Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 380 ... 454 455
Murcia

Ik denk dat Michiel een grap maakte, ik vond hem wel leuk net als de reactie van Yeez. We kunnen er gerust vanuit gaan dat de vrouwenploeg volgend jaar meer leden heeft dan Marianne en Henderson. Dat komt wel goed.

Yeez

Michiel is zelden serieus ;). Het is ook bijna weekend, ik snap het wel

kelderfan

'@Murcia
Zonder dollen, wat betreft 't dameselftal denk ik bij de Nederlandse talenten aan Mischa Bredewold, Femke Gerritse en Marit Raaijmakers om het team te versterken.
@Yeez
Die Michel heeft af en toe wel goede ideeën. Op een goede dag komt hij met Tusveld aanzetten.

tdola

In Denemarken mogelijk strijd cavendish-groenewegen in sprint. En wellicht evenepoel-affini in tijdrit!?

Interessant met hopelijk succes voor tjv

leolamers

Jip v d Bos , Anouska Koster, Eiejanne Markus en Karlijn Swinkels hebben een doorlopend contract voor volgende seizoen

Yeez

Dat lijken mij met vos en henderson idd de belangrijkste rensters

rennerske

Ook zo benieuwd naar Cavendish- Groenewegen in Denemarken?

kelderfan

In Denemarken komt ook ´t dev. team in actie met een nog niet ingevulde aantal renners.

xistnc

Dat lijkt me stug. Ik kan me niet voorstellen dat beide teams in dezelfde koers mogen starten.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Denk dat het een foutje is op PCS... er rijden 2 renners van de Academy mee met de WT ploeg. In principe mag de Academy hier niet starten.

Yeez

Foutje van pcs idd. Die zullen wel de academy per ongeluk hebben toegevoegd omdat er 2 met het wt team meerijden

tdola

Leemreize voor klassement in tour de l avenir. Kijken hoe ver hij kan komen. Helaas nog niet superveel van hem gezien, hopelijk kan hij in dit najaar en dan richting volgend jaar flinke stappen maken.

Mick van dijke ook in zelfde ronde trouwens.

Laatst gewijzigd
rennerske

Kan iemand een reële inschatting maken in hoeverre Leemreize zich staande kan houden in het Spaanse en Colombiaanse klimgeweld? Heb er zelf, zonder negatief te willen zijn, weinig fiducie in.

Xevar

Ergens achterin de top-10 lijkt me opzich wel realistisch.
Hij heeft het voordeel dat er een ploegentijdrit van 27km in zit en Nederland een van de beste teams heeft daarvoor, daar gaat hij zeker op de Colombianen flink tijd pakken. Al heeft hij bergop dan weer geen enkele ondersteuning.

Laatst gewijzigd
Michieltje

Edit redactie: Graag on-topic en netjes houden a.u.b.

Laatst gewijzigd
Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Zo hallo... beetje respectloos dit.

aru123

Michiel quote hier volgens mij een mop van Ton Kas maar zonder context komt het inderdaad niet lekker over.

tdola

Zitten de mannen voor de vuelta trouwens nog op hoogte, of waar verblijven ze na tokio/San sebastian?

Michieltje

Ton Kas idd. Moppen met context doe ik niet aan. Een mop is een mop is een mop.

Ben Hermans naar JV. Dat is me pas een grap

Murcia

Hermans zou inderdaad een grap zijn omdat hij juist de koersen wil rijden en wint waar JV geen belang aan hecht. Een steengoede renner voor alles net onder de World Tour maar dat gaat nooit matchen met de AK en klassiekerambities van Geel-Zwart.

Yeez

Valt me sowieso op dat @michiel eigenlijk niks zinnigs meer heeft te melden hier. Dit topic en de discussie luchtig houden is niks mis mee, maar als je niks anders kan inbrengen dan domme onzin en overal met grap op reageert kun je beter op geenstijl comments gaan zitten plaatsen. Dit is een wielerforum

Michieltje

Vaolgens mij reageer ik meestal over wielrennen, Yeez. Dus overdrijf niet zo. Of had je het niet tegen mij, maar óver mij?

Laatst gewijzigd
Yeez

Beiden

Michieltje

Ok. Dan ga ik lekker meelezen hier. Ik zie uit naar al die zinnige dingen die je hier gaat melden, Yeez. Jammer dat Rawolf weg is, de zinnige discussies tussen jullie 2 waren onovertroffen. Maar goed, jij bent er gelukkig nog.

Laatst gewijzigd
$kedel

Op zich kan Hermans dat prima bij Jumbo gaan doen natuurlijk.. zoals Tolhoek dit jaar heeft gedaan maar dan zonder enig resultaat xD beetje de jonkies mee op sleeptouw nemen en ze laten zien hoe je een koersje wint.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 380 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.