Kelderfan: ziet filmpje van sprintende Kruijswijk
Kelderfan: ziet naam van Zimmermann staan in dat filmpje
Kelderfan: snapt niet dat het dus gaat om beelden geschoten met camera op fiets Zimmermann
Kelderfan: post "wat doet Zimmermann bij Kruijswijk" op WF
WF: ??????????????????????????????????????????????????????????????
Kelderfan: ghehe (doekje)
Kelderfan: begint over willekeurig ander onderwerp
'@T80JZ
Toen reageerde ik, dat er nogal wat vraagtekens zijn met een aantal renners. Mochten die allemaal niet bijtekenen, dan is toch nog genoeg plek over.
Maar ik ben 't met je eens, dat Arensman/Van Wilder een betere optie is, dan Poels. Ik zie Tusveld wel komen om Tolhoek op te volgen.
Waarom zou TJV afscheid willen nemen van een kopman, die in een normale situatie elk jaar een groot deel van de overwinningen voor zijn rekening neemt? En waar zijn de aanwijzingen dat Groenewegen zijn contract wil openbreken?
Wensdenken is leuk, maar een beetje realisme zou ook wel fijn zijn.
Ik denk dat Dylan op dit moment al blij zal zijn als hij weer sprints kan winnen... denk dat het rijden van de Tour op dit moment niet boven aan zijn wensenlijstje staat. Weer vertrouwen opdoen en koersen winnen is waar hij nu op moet focussen en dan zien wat de toekomst brengt.
Het was Plugge, maar niet zo zwart-wit. Bij een Tour met 8-9 sprintetappes komt er juist wel weer focus voor een sprinter in de ploeg. Zelfde gesprek van Plugge.
Gewoon rustig afwachten. Dylan eerst maar eens op niveau, gaat Tom nog door, hoe lang zal Roglic nog aan de top staan en dan nog het parcours.
Tuurlijk, maar het lijkt me sterk dat hij dat ook de rest van zijn carrière zo wilt invullen. Ik zie de komende jaren geen plaats voor hem in het tourteam, zelfs als je misschien niet volledig inzet op het klassement zit je nog met WvA die ook wel eens groen zal willen.
Daarbij komt kijken dat Groenewegen toch echt een sprinttrein nodig, positioneren is niet zijn sterkste punt.
En daarbij komt kijken dat TJV ook jonge sprinters in aantocht heeft die ook kansen moeten krijgen in de Giro+Vuelta.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.