Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 327 ... 454 455
goldone123

Denk eerlijk gezegd niet dat het iets te maken heeft met coloquick of het Development team maar ik kan ook verkeerd hebben

horsm

Ik zie net pas dat Amund Grondahl Jansen ook de tour rijdt. Wat is er eigenlijk met hem aan de hand?

xistnc

Amund is in het begin van het jaar ziek geweest, dat heeft hem zijn voorjaar gekost plus de opbouw naar de rest. Is daarnaast door zijn ploeg een beetje als duizend-dingen-doekje gebruikt, dat helpt ook niet echt.

Murcia

'@horsm
Heeft een compleet horror jaar met ziekte en blessures dacht ik. Eigenlijk nergens een basis kunnen leggen en is nu een zombie renner. Ging weg om meer kansen voor zichzelf te krijgen maar zal dat waarschijnlijk pas vanaf volgend jaar in de praktijk kunnen brengen.

horsm

Thanks@xistnc & murcia. Sneu voor die jongen. Hopelijk krabbelt hij weer op.

mus van de maasstad

Die wout en jonas zijn dik in orde. TJV heeft ze goed klaargestoomd voor de tour zeg. Complimenten

KissMyAce2.0

Wout heeft slecht geslapen zegt hij. Hij heeft 'dikke' benen. Ik ga nooit meer zolang in de wind rijden voor niks zoals ik gisteren moest doen, zegt hij.
Dit zijn dus slechte berichten. Het lijkt er zelfs op dat hij zichzelf voorbij is gereden, en dat zo dicht op de OS.

horsm

'@kiss waar lees je dat?

Laatst gewijzigd
Yeez

Grapjuhhh

xistnc

Fakenieuws is altijd slecht nieuws.

Om 7u52 ligt Wout nog op twee oren en zal hij nog niet in staat zijn om te reflecteren op 'gisteren'.

AWestie

Ze gaan weer op blauwe banden fietsen vandaag, terwijl juist een paar andere etappes met blauwe banden dramatisch verliepen. Oftewel niemand is bijgelovig in het team ;)

kelderfan

Nog wat fakenieuws.
Tom Dumoulin is lekker aan 't trainen op hoogte in Livingno, Italy samen met Larry Warbasse, Reinier Honig en Oscar Rodriguez een Astana-renner. Trouwens Annemiek probeerde TeamNL-mate te volgen.
Hij voelt zich kennelijk goed en mist de TdF niet!

graceland

Even een berichtje ditmaal aangaande de vrouwen equipe van
Jumbo - Visma.
Vandaag zal niet meer starten Julie van de Velde gevolgd door morgen Marianne Vos in verband met klaar stomen voor de Olympische Spelen.

Poeksel

Vandaag nog maar even snel winnen dan.

Stoempie

Zou Van Aert stiekem top 10 ak kunnen rijden?

Turtlehead

'@Michiel: nee, zeker niet. Hij zal/kan misschien nog één keer in een Pyreneeën-etappe vooraan eindigen en tijd pakken, maar zal er ook twee of drie 10-30 minuten verliezen en dan val je meteen al weg. Top 20-30 zie ik dit jaar wel gebeuren, omdat er sowiezo helemaal niemand is die buiten de top 10 voor een klassement lijkt te gaan.

Yeez

Dan moeten er een paar wegvallen. Ik zou het sowieso niet proberen. In de bergetappes zou ik voor jonas werken en daarna lekker laten lopen. Het kan mooi meegenomen zijn, dat wel

S. Morgenstern

Van Aert gaat richting tijdrit, Parijs en OS nog wel een paar dagen de bus opzoeken

Stoempie

Nou ja, geeft ook niets. De eindoverwinning van Jonas is al mooi genoeg

Laatst gewijzigd
Fanny

Affini, Bouwman, Hofstede en Mick van Dijke op hoogtestage in Tignes.
Zijn er behalve deze renners nog meer renners op hoogte in Tignes.
Ik dacht zelf Van Emden maar dat weet ik niet zeker.
Kan ook zijn dat de klassiekerploeg alweer weg is.

$kedel

Yess.. Jonas in het geel lijkt mij voldoende.

Yeez

'@fanny hessmann is er ook en ook roosen harper en kooij waren er al eerder

ti-raleigh

Ik denk niet dat Van Aert bij de eerste berg al de bus zal opzoeken. Hij zal toch ook nog wel effe bij Jonas blijven. Maar top 10 zal voor hem geen doel zijn. Tijdrit en OS zijn idd belangrijker voor hem. Misschien dat hij er per ongeluk terecht komt.

Laatst gewijzigd
AWestie

Professionele voorbereiding, Zeeman https://twitter.com/BasTietema/status/1413494816332140552?s=19

S. Morgenstern

Daar namen ze vroeger theezakjes voor mee

1 2 ... 327 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.