Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 328 ... 454 455
Murcia

Mike kon Wout niet echt lekker afzetten en die nam daarna begrijpelijk geen risico's meer. Ploeg verder attent van voren de hele dag.

S. Morgenstern

Van Aert koos op een gegeven moment zijn eigen weg volgens mij, zat in de laatste kilometer weer in het wiel van de winnaar, maar leek het inderdaad niet te zien zitten in deze finale. Begrijpelijke keuze. Hoewel het volgens Wuyts uiteraard aan het tekort schieten van de steunmannen lag.

Murcia

Wuyts raaskalt altijd maar je ziet hem Cavendish zoeken dan bij de hekken zowat uitkomen en denken: Er komt nog veel meer voor mij aan. Volkomen terecht!

Jopie

Was inderdaad duidelijk te zien dat hij het wiel van Cavendish liet lopen. Maar ik geef hem morgen of zondag een goeie kans op winst mocht het een vlucht worden.

xistnc

Wout haakte min of meer af toen hij voor zich de kwak van Cav zag gebeuren.

Yeez

Zat opzich goed, maar het viel voor hem dicht na die kwak van cav en liet toen lopen. Hij kon toen toch niet meer winnen

Yeez

Finn Fisher-Black staat niet meer ingeschreven bij de uci als teamlid van jumbo-visma academy. Dat betekent vaak ontslag. Die rijdt dan dus geen koers meer dit seizoen

Rawolf

Dat zou niet zo aardig zijn of gaat hij per direct naar Uae

Turtlehead

Fin Fischer-Black boos omdat er voor hem geen zijwieltjes waren?

Xevar

Nu we het toch over de beloften hebben, Axandre van Petegem(zoon van Peter) is met de Academy mee op trainingskamp.

Laatst gewijzigd
Fanny

'@Yeez
Harper weer volledig hersteld en waar gaat hij koersen ?
Leemreize trouwens ook in Tignes.

Laatst gewijzigd
Murcia

Ik zie praktisch geen uitslagen van Van Petegem junior maar ik heb wel een keer gelezen dat hij zich op het tijdrijden wilde toeleggen. FFB krijgt te maken met de andere kant van de medaille als je je jawoord aan een ander team hebt gegeven. Hard, maar niet onlogisch. UAE is op meerdere manieren een directe concurrent en die wil je niks wijzer maken. Kan misschien het seizoen afmaken bij Colpack.

Yeez

Hoe kom je nu bij colpack?

Murcia

Colpack is dacht ik de facto het opleidingsteam van UAE, Ayuso werd daar ook gestald terwijl de sjeiks hem al hadden gecontracteerd voor Giannetti en Co.

Laatst gewijzigd
Xevar

Colpack heeft sterke banden met UAE en functioneert een beetje als hun onofficiële opleidingsteam.

goldone123

Morgen een etappe voor wout van aert ? Als hij mag.

Murcia

Proberen om goedkoop mee te zitten en waarom niet , maar ik zie hem niet drie kwartier op elke sprong reageren wat ik morgen bij de start verwacht van renners als Greg, Ollie en SKA. Hij heeft de gelukzalige wetenschap dat er nog wel wat kansen voor hem komen. Het zal wel van hem of Mike moeten komen want ik denk dat Jonas, Steven en Sepp bij zich zal krijgen. Wie weet gaat INEOS weer proberen om de vlucht binnen schootsafstand te houden en dan zouden de AK jongens weer kunnen strijden om de dagzege.

tdola

Zou van aert met schuin oog naar de bergtrui kijken?
Zal niet primaire doel zijn, maar je weet nooit.
Beslissing bergtrui zal etappe 17 en 18 beslissend zijn, als daar 2x de favorieten voor de overwinning strijden, dan wint 1 van die favorieten wrs de bergtrui. Maar t kan echt nog alle kanten op.
Die dagen kan er ook voor algemeen klassement met minuten gesmeten worden gezien de bergop finishes.
Dit weekend slechts voorspel wat dat betreft.

T80JZ

Een van de redenen van TJV waarom ze direct al niet verder willen met Fisher - Black kan zijn dat ze niet willen dat het financieel exorbitante salaris - woorden van Wielerflits - dat hij bij UAE gaat verdienen te lang en te veel een rol gaat spelen in het Development Team en bewust of onbewust een norm gaat worden. Er zal toch wel over worden gepraat, maar je wil dat zo snel mogelijk afsluiten.

Gezien de woorden van Martijn Arensman over DSM kan het dus kloppen dat Zonneveld gelijk heeft met zijn opmerking dat ook Thymen Arensman ontevreden is bij die ploeg. Kan misschien een interessante ontwikkeling worden voor TJV. Liever Arensman dan Poels of Tusveld.

Turtlehead

'@T80: liever alle drie…
TJV zoekt Nederlanders voor het ‘middenveld’ (met meer ervaring), datkunnen Poels en Tusveld zijn. Arendsman is dan weer een Nederlandse coming-man, óók een mooie aanvulling!

ti-raleigh

Teunissen in kopgroep vandaag. Van Aert laten ze niet gaan. Top tien wordt toch zenuwachtig denk ik, als hij ervan doorgaat.

YogiBear

Het gat naar de top tien is nog een kwartier. Als de top tien zelf nog iets wil behalve verdedigen, zou Van Aert niet meteen top of mind bij hen moeten zijn.

T80JZ

Voor alle drie is geen plek.

kelderfan

'@Xevar
Leuk om te horen, dat TJV ook bij de Zuiderburen aan 't kijken is. Jammer dat FFB zo afscheid gaat nemen.

kelderfan

'@T80JZ
Voor alle drie geen plek?
Dumoulin, Harper, Tolhoek (zeker), Pfingsten en Bennett staan nog met een vraagteken.
Als Bennett bijtekent, dan ja is er voor Poels geen plek.
====
Verder gaat 't weer kriebelen bij Tom Dumoulin, want hij volgt de jongens in de TdF wel en heeft lovende woorden voor Wout en Jonas.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 328 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.