Yeez. Ik reageerde op Kelderfan. Nu ben je ineens een stuk milder. Niks zinnigs meer te melden, alleen maar domme onzin, overal met een grap op reageren. Als je je aan mij stoort heb ik liever dat je me persoonlijk even benadert i.p.v. over mij te praten en vraagt me op te donderen hier. Mss kom ik wel weer es langs tzt.
Nou jongens, gezellig weer. Laten we het over races hebben. Na een pauze voor het halve peloton is Denemarken en Polen wel weer echt kijken hoe de teams aan seizoenshelft twee beginnen. Lijkt me wel mooi als vooral Affini en/of een sprinter in Polen met de zegebloemen er vandoor gaat. Best grote kans. De Poolse selectie is trouwens wel mooi precies met de renners die vertrekken.
Je kunt wel twee ritten koersen kort achter elkaar rijden maar waarschijnlijk maar in één echt voor de prijzen meedoen. Als je tot het uiterste gaat in Polen ben je minder dan de frisse concurrentie in zijn thuisland. Tenminste, dat lijkt me een redenering die mee zou kunnen spelen. Ook als Vingegaard zijn zinnen zet op Noorwegen is een frisse luitenant niet onbelangrijk.
Je gaat foss niet opstellen in polen en hem er last minute uithalen, zodat hij fris is in noorwegen. Je kan prima polen en noorwegen rijden, dat was ook de bedoeling (en anders zet je hem een week van tevoren ook niet op de voorlopige startlijst). Bennett gaf al aan laat te zijn opgeroepen, dus dat zal niet ineens om tactische redenen zijn. meer een verhindering om niet te kunnen starten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.