Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 335 ... 454 455
Yeez

Ik gok dat rohan dennis dat is. En die is completer dan bennett.

goldone123

Als Rohan dennis zo rijdt in de giro idd ja hoop dat hij zo goed is

japio

'@ti-raleigh: als hij tussen Poels en Woods in zou eindigen zou dat kloppen. Maar dat was niet het geval, althans niet elke keer.

madeinstars

De rol van Bennett is egienlijk de rol die Kuss heeft, maar die is daar een stuk beter in. Ook Vingegaard kan die rol beter vervullen als hij niet voor eigen kansen rijdt. En als Bennett niet de absolute topvorm heeft, heb je meer aan mannen als Bouwman en Gesink.

Het is in principe de renner uit de klimploeg die het 'makkelijkst' gemist kan worden.

kelderfan

Ja, dat zou zeker een aderlating zijn als Bennett gaat verkassen en om Dennis dan als vervanger te zien, lijkt mij niet juist gezien. Dennis lijkt mij gehaald (is nog niet bevestigd) de vervanger van Tony Martin.

goldone123

Dat dacht ik dus ook, ik hoop op dat er dan een top klimmer voor komt

goldone123

Wie zou dat moeten zijn dan, als wout poels niet komt

Laatst gewijzigd
gardeyn

Tour: Roglic, vingegaard, kuss, Dennis, Dumoulin/Gesink

Giro: Kruijswijk, Oomen, Foss, Bouwman (in willekeurige volgorde)

Lijken mij prima bergtreintjes. En zoveel heeft Bennett nu ook nooit echt kunnen bijdragen. Valt vaak en is meer een meerijder, dan iemand die op kop knalt voor de kopman.

madeinstars

De opvolger voor Martin hebben ze al in huis, dat is Affini. Dennis is eerder een hypotheekje op Dumoulin.

Een topklimmer zal er niet meer bij komen, als je een beetje rondkijkt wat er beschikbaar is, en lijkt me ook niet de hoogste prioriteit.

Daniel17

Ik zie in Dennis meer iemand voor de Gesink rol dan voor de Tony Martin rol.

goldone123

Zou zomaar kunnen dat er wel een bij komt, is wout poels een top klimmer ?

Yeez

'@goldone123 Poels werd door Zonneveld ontkracht (wat je zelf ook al zei). Dennis op topniveau klimt gewoon bij de top mee

Laatst gewijzigd
goldone123

Oké ik wacht dan wel af, ben benieuwd.

Laatst gewijzigd
Yeez

We gaan gewoon voor landa en martinez

goldone123

Als dat gebeurd eet ik m’n veters op. 🤣

goldone123

Ik hoop zelf op ian van wilder.

Yeez

Van wilder zou fantastisch zijn

Rawolf

Martinez is niet veel minder realistisch dan van Wilder, op die 2e zullen ook diverse topteams azen en bovendien ligt hij nog gewoon onder contract bij DSM.

goldone123

Word dus gwn afwachten, we kunnen altijd hopen 🤞

mwarensman

Brailsford zou ik voor gek verklaren als hij Martinez geen aanbieding doet die hij niet kan weigeren. Hij heeft zich zeer loyaal getoond door Bernal op sleeptouw te nemen. De enige reden die ik kan bedenken is dat Martinez een overstap maakt als kopman. Hij heeft immers al wat overwinningen staan. In dat opzicht vind ik een overstap naar een ondergeschikte rol bij Jumbo niet logisch.

Yeez

Ik was sarcastisch, omdat ze al eerder werden genoemd ;) martinez zit natuurlijk pas een jaar bij ineos en zal nergens heengaan. Bovendien niet te betalen

goldone123

Hoef ik m’n veters ook niet op te eten.

Stoempie

Je hoed vind ik een mooi alternatief

goldone123

Misschien wel ja met stroop er bij klinkt goed.

Murcia

Ik denk dat Poels wel komt, interessant om te zien wie het bij het juiste eind had Wielerflits of Zonneveld, die gisteren in de podcast zei dat Poels het niet zou worden maar tegelijkertijd niet wist dat hij einde contract was. Met het vertrek van George is Wout 2 de logische opvolger. Verder wil ik wel weten wat er met Chris en Pfingsten gaat gebeuren en of er nog een mannetje komt extra naast Wout 1.

1 2 ... 335 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.