Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 367 ... 454 455
tdola

Van aert idd via GB naar WK en roubaix.
En Dumoulin niet in vuelta idd.

Telt deze overwinning van Roglic trouwens als nr 27 dit seizoen?

T80JZ

Superdag voor TJV met een superieure Roglic en een fantastische Dumoulin.

Roglic, afkomstig uit een sport waar Olympisch goud de allergrootste prijs is, wint hem nu in het wielrennen. Door het lezen van het gesprek met Merijn Zeeman wordt duidelijk waarom hij in staat was iedereen te verpulveren. Heel jammer dat we deze Roglic niet in de Tour hebben kunnen zien. Had een mooi gevecht kunnen worden.

Niet verrast dat Dumoulin doorgaat, wel blij. Het is natuurlijk verstandig dat hij niet naar de Vuelta gaat, daarvoor heeft hij zich niet voorbereidt.

Murcia

Primoz verbaasd telkens weer, dit was superieur. Tom ook een dijk van een tijdrit en geweldig dat hij er wat aan vastplakt en voor Wout simpelweg een wedstrijd teveel. Complimenten ook aan de staf en Cervélo, al die uren studie en testen + de financiële inspanningen betalen zich letterlijk uit in goud.

Dave87

Geweldige prestaties en geweldig nieuws!

TJV 1,2,3,6 en alleen Foss ietwat teleurstellend 23ste.

Ik kan het niet laten om toch even te dagdromen:

Tdf 2022:
Roglic
Vingegaard
Dumoulin
Kuss
Dennis
Van Aert
Bouwman
Teunissen

Hoe bizar sterk kom je dan voor de dag!

Turtlehead

Je vergeet Bennet…

Yeez

Wel grappig dat mensen dennis al voor dit seizoen onder jv rekenen. Reed toch echt met de fiets en de begeleiding van team ineos en de Australische bond.

@tdola nee, dit is geen overwinning voor de ploeg.

Stanro

En men vergeet Affini, als je puur een tijdritteam wil neerzetten. Als je met zo'n team komt aanzetten in de Tour rijdt je AG2R, Movistar, B&B en Intermarché OTL haha.

Dave87

'@Turtlehead: Nee hoor, die verlaat de gele/gouden brigade.

@Yeez: Die maakt de juiste keuze dus ja rekenen we gewoon mee ;)

Laatst gewijzigd
Fanny

Als grote fan van Roglic kan ik zeggen wat heeft die voor een geweldige OS tijdrit gereden, na al die teleurstellingen van vorig en dit jaar in de TdF.
Blij dat deze geweldenaar voor TJV rijdt en niet voor een andere ploeg.
Heel knap dat hij na die zware valpartij in de TdF op deze manier wraak neemt en al zijn concurrenten op meer dan 1 minuut (minuten) rijdt.
Ook waardering voor Dumoulin om na zo weinig koersen toch de OS zilver medaille te pakken, al was het nipt.
Van Aert verdient ook een dikke pluim, om na zijn sterke succesvolle en zware OS wegrace toch nog knap 6e te worden.
Als eigengereide Evenepoel niet voor zijn eigen kansen was gegaan was Van Aert misschien wel als 1e geëindigd.
Fijn dat Dumoulin doorgaat, al verwacht ik hem niet meer als kopman in de grote ronden maar eerder in kleine koersen van 1 week met een ITT, grote eendaagse WT koersen en natuurlijk de klassiekers.
Als hij nog grote ronden gaat rijden in de toekomst zal hj wel voor etapperitten gaan.
Op naar de WT koersen San Sebastian en de Vuelta.
Benieuwd wie daar definitief gaan starten nadat ik eerder al namen heb laten vallen.
Zal waarschijnlijk een dezer dagen wel bekend worden.

kelderfan

'@Fanny
Ik zie het ook wel zitten, dat Tom Dumoulin doorgaat in welke rol dan ook. Dat zal zeker snel worden bekend gemaakt.
En ik kijk ook uit naar de definitieve selectie voor de Vuelta en dan met Koen Bouwman.
Hij kan zich in San Sebastian zeker tonen.

S. Morgenstern

Namen laten vallen? Dus toch die familie BBQ waarbij iemand iets heeft weggegeven..

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Volgens mij heeft Tom toch al aangegeven niets uit te sluiten over de toekomst dus ook grote rondes zijn gewoon nog een optie voor hem. Ik denk dat ze eerst maar eens goed samen (Tom en de begeleiding bij TJV) om de tafel moeten gaan zitten en dan maar afwachten wat er uitkomt. Blij in ieder geval dat hij nog een toekomst voor zich zelf ziet bij de ploeg.

Yeez

Dumoulin zei dat het rijden als kopman in grote rondes niet de reden was waardoor hij plezier in de sport verloor. Sluit niet uit dat hij volgend jaar gewoon weer voor klassementen gaat. Bron is Thijs Zonneveld

rennerske

Zat er met mijn voorspelling glansrijk naast maar wat fijn en beiden zo gegund! En voor v Aert is nu al het aftellen tot Parijs 2024 begonnen.

AWestie

Oké, een klassement behoort nog tot de mogelijkheden, maar ik denk wel met mate. De Tour alleen als die zoals dit jaar maar ook dan vreet zo'n voorbereiding je hele jaar op. En de Vuelta is fijner om naartoe te werken in het najaar, in een goed jaar is dat leuk uit te tekenen.

Wel echt drama om ook hier te voorspellen natuurlijk: we weten pas wat Tom gaat doen als z'n programma in z'n kop zit. Bij Primoz en Wout is het duidelijk: die willen lacunes in hun erelijst opvullen.

Turtlehead

'@Yeez: zullen we Thijs als bron ff een paar dagen doodzwijgen? De meeste mensen moeten zijn voorspelling dat Dumoulin zal stoppen eerst nog verteren…

Yeez

'@turtlehead dat was een column. Dit is een quote van Dumoulin zelf. Duidelijk verschil

AWestie

Bron ook direct uit de mixed zone, dus weinig ruis: https://twitter.com/thijszonneveld/status/1420314799729115138?s=19

En Dione vroeg het ook: Dumoulin sluit terugkeer als klassementsrenner niet uit: 'Het is geen gesloten deur' - https://nos.nl/l/2391387

Laatst gewijzigd
wieler4live

Vingegaard heeft zijn contract verlengd en blijft tot 2024 super nieuws goed gedaan door de ploeg

Fanny

Vingegaard voor 3 jaar verlengd.
Prachtig !

madeinstars

Vingegaard bijgetekend tot 2024! Geweldig nieuws.

goldone123

Geweldig nieuws!

tdola

'@fanny

2 jaar verlengd, stond tot eind 2022 onder contract. Wrs opgewaardeerd en verlengd.

Murcia

De ploeg heeft dat weer uitstekend gedaan, lijkt er op dat dit het nieuws was waar de verslaggever van Feltet op hintte gedurende de eerste rustdag. Jonas heeft het zelf afgedwongen en krijgt nu een salaris dat past bij zijn nieuwe status.

goldone123

Ben benieuwd wie er nog naar jumbo komen

1 2 ... 367 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.