Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 323 ... 454 455
S. Morgenstern

Plek is iets anders dan rol.

Yeez

'@murcia daardoor viel roglic ook in parijs-nice en ook in de tour de eerste keer (wat natuurlijk meer pech was dan in parijs-nice). Je wordt gewoon stront zenuwachtig van hem. Zit constant achterom te kijken en te zwabberen.

T80JZ

Martin als maatje van Roglic zal niet meer voldoende zijn om volgend jaar een plaats in de Tour ploeg te verdienen. Met Van Aert voor het groen en Roglic voor het geel zal iedere plek schaars zijn. Affini is in staat om de rol van Martin over te nemen, maar zal ook beter in staat zijn om een rol te spelen in de trein voor Van Aert.

Rawolf

Het is een hele ver van t bed show maar de tour van volgend jaar verwacht ik de nieuwe aanwinsten toch wel te zien.

Roglic
Vingegaard
Kruijswijk/Kuss/Bennett
Dennis
Foss

van Aert
Laporte
Affini

Xevar

Het zou PR-technisch wel extreem onverstandig zijn als ze volgend jaar zonder Nederlander naar de Tour gaan hoor, reken maar dat er dan bakken met kritiek komt.

Laatst gewijzigd
Poeksel

Vingegaard gaat de tour winnen door volgende week de tijdrit met grote voorsprong te winnen ;)

AWestie

Wow

T80JZ

Wat een geweldige Touretappe voor TJV!!!!

Yeez

Als je ziet dat hij in ff tijd 45 seconden pakt op de top... dan zou ik het gewoon proberen de aankomsten bergop. Wat heeft hij te verliezen

Xevar

Ongekende reanimatie van de ploeg zeg.

Als ik Plugge was zat ik ook as-we-speak aan de telefoon met Frits om om een zak geld te vragen voor de contractverlenging van Vingegaard. Die jongen wordt echt de opvolger van Roglic binnen de ploeg.

kelderfan

Wout man dit is toch een geweldige uithaal en een prachtige zege voor TJV. Chapeau Wout Van Aert#
Die Vingegaard laat zien dat Pogacar is te verslaan. Dit is echt een mooie dag geworden voor JV.
Jammer dat Tony Martin door valpartij moet afhaken.

Laatst gewijzigd
Murcia

Niet slecht voor een middelmatige ploeg, Wout super en Jonas heerlijk op dreef. Wat ik ook lekker vond was de rake opmerking van José dat INEOS vandaag voor JV aan het rijden was. Dit soort dagen blijven je bij als fan maar ook als pure liefhebber.

xistnc

Kruijswijk kopt weer een dagploegenklassementje binnen.

Van Aert nadert ook de bollentrui, neem ik aan? En wie weet rijdt hij nog wat sprint-concurrenten buiten tijd.

Poeksel

Tweede in het bergklassement inderdaad, in het puntenklassement rond plek 6, algemeen klassement rond plek 15. Jammer dat er geen combinatieklassement is :)

Laatst gewijzigd
kelderfan

Kruijswijk en Kuss zaten lang mee en ook Mike Teunissen zat er nog bij na de 1e. keer Mont Ventoux.
Bolletjestrui staat Wout 2e.

Daboytommy

Eens met Xevar. Snel het contract verlengen. Het liefste dit jaar nog!

@Rawolf,
Ervan uitgaande dat Tom blijft fietsen verwacht ik hem. Laat Foss nogmaals de Giro doen. I.p.v. Laporte kan je ook Mike meenemen.

xistnc

chapeau#

kelderfan

Ja want Teunissen doet 't zeker niet slecht en is een prima lead-out voor Wout Van Aert.

Beer

Wat een etappevan de Jumbo's! Genieten!

goldone123

Er is nog hoop hoeveel etappes zijn er nog berg op 2 toch ?

kelderfan

Ja @golfdone123
Ik dacht 17 en 18

goldone123

Dat is niet heel veel

Turtlehead

Die Wout van Aert, is dat niet wat voor TJV?

madeinstars

Er zijn nog 3 etappes waar iets mogelijk is voor het klassement exclusief de tijdrit. Andorra, Col de Portet en Luz Ardiden. Met de vorm van Wout en Jonas moet een podium in Parijs er in zitten.

Murcia

Ik verwacht dat Wout naast de tijdrit nog één etappe gaat uitzoeken voor een nummertje maar die gaat volgens mij echt niet meer teveel risico nemen nu. Hij heeft OS, P-R en Leuven in zijn hoofd gebeiteld zitten en weet dat de achterstand door de blindedarm nu is ingelopen. Jonas gewoon rustig dag voor dag blijven bekijken en op zondag met de leiding beslissen welk doel hij haalbaar acht. In de huidige vorm lijkt podium haalbaar maar wat Joop zei en meer van die dingen.:D

1 2 ... 323 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.