Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 36 ... 454 455
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Vuelta tot nu toe:

Kruijswijk
Kuss
Hofstede
Vingegaard
Oomen

Volledige selectie Tirenno:

Affini
Dumoulin
Gesink
Martens
Teunissen
Van Aert
Van Hooydonck

Omloop (vermoedelijk)
Affini
Eenkhoorn
Roosen
Teunissen
Van Emden/Martens
Van Hooydonck
Wynants

Laatst gewijzigd
Rawolf

George Bennett verwacht ik eigenlijk ook wel in de Vuelta.

Tolhoek/Leemreize afhankelijk van prestaties.

kelderfan

Waar begint Hofstede, want die zie ik nergens voorbij komen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@Kelderfan Hij staat er voor Parijs-Nice op maar ik vermoed dat hij nog wel eerder ergens zal starten. De volledige programma's van de meeste renners zijn niet bekend gemaakt, alleen wat enkele hoogtepunten

Yeez

Hopelijk in ttt in de tirreno en gaan tt in uae zoals vorig jaar, dan kan kuss hoog eindigen

TLJCAMPS

Oomen rijdt toch helemaal niet in Valencia?

Laatst gewijzigd
tdola

Yeez, werk aan de winkel bij openingspagina voor programma's

Yeez

'@Tdola ik ga een overzicht maken!

tdola

Roglic geen dauphine wel erg opvallend

Stoempie

Zowel Zwitserland als Dauphine zijn niet ideaal met de tijd tot aan de TDF icm hoogtestage.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@tdola nou nee ze zijn er achter gekomen dat Roglic gewoon het beste aan een grote ronde kan beginnen zonder voorbereiding en dus gaan ze gewoon vanuit hoogte met hem meteen naar de Tour.

Fanny

Programma Oomen vlgs IDL
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/oomen-wil-schitteren-namens-jumbo-visma-ik-heb-er-de-kwaliteiten-voor

Stoempie

Ben dan ook wel benieuwd wanneer Bennet zijn laatste koers voor de Giro rijdt. ik vermoed hetzelfde stramien als Roglic.

jvh93

Wat mij opvalt, is dat het lijkt alsof de ploeg in niet heel erg veel koersen gaat starten dit jaar of zie ik dit verkeerd?

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Het programma is zeker nog niet volledig. @Fanny dat is gewoon een samenvatting van het gesprek en de koersen die ook al op de site van de ploeg staan bij hem.

@jvh93 zo'n beetje hetzelfde als wat ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Ze rijden inderdaad geen uitgebreid programma en verder combineren ze net zoals vorig jaar de bedoeling was nog wat wedstrijden met de Academy. Zo staat bij hun bv Samyn op het programma maar kan je er best vanuit gaan dat ook renners van de WT ploeg daar aansluiten.

Fanny

'@ Rahimns
Quote: Het programma is zeker nog niet volledig. @Fanny dat is gewoon een samenvatting van het gesprek en de koersen die ook al op de site van de ploeg staan bij hem
Dan heb je het niet goed gelezen.
Baskenland staat niet op de site van de ploeg bij hem.
Deze koers werd wel genoemd in het gesprek met hem.

dimitrivb

'@Rawolf: daar ga ik niet over ;) Ik zit in de sportieve ondersteuning van het team en zit daar goed en heb dus ook geen ambitie om me met websites te gaan bezig houden.

Fanny

'@Dimitri
Waar ga jij starten ?

dimitrivb

Ter info: selectie voor Volta C Valenciana is bekend en komt snel online via de gebruikelijke kanalen ;)

dimitrivb

'@Fanny: Valencia, leuke wedstrijd om terug te herbeginnen, ook voor de staf ;)

Rawolf

Zit je als soigneur eigenlijk in de teambubbel of daarbuiten tijdens wedstrijden? Gewoon benieuwd :p

dimitrivb

'@Rawolf: altijd binnen de teambubbel gezien we nauw contact hebben met de renners en andere stafleden. Sowieso al minstens een uur tijdens de massages ;)
Tegenwoordig volledig corona-proof dus 1 of 2 PCR-tests voor de wedstrijd (bij grote rondes ook tijdens) en nóg meer nadruk op desinfecteren en altijd en overal mondkapjes dragen.

Fanny

Opvallend en misschien tekenend dat Tolhoek géén grote ronde rijdt/krijgt.
Die zal moeten knallen dit jaar in de Ronde van Zwitserland om volgend jaar nog bij TJV te rijden na een zeer matige afgelopen Giro 2020.
Andere tot nu toe bekende koersen voor hem zijn de Volta Catalunya en de Volta Limburg.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

De Vuelta is toch nog niet volledig bekend... dus er is dan toch nog een mogelijkheid voor Tolhoek om daar te starten of heeft hij dat zelf al uitgesloten ?

Robert

Tolhoek is ook afgelopen oktober geopereerd aan zijn liesslagader. Dat kan zo een jaar duren voordat hij weer op zijn top zit.

Hij staat wel op de longlist voor de vuelta, maar dat zijn er meer.

1 2 ... 36 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.