Team Jumbo-Visma 2021

1 2 ... 395 ... 454 455
goldone123

Denk niet dat de rest van de transfers nog gaan komen volgende rustdag ?

goldone123

Nog 2/3 renners te gaan denk ik

kelderfan

In ieder geval goed dat TJV ook sterke renners heeft gehaald met van der Sande en Laporte.
Die twee kunnen ook meedoen in de finales, zoals Tosh laat zien in Noorwegeh.
Dat Lotto die jongen laat gaan is wel opvallend.

Yeez

Laat gaan of willen ze weg? Dat weten we niet toch?

Cycling

'@Kelderfan Het is toch wel duidelijk dat JV een niveau hoger is dan Lotto Soudal. Zoals Van der Sande ook zegt als een ploeg als JV komt hoef je niet lang na te denken. Oftewel Lotto Soudal kan niet wedijveren met JV net zoals JV ook met enkele ploegen niet kan wedijveren.

rennerske

Vandaag eerste rustdag. Tijd voor het tussenrapport.
“ Jongens jullie zitten op koers om met overmacht deze Vuelta te winnen. De ondersteuning van Primoz ziet er solide en vertrouwenwekkend uit. Wellicht kunnen jullie, wanneer de overmacht van Primoz in een overeenkomstig tijdsverschil is uitgedrukt, en als kers op taart, ook nog een paar ritjes kapen. Dat laatste om er bij de eindafrekening een dikke 9 van te maken. Vooralsnog houden we het op een veelbelovende en dikverdiende 8”

kelderfan

Tosh van der Sande reed wel 10 jaar bij die club; dus wedijveren is niet 't verhaal, denk ik. Ik denk eerder, dat net als Bennett een verandering van spijs doet eten.

Murcia

Tosh werd vorig jaar pas op het laatste moment een verlenging aangeboden door LTS en alleen doordat zijn vriend Wellens genoegen nam met een lager salaris dan eerder afgesproken. Die had toen al besloten weg te gaan na dit jaar en door zijn prestaties was er de interesse van TJV en Cofidis. Hij voelde zich vernederd door zijn werkgever. Gezien zijn rijden dit jaar een welkome aanvulling. Hij is ervaren, kan een rol als piloot aan in de vlakke etappes voor een AK kopman, is een vent die in een sprinttrein kan fungeren maar bovenal gehaald als een ondersteuning voor Wout in het Vlaamse werk. Haalt hij de vorm van AGR en Brabantse Pijl dan is dat een te begrijpen aanwinst.

Laatst gewijzigd
Magician

Van der Sande kreeg gewoon een schaamteloos slecht aanbod van LTS, duh dat je dan een deurtje verder gaat kijken met zo'n staat van dienst.

$kedel

https://youtu.be/qN7dbzVP6tA
Vanaf 11:30 heeft Bennet het over zijn gedwongen deelname aan de ronde van Polen en de slaafse cultuur bij Jumbo enz..

Laatst gewijzigd
Keessie

TJV zondigt vandaag tegen een van de fundamenteelste waarden van (top)sport: 'you play to win, every time'. Onbegrijpelijk dat een teamleiding topsporters hiertoe opdracht geeft. (Tussen de leiding van de Chicago Bulls en Michael Jordan is het om zo'n aktie nooit meer goed gekomen.) Niet om aan te zien. En dat zal ik dus ook niet meer doen: bye bye Vuelta 2021. Hopelijk blijft dit bij eens maar nooit weer.

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

'@$kedel net geluisterd maar het viel echt wel mee hoor.. vond het al niets voor Bennett om af te geven op zijn ploeg.

kelderfan

Eindelijk gelukt om de trui af te geven aan in dit geval Eiking.

Michieltje

Roglic oh Roglic toch

Yeez

Los daarvan: dit was hem toch weer ten voeten uit eh 🤦🏻 Oh oh oh. Vond hem al niet goed ogen toen die aanviel en reed ook niet bizar hard weg. Alsof hij wilde anticiperen. Ben er niet zekerder op geworden voor de laatste week

S. Morgenstern

Ik lees dat hij op de klim 18 seconden weg reed bij de eerste achtervolgers. Op welke manier zou dat anticiperen zijn geweest?

YogiBear

'@$kerel Ook net zitten luisteren en ik heb op geen enkele manier het idee gekregen dat Bennett afgeeft of negatief is over TJV. Natuurlijk vond hij het opgeroepen worden voor Polen niet leuk, maar zelfs daarvan geeft hij aan dat je weet dat het gebeurt en dat het logisch is.

madeinstars

Hij ging iets te vroeg denk ik. Dat gezegd, als je ziet hoe Mas daalde, pakt hij een minuut als hij niet valt. En het is toch ook wel weer leuk zo. Je hoeft je nooit te vervelend met die man.

En Kees, waar heb je het in hemelsnaam over, jongen?

$kedel

Klopt, ik overdrijf ook lichtelijk 😅.. ze doen vooral lollig maar geen slecht woord over Jumbo.

Voor Roglic kan de Vuelta nu echt beginnen. Eindelijk zijn eerste keer op het asflat gelegen.

Laatst gewijzigd
AWestie

'@Keessie is ook niet snel tevreden zo te zien. Persoonlijk ook geen fan van deze aanpak, maar snap de gedachte er achter.

Yeez

'@morgenstern weet niet. Zat al met een grimas toen hij demarreerde en reed ook niet echt weg, meer doordat er af en toe werd getwijfeld door de aanwezigheid van Kuss. Ik weet niet. Het was niet de houding van een roglic die goed is vond ik, maar dat was mijn gevoel

madeinstars

Oomen gaf juist aan dat het halverwege de etappe bedacht was omdat Roglic zich goed voelde. Dus ik denk dat we ons weinig zorgen hoeven maken. Ik denk wel dat hij de lengte van de klim onderschat had en daardoor iets te vroeg ging. Had inderdaad een moment dat hij even moest terugschakelen, maar uiteindelijk had hij zonder val denk ik toch wel wat tijd gepakt.

En dat Ineos nu is uitgeschakeld is ook mooi. Alle ogen op movistar. En met Hilaire valt goed te praten, dus dat is een mooie bondgenoot voor de komende dagen.

Yeez

Oh geen idee waar oomen dat zegt

kelderfan

Je hebt gelijk @S.Morgenstern
Hij wilde zijn tegenstrevers de les lezen. Helaas ging 't in de afdaling mis. Hij nam wat te veel risico, gelukkig zonder al te veel schade. Maar Ineos mag de wonden likken en nu vol voor de aanval kiezen.

Turtlehead

Is er nog een stoeltje vrij in die auto van Tom Boonen? Het is echt gênant aan het worden, hoe graag je het als fan ook wilt bagatelliseren (in de hoop dat de naweeën meevallen).

1 2 ... 395 ... 454 455

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.