Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 381 ... 454 455
Yeez

'@michiel je bent vrij om te zeggen wat je wil natuurlijk. Ik vraag me alleen af wat de toegevoegde waarde van een bericht over vrouwen en een grap van ton kas op een wielerforum is. Dat was mijn punt. No hard feelings

wieler4live

Niet Foss maar Bennett gaat starten in Polen toch jammer had Foss meer kansen gegeven met die tt. Maar we gaan het zien doel lijkt me een etappe winnen en de jonge sprinters verder laten ontwikkelen.

Michieltje

Yeez. Ik reageerde op Kelderfan. Nu ben je ineens een stuk milder. Niks zinnigs meer te melden, alleen maar domme onzin, overal met een grap op reageren. Als je je aan mij stoort heb ik liever dat je me persoonlijk even benadert i.p.v. over mij te praten en vraagt me op te donderen hier. Mss kom ik wel weer es langs tzt.

AWestie

Nou jongens, gezellig weer. Laten we het over races hebben. Na een pauze voor het halve peloton is Denemarken en Polen wel weer echt kijken hoe de teams aan seizoenshelft twee beginnen. Lijkt me wel mooi als vooral Affini en/of een sprinter in Polen met de zegebloemen er vandoor gaat. Best grote kans. De Poolse selectie is trouwens wel mooi precies met de renners die vertrekken.

Yeez

'@michiel maak je niet zo druk joh.

Foss blijkbaar niet fit of een andere reden, want Bennett geeft aan laat te zijn opgeroepen om hem te vervangen

tdola

Jammer dat tjv niet aangeeft waarom geen foss, maar dat mag natuurlijk officieel ook weer niet.
Niet overdreven veel sprintkansen in Polen volgens mij....

Denemarken wel verwachte opstelling iig

Murcia

Als Foss de ronde van Noorwegen wel rijdt die een week later begin is daar de verklaring voor het niet rijden in Polen. Mist hij die ook zou het wel eens een blessure kunnen zijn. Noorwegen heeft met hem en Jonas een ijzersterke bezetting namens TJV.

Yeez

Hij zou polen en noorwegen rijden, dus dat zou niet een geldige verklaring geven...

Murcia

Je kunt wel twee ritten koersen kort achter elkaar rijden maar waarschijnlijk maar in één echt voor de prijzen meedoen. Als je tot het uiterste gaat in Polen ben je minder dan de frisse concurrentie in zijn thuisland. Tenminste, dat lijkt me een redenering die mee zou kunnen spelen. Ook als Vingegaard zijn zinnen zet op Noorwegen is een frisse luitenant niet onbelangrijk.

Laatst gewijzigd
Yeez

Je gaat foss niet opstellen in polen en hem er last minute uithalen, zodat hij fris is in noorwegen. Je kan prima polen en noorwegen rijden, dat was ook de bedoeling (en anders zet je hem een week van tevoren ook niet op de voorlopige startlijst). Bennett gaf al aan laat te zijn opgeroepen, dus dat zal niet ineens om tactische redenen zijn. meer een verhindering om niet te kunnen starten

Laatst gewijzigd
AWestie

Foss was toch niet helemaal okselfris uit de Spelen gekomen?

Yeez

dat wordt gedacht op basis van zijn resultaten ja. Bevestiging of een bron heb ik daar nooit van gezien

kelderfan

Gaat Tim van Dijke nu wel of niet mee naar Denemarken. PCS zal wel fout zijn, maar Tim is er weer afgehaald en gaat nu met zijn broer mee.

Daniel17

Hij staat niet op de lijst van het KNWU voor l'avenir, maar wel op de lijst van de organisatie.

https://www.knwu.nl/nieuws/knwu-selectie-voor-tour-de-lavenir

https://tourdelavenir.com/equipes-coureurs/

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Tim gaat mee naar Denemarken... mag er toch vanuit gaan dat de ploeg nog wel weet wie ze wel of niet meenemen naar een wedstrijd

tdola

Mick tour de l'avenir, Tim Denemarken

AWestie

Shirt Foss bekend: https://twitter.com/TheisMagelssen/status/1424651098078519296?s=19

Niet helemaal zoals die van AG Jansen, jammer. De witte banen moeten net wat dikker eigenlijk en de kleuren lijken ook niet helemaal zoals de vlag is.

Turtlehead

'@AWestie, leuk, bedankt!
Ik vind het persoonlijk niet verkeerd, maar wacht even tot ik het in de wedstrijd canon de rug en van voren heb gezien.

Overigens worden jouw klachten wellicht deels verklaard door het HEMA-labeltje…

SprintMaster

Is er een manier om die irritante popups van Twitter uit te zetten? Is van de laatste dagen.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ik vind hem eerlijk gezegd heel mooi.... heel strak, oogt iets rustiger dan die van AGJ. ik vind hem zeker geslaagd

AWestie

Ik vind hem ook mooi trouwens, maar de detail uitwerking klopt niet (las ik ook in reactie op die tweet)

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ach in vergelijking met wat Tiller, Langen en Bystrom de laatste jaren droegen is dit een waanzinnig mooi shirt

tdola

Tjv mag aan de bak in vuelta-a-espana, sterke selecties ineos, Bahrein en movistar. Hopelijk is primoz weer top en de ploeggenoten ook.

Yeez

Chaotische rit in Polen vandaag. Dekker knap 5e op deze aankomst. Zeker als je ziet dat hij eigenlijk de laatste 10 km alleen rijdt en meerdere keren een inspanning moet leveren om op te schuiven. Jammer dat Kooij, Van Emden en Eenkhoorn geen aanstalte maakten om van dienst te kunnen zijn.

rennerske

Leerzame finale voor Dekker! Ziet er hoopvol uit!

1 2 ... 381 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.