Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 366 ... 454 455
AWestie

Kan echt niet: niemand noemt George Bennett ;)

Yeez

Voor kelderfan, van andreas leknessund;

Now Olympics are done, I saw I needed to confirm that I will stay with @TeamDSM for the next years. Happy here and looking forward to building towards the future together!

$kedel

"I saw I needed to confirm that I will stay with @TeamDSM for the next years."

Hij word duidelijk onder druk gezet om dit naar buiten te brengen.. Die blijft niet lang meer bij DSM.

kelderfan

Dank je @Yeez @$kedel
Het wordt tijd, dat hij wordt ingelijfd bij TJV. 👍

Yeez

Ze kun je het ook nog interpreteren ja.... @skedel gok dat die daarmee bedoelt dat hij het nodig vond om na alle commotie dit de kop in te drukken, maar als jij erin leest dat hij dit moest zeggen van dsm ga je gang ;)

$kedel

Nee ik wist dat dit zo gelezen ging worden maar ik was alsnog te laat gezien de reactie van Xevar in het DSM topic xD

japio

Volgens Zonneveld in het AD zou het morgen wel eens de laatste koers zijn van Dumoulin. Nou neem ik hem meestal niet zo serieus, maar goed. Wat denken jullie? Als ik naar het interview keel na de wegwedstrijd, dan kan ik me niet voorstellen dat hij na morgen stopt. Het plezier fonkelde in zijn ogen.

Stoempie

Ik denk dat ie wel stopt. Kratje bier

Murcia

Thijs had het MTB goud ook al bijna uitgereikt aan MVDP dus ik neem zijn opvattingen met een korreltje zout. Wij kunnen niet in zijn hoofd kruipen en dat maakt alles tot een speculatie zonder aanwijzingen. Ik kan alleen maar mijn hoop uitspreken dat de persoon Dumoulin een keuze maakt na de OS die puur gericht is op wat hij wil en/of niet meer wil. Ik zou hem nog graag jaren zien fietsen maar dan wel met het plezier dat er bij hoort. Gewoon je contract uitdienen met als enige motivatie je salaris gaat bij de persoon Dumoulin averechts werken vermoed ik.

Yeez

Zonneveld weet het net zo goed als ons. Het is vooral zijn persoonlijke gevoel daarbij

Balkie87

Ik denk ook dat hij stopt. Anders had hij al wel meer losgelaten over de rest van het seizoen.
Door niet van te voren te zeggen dat hij stopt kan hij zich volledig voorbereiden op de spelen. Zonder allemaal vragen voor de spelen waarom hij stopt.

AWestie

Zonneveld zet het in een column, oftewel zijn opinie. Vanuit het oogpunt van een oud topsporter is die opinie waardevol, maar vanuit het oogpunt van een individuele topsporter met een eigen verhaal, doelen en omkadering is dat oogpunt in principe nul relevant. Tom zit na deze koers met mensen om tafel die het beste met hem voor hebben dus er kan van alles gebeuren. De enige aanknopingspunten die wij hebben zijn recente twinkelende ogen.

En ik geloof gewoon graag in het idee dat Dumoulin een parcours op maat krijgt, gezien zijn prestaties in vergelijkbare tijdritten. Alleen: er zijn ondertussen een paar moderne goden opgestaan. Kan Tom zo pieken en die mannen afwimpelen? Ik geloof er voor een nachtje graag in en ik weet dat dit niet simpel is. Hij deed het vorig jaar nog op de plank van de mooie meisjes, en de nummer 1 daar doet niet mee.

Laatst gewijzigd
peerduell

Inderdaad @Yeez Zonneveld weet het net zo min als wij. Dus laten we het afwachten.

Poeksel

Mogen we Dennis alvast claimen? Want dan hebben we goud zilver en brons gehaald in de tijdrit!

YogiBear

Zoals de Belgen zeiden; toch nog 1, 2, 3 Jumbo Visma.

Laatst gewijzigd
deharderpeter

Reed Denis nou al op een Cervelo ?

kelderfan

Geweldig deze mooie zege ITT OS voor kanjer Primoz Roglic. Dat hij zo terugkomt na zijn ongelukkige TdF.
Tom heeft zich herpakt en is voor mij de grootste verrassing.
Jammer voor Wout Van Aert, die toch een geweldig seizoen draait.

xistnc

Roglic kreeg nog de meeste tegenstand van Asgreen en Almeida. Gelukkig hoefde hij Colbrelli niet in te halen.

Maar dan dat Sloveense volkslied, dat begint als "Daar is uit 's werelds duistre wolken" en daarna helaas verzandt in gejengel.

arjenzvob

En Tom Dumoulin gaat door, zojuist bekend gemaakt. Tof!

Turtlehead

'@Harderpeter: Dennis reed op Pinarello.

YogiBear

Het (bijna) beste nieuws van de dag; Dumoulin gaat door!

tdola

Klasse roglic en Dumoulin, afwachten op commentaar van aert, maar daar was t mogelijk gewoon op (nu rust pakken, dan via GB wrs naar wk en roubaix). Dennis 3e, kom maar op volgend jaar met zoveel als mogelijk TTT.

Roglic met goed gevoel ri vuelta lijkt me. Dumoulin verwacht ik niet in vuelta, maar eerder andere wedstrijden (misschien ook GB ivm TTT? of benelux tour?).
En benieuwd wat de doelen volgend jaar voor Dumoulin gaan zijn.

kelderfan

Het is in ieder geval heel goed nieuws YogiBear, want met Tom Dumoulin erbij is het team toch een stuk sterker.
Hij gaat jammer genoeg niet de Vuelta doen.
Dus met Wout naar Engeland en WK lijkt mij de route.

madeinstars

Roglic is echt van graniet. Wat een onvoorstelbare kampioen.

ghostwriter

Stel je voor dat er een lange team time trial in de Tour wordt opgenomen en Jumbo-Visma daar met bijvoorbeeld Martin, Gesink, Roglic, Dumoulin, Dennis, Van Aert, Vingegaard en Foss aan deel zou nemen. Als Jumbo-Visma als laatste begint halen ze elke ploeg die voor hun is begonnen in. ;-)

1 2 ... 366 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.