Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 322 ... 454 455
S. Morgenstern

Altijd mogelijk natuurlijk, dat het slechts een definitie kwestie is. Dat zou in dit geval echter betekenen dat middelmaat klimknecht zo gedefinieerd wordt dat de nummer zes van afgelopen Vuelta en twaalf van de laatste Giro erbinnen vallen. Dat het dus eigenlijk een hele mooie categorie is om in te zitten, met renners waar een ploeg heel blij mee zal zijn. Dat is hier duidelijk niet het geval; middelmaat werd hier gebruikt als diskwalificatie.

Laatst gewijzigd
Primoz Bengegaard

Nou, wat worden de kansen vandaag voor vingegaard op de ventoux?

maarten26

Kruiswijk of Kuss in de aanval en de andere zo lang mogelijk bij Vingegaard blijven.

AWestie

'@s.morgenstern Ja ik vind Skylimits kwalificatie ook te negatief, maar ik wilde ook graag mijn idee er bij delen omdat die naar mijn idee wat kan nuanceren als we het hebben over waarom renner X beter is dan Y en dan aankomen met statistieken naar eigen smaak en inzicht, wat gewoon mag natuurlijk. Ik ben in dat licht dus ook benieuwd wat Skylimit wel als goede klimondersteuning ziet.

kelderfan

Middelmatige klimmers is misschien te dik aangezet, maar inderdaad heeft TJV met Gesink, Bouwman, Hofstede en Tusveld? genoeg renners voor de 2e. lijn. Zeker als Dumoulin blijft, heb je aan Poels (die altijd met een grote boog om TJV heen ging) volgens mij weinig en is meer een blokkade voor de talenten. Dan zou die Van Wilder beter in 't plaatje passen.

S. Morgenstern

Poels zou met zijn ervaring en de wil om te knechten (in de rol van Bennett) juist ruimte kunnen scheppen voor talenten om minder in die rol terecht te komen en voor eigen kansen te kunnen rijden.

AWestie

Gezien hoe vaak Poels bij Bahrein graag nog wil benadrukken dat hij een vrije rol heeft vind ik het nog wat moeilijk hem te verwachten in een compleet dienende rol. Het zou naar mijn idee passen, maar of hij er zelf oren naar heeft?

kelderfan

Poels met zijn ervaring raakte de bollentrui kwijt door de kou; wat dat betreft is bijv. Mollema een veel betere keuze.
Die trok tenminste droge kleding aan. Die Poels heeft nooit willen rijden voor deze club. Misschien wat voor jouw DSM, want die kunnen wel een ervaringskundige gebruiken in de begeleiding van het jonge talent.

S. Morgenstern

Dat lijkt me iets voor de onderhandelingen. Ik denk sowieso dat Poels bij een ploeg met Roglic, die hem haalt voor een rol in dienst, er anders in zal staan dan bij Bahrein. Ik kan me ook voorstellen dat hij ondertussen weer toe is aan zo´n rol als meesterknecht. Ik geloof hoe dan ook niet dat ze Poels halen wanneer hij de meerjarenplannen met de talenten zou blokkeren.

@kelderfan; waar blijkt uit dat Mollema een optie is? Daarnaast: vind je Mollema tot nu toe een betere Tour rijden dan Poels? Dat Poels nooit heeft willen rijden voor ´deze club´, waar baseer je dat op? Staat mij niets van bij namelijk.

Laatst gewijzigd
Murcia

Mollema kan toch geen kandidaat zijn? Bij mijn weten zweert die bij hoogtestages en dat wordt hier wel eens als een probleem gezien.

kelderfan

Hij ging naar Bahrain - Victorious om een vrije rol te krijgen toch; dus jouw bron😉 zegt, dat hij in dienst wil rijden.
Dan heeft hij kennelijk weer heimwee naar Ineos.
Als Dennis er aan gaat trekken voor Roglic, dan gaan de knieën van Poels bibberen.

kelderfan

'@Murcia
Mollema is geen kandidaat, omdat die nog een jaar vastligt bij Trek en die koffie is ook niet te versmaden.
Die hoogtestages zijn niet 't probleem, maar je moet 't ook niet overdrijven. Want zij denken nu weer aan warmtestages.

S. Morgenstern

Lijkt mij dat hij zou komen als knecht voor Roglic.

De opmerking dat hij niet voor deze ploeg wil rijden, kun je die nog onderbouwen? Of is dat een Langeveldje; eindeloos herhaald, maar nooit toegelicht?

Laatst gewijzigd
kelderfan

Je bedoelt als knecht in een vrije rol, ja dan zie ik wel zitten bij mooi weer.
Ik hoop dan maar dat Bennett toch bijtekent en Dumoulin nog een jaar langer doorgaat tot de gele droom uitkomt.
Mijn idee Poels weer terug naar Ineos en Laurens weer terug naar TJV om Kruijswijk weer blij te maken.
Over terughalen gesproken. Amund Jansen lijkt mij niet gelukkig bij Team BikeExchange.

Laatst gewijzigd
S. Morgenstern

De Tier nog terug om Van Aert te plezieren en Vermeulen om Bouwman bij te staan, dan zijn we wel rond.

kelderfan

Nee niet overdrijven, maar volgens mij is Wout blijer met Merlier oh, je kan niet, dan maar Vermeersch.
Maar shit Tony Martin is ook out door een valpartij.

Stoempie

Martin is toch best vaak ongelukkig in zijn laatste grote rondes.

Yeez

Ik weiger het bij martin ongelukkig te noemen. Ligt er altijd bij en vandaag ook als enige. Hij kan zeker niet in alle gevallen iets worden aangerekend, maar er zijn genoeg voorbeelden dat het zijn eigen schuld was (parijs-nice bijvoorbeeld). Als ik hem was zou ik toch overwegen om te stoppen. Het is vallen, herstellen, fietsen en na 2 koersen weer vallen voor hem...

S. Morgenstern

Overdrijven is opeens een probleem?

Je weet een ding zeker, bij Martin is een valpartij nooit ver weg. Heb me laten vertellen dat Martin de valpartijen in Parijs-Nice had kunnen voorkomen, maar eerlijk gezegd heb ik zelf het idee dat hij er meer veroorzaakt, dan voorkomt. Volgend jaar Dennis meenemen op zijn plek lijkt me een gouden wissel.

Rawolf

dubbel

Laatst gewijzigd
Rawolf

Tony Martin vervult in zo'n selectie een heel andere rol dan Rohan Dennis, geen 1 : 1 wissel mogelijk.

Stoempie

Dennis of Affini

Adrianus en Patrick

De rol van Tony is toch wel minimaal deze tour... hopelijk niet op het eind van z'n latijn

Yeez

'@rawolf affini is de nieuwe tony martin. Dat zei jos van emden al. Zeker in die girovorm van pas

Murcia

Klote voor Tony, maar die krabbelt wel weer op. Vallen sommige renners vaker? Natuurlijk, maar het is voor mij te vroeg om hem nu bij het vuil te zetten. Met Jos en Eduardo heb je renners die overigens een zelfde rol kunnen vervullen. Toch is Tony als de vaste maat van Primoz nog altijd een factor.

1 2 ... 322 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.