Ontzettend jammer dat TJV weer niet de Tour of the Alp in zijn programma heeft opgenomen.
Ik blijf het een misser vinden. Dit jaar met een recordaantal WT ploegen.
Het is, voor mij althans, een van de mooiste koersen in de Alpenlanden met vaak erg mooie camerabeelden van de natuur met de ontluikende bergen in het voorjaar en dorpen in deze Alpenlanden.
Daarnaast is het vaak ook een mooie koers met voor iedereen wat wils.
Dat laatste ben ik volledig met je eens @Fanny. Het is echt een mooie voorbereidingskoers voor de Giro.
Wat de bubbel betreft. Ik kan niet vaststellen, dat JV dat consequent heeft doorgevoerd.
voorbeeld: Steven Kruijswijk, die Valencie met Oomen en Teunissen rijdt; dan met Roglic, Bennett, Oomen en Roglic Parijs-Nice; vervolgens met Kuss en Tolhoek Catalunya. Er wordt in steeds wisselende samenstellingen gereden.
Quote: " zo’n beetje hetzelfde als wat ze de afgelopen jaren gedaan hebben. Ze rijden inderdaad geen uitgebreid programma en verder combineren ze net zoals vorig jaar de bedoeling was nog wat wedstrijden met de Academy."
Ik zeg en nu jij ook, dat er wel degelijk koersen bijkomen, maar dan later in het jaar, als Dylan weer mee mag doen.
Dit sluit dat toch nog steeds niet uit... begrijp je punt niet zo goed eerlijk gezegd. Ze hebben nu op dit moment nog geen 50 koersen op hun programma staan, dat zullen er uiteindelijk misschien weer rond de 55-60 worden en dan zit je daarmee (als alles doorgaat) waarschijnlijk mee aan de onderkant van alle WT ploegen. Die meeste zitten rond de 70-75 wedstrijden per jaar.
Een moedige en zware beslissing van Dumoulin. Natuurlijk had je deze beslissing als ploeg graag eerder gehad, maar mooi van TJV dat ze hem steunen en de tijd hebben gegeven om dit op een voor hem goed volgend moment te beslissen. Dit zadelt de ploeg natuurlijk wel op met een aantal ‘uitdagingen’ in zowel een aantal klassiekers als grote rondes.
Je zou zeggen dat dat jaar ertussenuit hem goed had gedaan, wat hij zelf ook zei. Tijd gehad om na te denken, afstand kunnen nemen en erachter gekomen hoe leuk hij wielrennen vond.
Na 1 jaar zit hij weer in hetzelfde schuitje. De nadenker in tom kan de verwachtingen helaas niet aan. Ik hoop dat het nog goedkomt met hem, maar ik vrees ervoor.
Dat dit bericht van dumoulin komt is wel tegenvaller zeg...net na bekend maken programma's, die kunnen nu alweer op de schop.
Dat het bericht komt misschien niet helemaal onverwacht, maar t moment vind ik wel heel bijzonder, dag na bekendmaking van programma's.
Zou tjv geld nu bewaren voor volgend seizoen? Omdat programma dit jaar door corona toch misschien iets minder vol is, of toch nog ergens kijken om iemand aan te trekken. Maand eerder en je had misschien hirschi erbij gehad....
Afwachten maar
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.