De rol van Bennett is egienlijk de rol die Kuss heeft, maar die is daar een stuk beter in. Ook Vingegaard kan die rol beter vervullen als hij niet voor eigen kansen rijdt. En als Bennett niet de absolute topvorm heeft, heb je meer aan mannen als Bouwman en Gesink.
Het is in principe de renner uit de klimploeg die het 'makkelijkst' gemist kan worden.
Brailsford zou ik voor gek verklaren als hij Martinez geen aanbieding doet die hij niet kan weigeren. Hij heeft zich zeer loyaal getoond door Bernal op sleeptouw te nemen. De enige reden die ik kan bedenken is dat Martinez een overstap maakt als kopman. Hij heeft immers al wat overwinningen staan. In dat opzicht vind ik een overstap naar een ondergeschikte rol bij Jumbo niet logisch.
Ik denk dat Poels wel komt, interessant om te zien wie het bij het juiste eind had Wielerflits of Zonneveld, die gisteren in de podcast zei dat Poels het niet zou worden maar tegelijkertijd niet wist dat hij einde contract was. Met het vertrek van George is Wout 2 de logische opvolger. Verder wil ik wel weten wat er met Chris en Pfingsten gaat gebeuren en of er nog een mannetje komt extra naast Wout 1.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.