Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 334 ... 454 455
Turtlehead

'@Dave: die kunnen wel een helper gebruiken. Hopelijk gaat George daar veel voldoening uit putten.

Yeez

Ergens ook wel logisch. Mocht het als kopman proberen, dat lukt weer niet en weet dus dat zijn kans verkeken is (zeker met de opkomst van Vingegaard en Foss en de gevestigde namen). De ploeg zal hem als meesterknecht willen gebruiken, dus in dat opzicht zal dat niks uitmaken met uae. geld zal dan doorslag hebben gegeven lijkt me

Dave87

Hopelijk wel een goede klimmer terug.

Poels zal (eveneens info Thijs Zonneveld) Wss niet naar TJV gaan.

Laatst gewijzigd
goldone123

'@dave87 waar lees jij dit allemaal ik zie het namelijk nergens ?

goldone123

Als wout poels overigens niet komt hier paar namen: mikel landa, lutsenko, pello bilbao, martinez en ian van wilder nog andere suggesties ?

goldone123

Ik hoop dat ze Ian van wilder halen en dan nog een renner zo als landa of martinez.

Laatst gewijzigd
Rico.

Ehh, behalve Van Wilder zijn die namen niet zo realistisch lijkt me.

KissMyAce2.0

Ze moeten Pogacar halen. Dan kan hij knechten voor toekomstig Tourwinnaar Wout van Aert

Dave87

'@goldone123: Podcast In het wiel.

Janitjoe

Een overzicht van het verzamelde prijzengeld:
1. Deceuninck-Quick Step €95.320
2. Jumbo-Visma €62.640
3. Alpecin-Fenix €61.400
4. Bahrein-Victorious €55.830
5. Trek-Segafredo €47.340
6. Bora Hansgrohe €34.280
7. UAE Team Emirates €32.900
8. AG2R-Citroën €25.880
9. Team Arkéa-Samsic €25.330
10. Movistar €18.730
11. Lotto-Soudal €18.540
12. EF Education-Nippo €18.350
13. Team BikeExchange €17.080
14. Israel Start-Up Nation €16.210
15. Astana-Premier Tech €15.320
16. Groupama-FDJ €12.380
17. B&B Hotels P/B KTM €10.410
18. Cofidis €7.730
19. Intermarché-Wanty-Gobert €6.070
20. Ineos Grenadiers €5.310
21. Team DSM €5.150
22. TotalEnergies €5.020
23. Team Qhubeka-NextHash €4.980

YogiBear

Vanochtend een beetje aan het rondkijken en lezen over de rit van gisteren. Een groot deel van de Deense supporters is nog erger dan sommige Belgische. Ze doen net also Vingegaard al drie keer de tour heeft gewonnen en alles tot nu toe in zijn eentje doet. Zelfs de feiten dat hij op klein deel na altijd iemand van TJV in de buurt had en grotendeels beter beschermd was dan de rest van de AK mannen worden compleet genegeerd. Moet je nagaan als dat soort malloten langs het parcours staan.

wieler4live

Heerlijke 2de tour week was het hopen op een hopelijk net zo een mooie 3de

Ben benieuwd of er vandaag al wat bekend gaat worden over eventuele contact verlengingen en nieuwe renners (onofficieel) dat viel me de eerste rustdag een beetje tegen 😉

Cycling

'@Yogibear in Denemarken praten ze natuurlijk Michael Rasmussen na die flink afgeeft op de tactiek van JV. Gelukkig denkt Vingegaard daar heel anders over. Maar de reacties van de Denen zijn identiek aan die van de Belgen m.b.t. Van Aert maar ook van de Portugezen m.b.t. Almeida. Dit zal gelukkig ook nooit veranderen.

Poeksel

https://sporza.be/nl/2021/07/11/serge-pauwels-kuss-zal-een-luxeknecht-blijven-bij-jumbo-visma~1626030659745/

Kan natuurlijk in de toekomst veranderen, maar ik vermoed dat Kuss zijn huidige rol wel prima vindt zolang hij af en toe voor eigen kans mag gaan. Lekker je etappes uitzoeken in plaats van de hele Tour in de stress te zitten.

madeinstars

Hetzelfde toch hier op dit forum vorig jaar met Kelderman in de Giro?

Beer

Toprit gisteren van Jumbo-Visma! Onderweg had ik ook mijn vragen bij de gekozen tactiek, maar uiteindelijk was het er wel recht op. Vingegaard zat als enige klassementstopper eigenlijk nooit alleen, Kuss wint de rit en van Aert buffelt rustig in het rond. Persoonlijk zou ik hem liever wat meer aan zichzelf zien denken, maar goed, die teamplayer-eigenschappen maken hem nog meer een uitzonderlijk renner.

japio

Een vertrek van Bennett zou ik toch wel erg zuur vinden, temeer omdat hij naar de grootste concurrent gaat. En dat Poels zou komen omdat hij onderweg in gesprek was met renners van TJV...nou, ik denk dat ze eerder minpunten hebben gescoord, omdat WvA punten afsnoepte voor de bergtrui.

Daboytommy

Eens Wieler4live. Ik hoop ook eerdaags de 10 mogelijke aanwinsten voor jumbo te zien gemaakt door wielerflits. Meestal is die er begin augustus, maar ik hoop dit jaar wat eerder. Laat de bekendmakingen en geruchten maar binnenkomen 😀

Laatst gewijzigd
Rawolf

Vertrek Bennett is vooral een slag op de 2e lijn, voor de Tourselecties van UAE en Jumbo is het een te ééndimensionale renner om daar onmisbaar te zijn als je kijkt naar de slagkracht die beide ploegen hebben.

xistnc

Het vertrek van Bennett lost eerder iets op dan dat het een probleem veroorzaakt. Zijn klassementsambities moesten altijd wat gekunsteld gehonoreerd worden, alvorens hij ze in koers steevast zelfstandig om zeep hielp.

Murcia

Ik gun George van harte de transfer, heeft een geweldige ontwikkeling meegemaakt bij de ploeg en een sympathieke kerel. In de pikorde van de ploeg echter is hij echter aan het dalen en inderdaad kwam het kopmanschap bij hem te vaak over als een moetje dan een werkelijk geloof in een top notering.

YogiBear

Als je inderdaad kijkt naar alleen de tour dan zou TJV voor volgend jaar bv al de volgende selectie op kunnen stellen: Roglic, Vingegaard, Foss, Kuss, (Dennis), Van Aert, Affini, Teunissen. Daar zou dan het probleem niet moeten zitten. Je kunt wellicht dus een jaartje overbruggen door niet meteen een 1-op-1 vervanging voor Bennett aan te trekken, maar juist een iets jongere renner.

ti-raleigh

'@ japio
We weten niet wat ze hebben besproken. Misschien heeft Van Aert de punten gepakt zodat die niet bij Woods en/of Quintana zouden terechtkomen.

veld

'@Yeez Wie bedoel je met gevestigde namen? Toch niet Kruiswijk en Gesink? Voor het klassement is dat verleden tijd en Kruiswijk lijkt mij zelfs geen superknecht.Dan blijft nog over Dumoulin, met alle vraagtekens die daarbij horen.

goldone123

Ben benieuwd wie ze gaan halen als vervanger van bennet

1 2 ... 334 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.