en we weten zelfs niet of het over Jonas gaat al is de like van Bierens wel een clue lijkt me. Mocht het over een verlenging van hem gaan dan is de kans groot dat men een later moment vanuit de ploeg beter vond. We zien het wel. Is overigens wel schitterend om hem met die relatief witte beentjes te zien knallen bergop.

Yeez

Als het zo werkt in de journalistiek is het triest gesteld, maar goed

1 2 ... 324 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.